Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua
Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua

Янковська Інна Миколаївна

Янковська Інна Миколаївна

Посада: доцент кафедри педагогіки та психології.
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.
Вчене звання: доцент.
Освіта / Кваліфікація: Спеціаліст. Спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання». Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. 1995 рік.
Кандидат педагогічних наук. Спеціальність «теорія та методика навчання (образотворче мистецтво». Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. 2011 рік.
Доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання, 2014 рік.

– статті опубліковані у виданнях включених до наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection.

  1. Kryshtanovych M., Nevmerzhytska O., Teletska L., Yankovska I., Shosh K. «Professional competence of future primary school teachers in the context of the covid19 pandemic». 2021. Laplage in Journal, 7(3A), p.463-469.

2.Dienichieva O.I., Komogorova M.I., Lukianchuk S.F., Teletska L.I., Yankovska I.M. «From Reflection to Self-Assessment: Methods of Developing Critical Thinking in Students». International Journal of Education and Information Technologies. 2021.Vol. 15. P. 227–236.

3.Koval T., Hryhorenko V., Sebalo L., Sevastiuk M., Teletska L., Yankovska I. «Training Future Primary School Teachers for Purposes of the New Ukrainian School in the Postmodern Era». 2022. Postmodern Openings, 13(3), 41-55.

– статті опубліковані у виданнях включених до переліку фахових видань України.

  1. Янковська І.М. «Сучасні педагогічні технології в підготовці майбутніх учителів початкової школи». Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн.1: зб.наук.праць. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. С.366-370.
  2. Янковська І.М., Рижкова Ю.С. «Проектна діяльність як спосіб естетичного виховання молодших школярів». Сучасні виклики професійної освіти: теорія і практика: зб. наук. праць з нагоди 25-річчя створення Львівського навчально-наукового центру професійної освіти. Том 1. Львів, 2019. С.151-158.
  3. Янковська І.М., Подусевська О.С. «Формування умінь колективної творчої співпраці молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва». Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. Випуск 31 : збірник наукових праць. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. С. 173-179.

– наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір.

– Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №109880 Науковий твір «Щоденник пропедевтичної практики «Перші дні дитини в школі» за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта» усіх освітніх програм» 30 листопада 2021 р.

– Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №109879 Науковий твір «Щоденник з виробничої педагогічної практики за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта», освітньо-професійних програми «Початкова освіта та дошкільна освіта», «Початкова освіта та іноземна мова»,  «Початкова освіта та практична психологія» 30 листопада 2021 р.

– Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №109881 Науковий твір «Щоденник з виробничої педагогічної практики (6 тижнів) за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта»освітньо-професійних програми «Початкова освіта та дошкільна освіта», «Початкова освіта та іноземна мова»,  «Початкова освіта та практична психологія» 30 листопада 2021 р.

– наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування.

– Янковська І.М., Рижкова Ю. С. Естетичне виховання першокласників «Нової української школи» у проектній діяльності: методичний посібник для вчителів початкових класів та студентів спеціальності «Початкова освіта». Київ: НПУ імені М.  П. Драгоманова. 2019. 105 с.

– Телецька Л.І., Янковська І.М. Особливості інтегрованого підходу до викладання змісту природничої та мистецької освітніх галузей у Новій українській школі. Навчально-методичний посібник. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2021. 62 с.

– Янковська І.М.. Щоденник пропедевтичної практики «Перші дні дитини в школі» за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта» IІІ курс. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2020. 21 с.

– Янковська І.М. Щоденник з виробничої педагогічної практики за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта», IІІ курс. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2020. 35 с.

– Янковська І.М. Щоденник з виробничої педагогічної практики за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта», IV курс. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2020. 30 с.

– Наскрізна програма практик першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до ОПП 2021 р.

– Наскрізна програма практик першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до ОПП 2022 р.

– Методичні рекомендації до педагогічних практик спеціальності 013 Початкова освіта, 2021 р.

– Методичний комплекс (навчальна, робоча програми,  силлабус) до  навчальної дисципліни «Методика та технологія навчання мистецької, технологічної та інформатичної освітніх галузей» (ОПП Початкова освіта магістр 1.10 рн), 2022 р.

– Щоденник пропедевтичної практики «Адаптація першокласників до умов НУШ» за освітнім рівнем «Бакалавр» спеціальності 013 «Початкова освіта» IІІ курс, 2022 р.

– Розробка ОПП «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, 2022 р.

 

– виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах.

– Експертний висновок на освітню програму початкової школи науково-педагогічного проекту  «Інтелект України», 2018 р.

– Експертний висновок на рукопис дисертаційного дослідження Твердохлібової Я.М. «Методика художньо-графічної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва», поданого на допуск до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання образотворчого мистецтва, 2018 р.

– Рецензування дисертаційного дослідження Власової В.Г. на тему «Методика формування у молодших школярів естетичного ставлення до навколишнього світу засобами образотворчого мистецтва», поданого на допуск до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання образотворчого мистецтва, 2018 р.

