16 Лис

В рамках Всеукраїнського тижня фінансової грамотності група студентів Українського гуманітарного інституту відвідала компанію ATS (Агротехсоюз), що знаходиться в селищі Калинівка Київської області, для ознайомлення з реальною практикою соціально відповідальної діяльності вітчизняного підприємства.

Менеджер ATS з маркетингу Володимир Юрченко розповів про виробників продукції та представив загальну інформацію про компанію. ATS ‒ це офіційний дилер німецьких виробників сільськогосподарської техніки Claas, Lemken, Horsch та американського Valley.

Представник компанії розповів, що між ATS та їхніми конкурентами постійно ведеться боротьба за клієнтів. Один із способів залучити більшу кількість покупців – демонстрація якості та міцності техніки на різних конкурсах.

«Наша компанія прагне задіяти студентів, дати їм певний досвід в цій галузі. Для цього ми організовуємо різноманітні курси, а після їх проходження учні отримують спеціальні сертифікати. Наприклад, закінчивши технікум, студенти можуть працювати в сервісі обслуговування цієї с/г техніки, займатися стаціонарним ремонтом, бути маркетологами», ‒ каже Володимир.

Після цього екскурсійна група змогла оглянути офіс. Окрім конференц-залу в будівля знаходиться сучасна обладована кухня для працівників і спортивний зал з великою кількістю тренажерів. Крім офісу на території є таксопарк техніки, де студенти подивилися трактори, комбайни, машини для сервісного обслуговування. Після короткої прогулянки студенти завітали до сервісного центру, де в той момент реконструювався вітчизняний трактор, куплений в 1962 році.

Варто додати, що компанія Агротехсоюз була заснована у 1997 році як центр з сервісного обслуговування та постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки німецької фірми CLAAS.

Компанія Claas виробляє трактори, ціни яких стартують від 35 000 € і вище в залежності від їхніх категорій та різних оснащень. Lemken є виробником плугів та передпосівалок. Ще один німецький виробник ‒ Horsch, який виготовляє навісне обладнання, посівні комплекси та дискові борони.

Володимир Юрченко також зауважив, що техніка комплектується по-різному: тобто до трактора однієї марки можна причепити обладнання іншої. Більша перевага продажам техніки віддається агрохолдінгам, які в свою чергу протягом декількох років оновлюють свій парк саме цією технікою, в великих кількостях.

Вікторія Півень

Напишіть коментар