Алькема Віктор Григорович

Викладач
д.е.н, професор кафедри менеджменту ЗЕД, Вчений секретар інституту

Опис курсу:
Маркетинг - це повний курс маркетингу, від базового розуміння процесу маркетингу в бізнесі, до практичних інструментів і заходів, з якими стикається менеджер з маркетингу в своїй роботі.

В ході курсу кожен з учасників буде працювати над своїм персональним проектом, що дозволить на практиці пройти всі етапи процесу маркетингу - від планування стратегії до оцінки результатів маркетингової кампанії, а також отримати поради та консультації від досвідчених експертів-маркетологів.

Системний курс Маркетинг - це програма, що включає в себе теорію і практику маркетингу, яка дозволяє сформувати комплексне розуміння місця, ролі, завдань та інструментів маркетингу в сучасному бізнесі.
Метою курсу є вивчення аспектів маркетингового аналізу, побудови маркетингової стратегії, вибору методів просування, а також побудови, управління рекламною кампанією і оцінки ефективності маркетингової діяльності.
Таким чином, Ви отримуєте:
Теоретичні знання, які дозволять Вам впевнено орієнтуватися в основних напрямках маркетингу
Практичний досвід з планування стратегічного і тактичного маркетингу
Розуміння місця і ролі сучасних ІТ-інструментів
Практичні поради від експертів-тренерів, що допоможе Вам бути ефективним менеджером з маркетингу
Знання сучасних маркетингових тенденцій, нових інструментів маркетингу і очікувань бізнесу від маркетингу
Перейти до панелі інструментів