– Експертний висновок на рукопис дисертаційного дослідження Сова на тему «Формування художньо-педагогічних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі пленарної практики» поданого на допуск до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання образотворчого мистецтва, 2018 р.

– Експертний висновок на підручник «Мистецтво. 8-й клас» для закладів загальної середньої освіти (автор О.В. Гайдамака), 12 лютого 2021 р.

– Експертний висновок Проєкту модельної навчальної програми Мистецтво (інтегрований курс) 5-6 класи. Адаптаційний цикл. Авторка Кондратова Л.Г., 23.05.2021.

– Експертний висновок на альбом «Образотворче мистецтво. 2 клас» авторів І.Д Дунець, Л.Р. Шушко, 5 серпня 2021 року.

– Експертний висновок Програми курсу за вибором «Основи композиції» 5-6 класи для закладів загальної середньої освіти (адаптаційний цикл) Автори Кравець С.М., Лємєшева Н.А., 2022 р.

– Експертний висновок підручника інтегрованого курсу «Мистецтво» для здобувачів освіти 1 класу закладів загальної середньої освіти авторів Л. Масол, О. Гайдамака,О. Колотило, 2022 р.

– робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю).

– Член Спеціалізованої вченої ради для захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання образотворчого мистецтва НПУ імені М.П. Драгоманова К 26.053.24.

– Участь у конкурсній комісії Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти». За наказом МОН від 2 квітня 2018 року №310 «Про проведення конкурсного відбору підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти». Голова комісії конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти (мистецька освітня галузь) за наказам МОН від 12 квітня 2018 року №347.

– Участь у конкурсній комісії Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» (голова комісії) щодо конкурсного відбору проектів підручників «Мистецтво» для 2 класу закладів загальної середньої освіти (1 листопада 2918 – 14 березня 2019 н.р.)

– Участь у конкурсній комісії Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» щодо конкурсного відбору підручників та посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у 2019 році (20 вересня 2019 р.).

– Член журі ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» номінація «Початкова освіта» (27-31 січня 2020 р.)

– Участь у конкурсній комісії Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти» щодо проведення конкурсного відбору підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (3 клас), 30 січня – березень 2020 р.

-Участь (голова комісії) у конкурсному відборі підручників Мистецтво 4 клас Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти». Конкурсна комісія затверджена МОН України від 28 жовтня 2020 року № 1322.

– Член експертної комісії з мистецької освітньої галузі Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти».

– З 2021 року Гарант освітньо-професійної програми «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

– Участь у складі ЕГ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (керівник експертної групи) в акредитаційній справі

імені В. Стефаника, 2021 р.

– Участь у складі ЕГ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (керівник експертної групи) в акредитаційній справі

КПНУ імені І.Огієнка, 2021 р.

– Участь у складі ЕГ Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (керівник експертної групи) в акредитаційній справі ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2022 р.

–  участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання «суддя міжнародної категорії».

– Участь у Міжнародному проекті  «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») (Україна – Фінляндія), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС. Навчання за «Програмою підготовки тренерів ЗВО/ЗФПО». Тривалість навчання: 14 вересня – 22 грудня 2021 року. Обсяг: 90 годин.

– Участь у проєкті «Навчаємося разом», напрям «Вища школа» в рамках програми «Наставництво в педагогічній освіті» (жовтень -5 вебінарів; листопад – 6 вебінарів на базі школи Віккі (базова школа Гельсінського університету); грудень – 4 вебінари). 23.12.2022 р. Обсяг: 60 годин.

  1. Участь у проєкті «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») Програма вебінарів «Психосоціальна підтримка вчителів і дітей в умовах війни» 2022 рік. Сертифікат – Реєстраційний номер: ПСП/75. Обсяг: 60 годин.

– наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій.

– тези конференцій.

  1. Янковська І.М. Естетичне виховання майбутніх учителів початкової школи як чинник конкурентоспроможності. Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти : реалії та перспективи. За матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, редакційна колегія В.І.Бондар та інші. – Івано-Франківськ :НАІР, 2018. 292 с. С.254-265
  2. Янковська І.М., Акуленко М.Ю. Актуальність арт-терапії у підготовці майбутніх учителів до роботи з молодшими школярами // Науковий простір студента: пошуки і знахідки. Івано-Франківськ НАІР, 2018. С.153-157.
  3. Янковська І.М., Куленко А. О. Організація інклюзивного навчання в початковій школі. The 2 nd International scientific and practical conference “Priority directions of science development” November 25-26, 2019) SPC “Sciconf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2019. 552 p., P.359-354.
  4. Янковська І.М., Швець С.В. Формування естетичних смаків у молодших школярів ігровими художньо-педагогічними технологіями // The 2 nd International scientific and practical conference “Priority directions of science development” November 25-26, 2019) SPC “Sciconf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2019. 552 p., P.354-359.
  5. Янковська І., Волошина М. Розвиток критичного мислення молодших школярів в освітній мистецькій галузі. Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 6. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. 291 с. С. 18-20
  6. Янковська І., Гула О. Розвиток уяви молодших школярів під час театральної діяльності. Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 6. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. 291 с. С.150-154
  7. Янковська І., Барабус А. Формування культурної компетентності молодших школярів під час ігрової діяльності в освітній галузі «Мистецтво». Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 6. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. С. 206-208
  8. Янковська І., Шинкарчук І. Підготовка майбутніх вчителів до естетичного виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 6. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. С.426-428
  9. Янковська І., Адамчук М. Підготовка майбутніх вчителів до розвитку художньо-творчих здібностей учнів початкових класів. Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 6. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. С.353-355
  10. Янковська І., Романюк М. Підготовка майбутніх учителів до впровадження арт-терапії у роботі з молодшими школярами. Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 6. Бердянськ, Вінниця, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Умань, Херсон, 2019. С. 181-184
  11. Янковська І., Бурбак А. Теоретичні засади проблеми підготовки майбутніх учителів до застосування арт-терапії у роботі з молодшими школярами. Збірник студентських наукових публікацій звітно-наукової конференції «Освіта та наука – 2020» університету НПУ імені М.П. Драгоманова, Київ, 2020. С.394-396

12.Янковська І.М., Бондар А.С. Естетичне виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Нова українська школа як простір формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. 3 грудня 2020, Чернівці. Чернівці: ІППОЧО, 2020. С. 25-29.

  1. Янковська І.М., Прохоренко Ю.Л. Формування компетентностей молодших школярів на уроках візуального мистецтва. Нова українська школа як простір формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 3 грудня 2020, Чернівці. Чернівці: ІППОЧО, 2020. С. 162-166.

14.Янковська І.М., Царюк К.П. Формування культурологічної  компетентності молодших школярів інтерактивними методами. Нова українська школа як простір формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 3 грудня 2020, Чернівці. Чернівці: ІППОЧО, 2020. 339 с. , С.73-78.

15 Янковська І.М., Латиш О.О. Психолого-педагогічні аспекти формування творчих умінь молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умова Нової української школи», Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти кафедри дошкільної та початкової освіти, 15 грудня 2020 року. 9 с.

  1. Янковська І.М., Прохоренко Ю.Л. Формування компетентностей молодших школярів в мистецькій освітній галузі. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умова Нової української школи», Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти кафедри дошкільної та початкової освіти, 15 грудня 2020 року 7 с.
  2. Янковська І.М., Ткач Т. О. Актуальні проблеми освіти XXI століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції (4 травня 2021 року) : збірник тез. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. С. 87-95.
  3. Янковська І.М., Давидович Р.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування навчально-ігрових технологій на уроках мистецької освітньої галузі. Збірник тез доповідей VIІІ Міжнародної науково практичної інтернет-конференції: «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи» № 8 (В). м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021. С. 198–200.
  4. Янковська І.М. Психолого-педагогічні умови застосування ІКТ у початковій школі. Збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи» (В), м. Тернопіль, 28 квітня, 2022, С. 26 – 28.
  5. Янковська І.М. Сучасні підходи до викладання мистецької освітньої галузі а НУШ. Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. К. : ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», 2022. С. 433-438.
  6. Янковська І.М. Театралізована діяльність в освітньому процесі початкової школи. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 6-7 липня 2022 р.). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця: ТОВ «МеркьюріПоділля, 2022. Вип. 11. 546-549.
  7. Янковська І.М. Інтеграційний підхід в освітньому процесі НУШ. «Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації»: Матеріали XVІI міжнародної науково-практичної конференції, Буча, 2022 р.: Тези доп.: К.: Міленіум, 2022. С. 168-172.

– керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу.

 

Керівництво студентською проблемною групою «Формування ключових компетентностей молодших школярів НУШ засобами мистецтва» URL: https://pf.npu.edu.ua/fakultet/struktura/kafedry/kafedra-pedahohiky-i-metodyky-pochatkovoho-navchannia-fpp/naukovyi-prostir-kpmpn/naukova-robota-studentiv-pmpn/problemni-hrupy-ta-naukovi-hurtky-kafedry-pmpn

– діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях.

Секретар робочої групи  щодо розвитку освітніх програм Педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова

– досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності).

– Тренерська діяльність в НУШ;

– Проведення вебінару на тему «Кращі системи освіти, найкращі школи світу», 2019 р.

 

– Підвищення кваліфікації.

– Сертифікат «Школа тренерів Нової української школи», теоретично-методичний курс – 128 годин, практика -120 годин.

– Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації). MD №132-2022/UGI від 30 вересня 2022 року. «Домедична допомога в умовах бойових дій». Український гуманітарний інститут. (180 акад. год.).

– Міжнародні стажування.

– Свідоцтво про міжнародне підвищення кваліфікації «Integration of Ukrainian primary education into the European context: experience of universi-ties in Poland and Ukraine». EU№ 240/03-30/10/2022 від 31 жовтня 2022 року. Wyższa szkoła teologiczno-humanistyczna im. michała beliny-czechowskiego «Instytut nauk społecznych». Podkowa Leśna, Poland. (180 акад. год.).