Захід відбувся 8 жовтня у виставковому центрі “КиївЕкспоПлаза”. У ньому розташували свої виставкові лоти велика кількість київських та всеукраїнських компаній, що представляли свою продукцію. Виставка проходила у закритому форматі, тому вхід був лише по запрошеннях з попередньою онлайн-регістрацією. Представникам рекламного відділу УГІ вдалося побачити все на власні очі.
Тут були і постачальники поліграфічної продукції, і виробники канцелярської різнопланової продукції, різноманітні підприємства, які спеціалізуються на дизайні, виробленні різного плану друкованої та офісної продукції. Також були представлені безліч сувенірів, креативних побутових речей, від зручних капронових торбинок і сумок, усіляких дрібниць, до високотехнологічних інформаційних рішень для рекламного бізнесу, такі як лед- та неонові установки, великі плазменні дисплеї і навіть роботи.
Одним із найефектніших презентацій продукції був робот, висотою приблизно метр. Він їздив поміж присутніх, вправно повертав головою із одним оком та розмовляв з відвідувачами. Він справляв враження дуже розумного робота, який вміє розпізнавати жести, рухи, вітання, розумно відповідати і навіть самому ставити запитання.
Не обійшлося на заході і без конкурсів. Одним із них був розіграш м’яких іграшок “дракончиків”, як символу організатора цієї виставки. Конкурс проводила ведуча, яка вибирала по одній людині з аудиторії глядачів і пропонувала зіграти у всім знайому дитячу гру: зі зав’язаними очима піймати руками приз підв’язаний на ниточці. Співробітники заходу повертали гравця навколо себе, але врешті-решт, він всеодно опинявся навпроти розвішаних призів. Кожен учасник з вибраних ведучою отримував іграшку. Біля ведучої також стояв великий кегурумі-динозавр Рекс, який час від часу покачував головою спілкуючись із присутніми.
На виставці представники різних компаній безкоштовно роздавали візитки, примірники своєї продукції (календ арики, сумки, брелочки, каталоги тощо).
Богдан Нестеренко