Як студенти-психологи дізнавалися про нові ідеї науки

Студенти-психологи УГІ, незважаючи на перший рік існування цієї нової спеціальності, вже активно розвивають свій професійний кругозір і рухаються з драйвом до нових горизонтів спеціалізованих знань.

Отже, з 16 по 19 травня, коли розквітає не тільки природа, а й наукове життя столиці, вони з великим інтересом відвідали яскраву подію – IX Міжнародний фестиваль «Світ психології: освіта, наука, інновації», що включає теоретичну частину – Міжнародні Челпановські психолого- педагогічні читання, і практичну – Весняний тренінг-марафон “Навчання – якість – моніторинг». Студенти інституту мали можливість перейнятися новими ідеями і віяннями психологічної науки, і ознайомитися з дивовижним тонкоінструментальним багатоликим світом сучасної психологічної практики.

Тренінг-марафон був представлений багатьма класичними напрямками: психоаналізом (фрейдовским і юнгіанським), гештальт-терапією, когнітивно-біхевіоральної терапією, арт-терапією, символ-драмою; а також некласичними: системно-феноменологічним підходом, позитивною і процесуальною психотерапією та іншими. У числі опрацюємих проблем: робота з дитячими страхами, наслідками булінга і домашнього насильства, з протилежностями в собі, з дітьми-аутистами, профілактика перфекціонізму, підвищення стрессостійкості і вибудовування щасливої комунікації … Цілий феєрверк технік, методик, підходів, прийомів і особистостей тренерів, ведучих воркшопів та майстер-класів. У числі останніх були відомі зарубіжні майстри психології з Ізраїлю, Італії, США. Таким чином, хай схематично, був представлений і світовий контекст сучасної психологічної практики.

Це був незабутній чотириденний марафон, в результаті якого наші студенти отримали море вражень, що каталізують їх професійні інтенції, кардинально розширили горизонти своїх уявлень про практичну психологію, пропрацювали свої особисті проблеми, і побачили реально діючі шляхи допомоги та служіння іншим.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *