Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search
Без категорії

В Україні почався прийом заяв у виші для вступу на бакалавра та наскрізного магістра.

Можливість подання заяв була відкрита сьогодні, 10 липня, о 9-й ранку, передає прес-служба МОН.

Більшість вступників мають подавати їх в електронній формі через власні кабінети на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/.

🎓 ВАЖЛИВО: Після подання першої заяви в електронному кабінеті вже нічого, жодні дані, змінити не можна.

Тому перед поданням першої заяви перевірте, чи правильно завантажили усі документи та вказали інформацію.

Перевірте, чи завантажені правильні файли:

  • додатка до документа про освіту;
  • фото вступника;
  • довідки про місце реєстрації, якщо вступник претендує на сільський коефіцієнт.

Перевірити в кабінеті потрібно і:

  • чи правильно вами розрахований середній бал;
  • чи збігаються бали ЗНО, що відображаються в кабінеті та зазначені в сертифікатах ЗНО;
  • чи правильно вказаний номер мобільного;
  • чи правильно визначено громадянство, право на додаткові бали та сільський коефіцієнт.

На контракт можна подати будь-яку кількість заяв.

Відслідкувати увесь процес проходження своєї заяви вступник може через її статус, який змінюватиметься в електронному кабінеті. Статуси можуть бути такими:

  • Зареєстровано в Єдиній базі – підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вишу;
  • Потребує уточнення вступником – заяву прийнято до розгляду вишем, але дані потребують уточнення (які саме – зазначає ЗВО) ;
  • Скасовано вступником – заяву скасовано до присвоєння статусів “Зареєстровано у закладі освіти” і “Потребує уточнення вступником” (у такому випадку можливо скасувати заяву на бюджет без втрати пріоритету і подати замість неї нову) ;
  • Зареєстровано у закладі освіти – заяву прийнято до розгляду;
  • Допущено до конкурсу – заяву допущено до участі у конкурсі;
  • Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб) ;
  • Відмовлено закладом освіти – заяву не допущено до участі у конкурсі на підставі рішення приймальної комісії;
  • Скасовано закладом освіти – заяву скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії (у разі виявлення технічних помилок, зроблених під час внесення даних до Єдиної бази) ;
  • Рекомендовано до зарахування – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на бюджетне місце;
  • Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб) ;
  • Включено до наказу – вступника зараховано на навчання до закладу вищої освіти;
  • Включено до наказу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб).

🎓 ДОКЛАДНА ІНСТРУКЦІЯ щодо подання електронних заяв

Також можна переглянути відео:

Є невеликий відсоток вступників, які подають заяви в паперовій формі до приймальних комісій вишу. Це ті, хто:

  • вступають за співбесідою, іспитами, квотами 1, 2, квотою для іноземців;
  • мають розбіжності в даних в ЄДЕБО та в шкільному свідоцтві (атестаті), сертифікаті ЗНО;
  • вступають для повторного навчання за бюджетні кошти;
  • мають право на першочергове зарахування (угода про відпрацювання лікарем чи вчителем в селі);
  • подають іноземний документ про освіту;
  • є іноземцями або особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
  • подають документ про освіту старого зразка (виготовлений НЕ за фотополімерними технологіями);
  • можуть отримати додаткові бали для вступу на спеціальності “Середня освіта (Фізична культура)” та “Фізична культура і спорт” (призери та переможці чемпіонатів Європи та чемпіонатів Світу, всесвітньої Гімназіади, переможці чемпіонатів України з олімпійських видів спорту);
  • подають заяву після закінчення терміну роботи електронних кабінетів;
  • не можуть зареєструвати електронний кабінет або подати електронну заяву з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії вишу.

За даними МОН, на ранок 10 липня зареєстровано понад 138 тис електронних кабінетів вступників, це майже 90% від очікуваної кількості цього року.

Реєструвати кабінети та подавати через них заяви можна буде:

🎓 до 18-ї години 22 липня для тих, хто вступає за сертифікатами ЗНО та/або творчими конкурсами, складеними з 1 до 10 (12) липня,

🎓 до 16 липня – для вступників за співбесідою, іспитами чи творчими конкурсами.

26 липня вступники будуть знати, чи отримали бюджетне місце, до 31 липня вони повинні будуть принести оригінали документів до вишів для зарахування.

1 серпня відбудеться зарахування на бюджет, з цього ж дня починається оприлюднення списків на контракт. Зарахування на контракт може тривати до 30 вересня.

За матеріалами Українська правда

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *