27 листопада в Українському гуманітарному інституті на Кафедрі педагогіки та психології пройшла Міжнародна науково-практична конференція «Роль духовно-моральних орієнтирів і творчого потенціалу у формуванні професійної ідентичності майбутніх психологів та педагогів».
Подія об’єднала десятки фахівців і студентів з різних університетів України та Європи. Обговорення духовних, етичних, психологічних і професійних вимірів освіти стало центральною темою заходу.
Партнерами конференції виступили:
- Wyższa Szkoła Teologiczno-Humanistyczna (Podkowa Leśna, Poland)
- Український державний університет імені М. Драгоманова (кафедра теоретичної та консультативної психології)
- Черкаський державний технологічний університет (кафедра філософських, політичних і психологічних студій)
- Карпатський національний університет ім. В. Стефаника (кафедра клінічної та реабілітаційної психології)
У рамках пленарної частини прозвучали змістовні наукові доповіді від провідних науковців:
- Олена Майборода – «Розвиток критичного мислення студентів в умовах домінування генеративного ШІ та дезінформації»
- Христина Цьомик – «Роль саногенного мислення у становленні професійної ідентичності психолога-консультанта»
- Максим Яворський – «Мова підтримки у вищій освіті психологів: вплив дозволів і позитивного фідбеку»
- Ганна Яворська – «Транзакційний аналіз як рамка розвитку автономії та відповідальної професійної позиції»
- Едуард Помиткін – «Розвиток духовного потенціалу майбутніх психологів як умова професійної успішності в умовах військових дій»
Захід відбувався у змішаному форматі. Під час пленарної частини до конференції долучалося близько 90 учасників онлайн та офлайн. На секційних засіданнях — понад 55 осіб тільки на психологічній секції.

Учасники активно ставили запитання, обговорювали актуальні виклики професійної підготовки, значення духовно-моральних орієнтирів та нові підходи у психології й педагогіці.