Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search

Вакулова Ірина Василівна

Вакулова Ірина Василівна

Посада: старший викладач кафедри германської філології.

Гарант Освітньої програми «Англійська (перша) і німецька (друга) мови та література»

Науковий ступінь: доктор філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».

E-mail (робочий): i.vakulova@ugi.edu.ua

Освіта / Кваліфікація:

Бакалавр. Спеціальність 035 «Філологія». ПВНЗ «Український гуманітарний інститут». 2020 рік, номер диплому: В20 190510.

Магістр. Спеціальність 035 «Філологія». Освітня програма «Англійська мова і література (друга мова – німецька)». ПАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом». 2024 рік, номер диплому: М24 087137.

Спеціаліст. Спеціальність «Музичне виховання і художня культура». Український державний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова. 1997 рік, номер диплому: АКІ №97004185.

 

Захист дисертації:

Доктор філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Тема: «Розвиток інноваційного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у фаховій підготовці». Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. 2024 рік, номер диплому: Н24 002475.

Викладацький досвід: 28 років

Наукові та інші професійні інтереси: історія зарубіжної літератури, інтермедіальні зв’язки літератури, цифрові освітні інструменти; проєкт докторської дисертації з 2024-2026: Професійний розвиток викладачів ЗВО в умовах євроінтеграції

Публікації (за останні 5 років):

Фахові публікації:

  1. Khoruzha L., Hrynevych L., Bodnenko D., Vakulova I., Proshkin V. V. Online education at a modern university: tools for interactive learning. E-learning in the Transformation of Education in Digital Society. 2022. Vol. 14. Р. 163-177. ISSN: 2451-3652 DOI: https://doi.org/10.34916/el.2022.14.12 Веб-посилання на видання: https://us.edu.pl/wydzial/wsne/wp-content/uploads/sites/20/Bez-kategorii/e-E-learning-14.pdf
  2. Iryna Vakulova, Iryna Steshyts, Sergiy Nykyforov, Oksana Kryvoruchko, Volodymyr Moroz, The relevance and effectiveness of risk management systems to ensure the quality of education in the field of Soft Skills. Periodicals of Engineering and Natural Sciences. Vol. 12, No. 2, September 2024, pp.491-500. DOI: http://dx.doi.org/10.21533/pen.v12i2.4086.g1388
  3. Вакулова І.В. Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених. Освітологічний дискурс. 2021. № 4 (35). С. 118–140. ISSN: 2312-5829 DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.48 Веб-посилання на видання: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/37
  4. Вакулова І. В. Інновації в освіті: компетентнісний підхід. Культурологічний Альманах. 2022. (3), C. 199-208. ISSN: 2786-7250 DOI: https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.3.26 Веб-посилання на видання: https://almanac.npu.kiev.ua/index.php/almanac/issue/view/3
  5. Вакулова І. В. Шляхи оптимізації педагогічного процесу на уроках англійської мови у 5-11 класах. Перспективи та інновації науки. 2023. № 14 (32). С. 62–78. ISSN: 2786-4952 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-14(32)-62-78. Веб-посилання на видання: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/183
  6. Vakulova, I. V. Integration of the 4C and cordos-mediation concept as a national model for the development of a modern graduate. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”. 2023. № 9 (4). Р. 76 –86. ISSN: 2413-3329 DOI: https://doi.org/10.52534/msu-pp4.2023.76 Веб-посилання на видання:  https://pp-msu.com.ua/uk/journals/tom-9-4-2023  
  7. Вакулова І., Поліна Г. Принципи розвитку інноваційного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов. Актуальні питання гуманітарних наук, № 78, 2024.

Матеріали конференцій:

  1. Вакулова І.В. Інноваційний потенціал педагога як наукова категорія. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Випуск 77, Переяслав, 2021, C. 226–230. Веб-посилання на видання: https://drive.google.com/file/d/1nGrDgHOIKQ1ZfRPS3H7mUmAK2WG-lz6E/view
  2. Вакулова І.В. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови як інструмент удосконалення якості навчання в загальноосвітніх закладах. Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали Всеукраїнської заочної науково-методичної конференції. Харків, 2023, С. 37-41
  3. Вакулова І.В. Кордомедійність як духовна домінанта української культури. Держава і Церква в новій та новітній історії України : матеріали ІХ міжнародної наукової конференції, Вип. ІХ, Полтава, 2023, С. 303–312.
  4. Вакулова І.В. Системний підхід до визначення сутності інноваційного потенціалу майбутніх учителів : матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2023 р., Запоріжжя. С. 95 – 98
  5. Вакулова І.В. Аналіз зарубіжного досвіду інноваційної педагогіки в іноземних студіях. Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації : матеріали XVIII Міжнародної науково-практичної конференції, 2023, С. 27 – 30.
  6. Вакулова І.В. Інтеграція цілей сталого розвитку у фахову підготовку майбутніх учителів іноземних мов. Міжнародний науково-практичний форум «Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи». 26 вересня 2024 р. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Підвищення кваліфікації, стажування, участь у тренінгах, наукових проєктах:

– Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 19-25/131 від 21 червня 2024 року. «Інновації у навчанні зарубіжної літератури». Навчально-науковий інститут перепідготовки, підвищення кваліфікації та до університетської підготовки. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. (180 акад. год.).

– Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації). MD №161-2022/UGI від 30 вересня 2022 року. «Домедична допомога в умовах бойових дій». Український гуманітарний інститут. (180 акад. год.).

– Certificate of participation EUN 217/20/06/2024. May 1 to June 20, 2024. «Germanic languages and literatures: theory and practice of translation». The skills improvement program (webinar) is made up of 6 ECTS credits (180 hours).

-Свідоцтво про підвищення кваліфікації №КРО4635922/1385-24 від 29 жовтня 2024 року. Реєстраційний номер 1385. «Акредитація освітніх програм: готуємо відомості самооцінювання». Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «Крок». Департамент освіти дорослих. (2 кредити ЄКТС). І до сторінки Поліної Г.В.:- Свідоцтво про підвищення кваліфікації №КР04635922/1430-24 від 29 жовтня 2024 року. Реєстраційний номер 1430. «Акредитація освітніх програм: готуємо відомості самооцінювання». Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «Крок». Департамент освіти дорослих. (2 кредити ЄКТС)

Курси на Coursera:

     The Pronunciation of American English. Coursera