Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua
Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua

Василенко Ірина Ігорівна

Василенко Ірина Ігорівна

Посада: викладач кафедри педагогіки і психології
Освіта / Кваліфікація: Магістр. спеціальність «Початкова освіта». Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», 2012 рік.

Статті опубліковані у виданнях включених до переліку фахових видань України.

  1. Василенко І. , Балабан К. «Гра як важливий аспект методики вивчення іноземної мови на початковому етапі». Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип.41. Том 1. С.190-195.
  2. Поліна Г., Василенко І., Черенко К. «Особливості використання сленгових скорочень». Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Том 32 (71) №6, 2021. С. 236-241
  3. Бурко О., Василенко І. «Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду вправ у початковій школі». Нова педагогічна думка, 2022. №4 (112).

– наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії, в тому числі видані у співавторстві.

 

Рідей Н.М., Василенко І.І. Формування іншомовних компетентностей у вчителів початкових класів для педагогічної діяльності в умовах змішаного навчання. Методологія неперервної освіти та наукового дослідження: монографія; за заг.ред. Н.М. Рідей, Е.В. Лузік. Київ, 2020. – С.143-151.

– наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю

– тези конференцій.

  1. Василенко І. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів в умовах дистанційної освіти. Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації : Матеріали XVІI міжнар. науково-практ. конф., Буча. Київ: Міленіум, 2022. С. 19-22.
  2. Василенко І. Підготовки майбутніх вчителів до викладання іноземної мови у початкових класах. Матеріали XIV Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми соціальних та економічних процесів в умовах трансформації українського суспільства». 21 квітня 2020 року, Буча. 2020 р. С. 14-16.
  3. Василенко І. Переваги і недоліки змішаного навчання у закладах вищої освіти. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції, м. Одеса, 10 вересня 2021 року. МЦНД. Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. С.167-169.
  4. Vasylenko I.I. Effectiveness of game methods during learning of English. Збірник наукових праць ХVІ Міжнародної наукової конференції, м. Нетанія, Ізраїль, 1 листопада 2021 р. С.34-36.

– Підвищення кваліфікації.

– Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації). MD №122-2022/UGI від 30 вересня 2022 року. «Домедична допомога в умовах бойових дій». Український гуманітарний інститут. (180 акад. год.).

– Сертифікат від 27.09.2022 про курс «Дошка Miro від А до Я».

– Сертифікат від 26.06.2022 про завершення онлайн-курсу «#blend_IT: опануємо змішане навчання».

для викладачів, керівників та працівників адміністрації закладів вищої освіти, 90 годин / 3 кредити ECTS.

– Сертифікат від 31.07.2022 про підвищення кваліфікації за видом «онлайн-курс»: «Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл (50 акад. год.).

– Свідоцтво про підвищення кваліфікації у Сумському державному університеті «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди». Період: з 06.06.2022 по 10.06.2022 (30 акад. год.).

– Міжнародні стажування.

– Свідоцтво про міжнародне підвищення кваліфікації «Integration of Ukrainian primary education into the European context: experience of universi-ties in Poland and Ukraine». EU№ 229/03-30/10/2022 від 31 жовтня 2022 року. Wyższa szkoła teologiczno-humanistyczna im. michała beliny-czechowskiego «Instytut nauk społecznych». Podkowa Leśna, Poland (180 акад. год.).

– Certificate of completion of course: Personal development in the teaching profession from 24 to 30 July 2022 (40 teaching hours).