Приймальна комісія +38 073 432 54 33 Секретар ректора +38 097 818 13 37

Вакулова Ірина Василівна

Вакулова Ірина Василівна

Посада: викладачка кафедри германської філології
Науковий ступінь: аспірантка 3 курсу Київського університету ім. Бориса Грінченка, спеціальність 011 Освітні педагогічні науки (тема: «Розвиток інноваційного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у фаховій підготовці»)
Освіта / Кваліфікація:
Херсонське Державне музичне училище, викладач по класу фортепіано, концертмейстер (1989 – 1992 рр.);
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, музично-педагогічний факультет, вчитель музики та художньої культури (1992-1997 рр.);Український гуманітарний інститут, кваліфікація бакалавр з філології, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури (2018 – 2020 рр.)

Базова: 1 вища освіта – спеціаліст; 2-га – бакалавр

Досвід роботи: загальний стаж – 34 роки

Викладацький досвід: 27 років

Наукові та інші професійні інтереси: інновації в освіті, цифрові освітні інструменти, методика викладання, питання культури, зокрема світової літератури, іноземні мови (англійська, французька)

Публікації:  

Вакулова І.В. Інноваційний потенціал педагога як наукова категорія». Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. 26 листопада 2021 р. Вип. 77. С. 226-230.

Міжнародні: 

«Online education at a modern university: tools for interactive learning», January 2023, DOI: 10.34916/el.2022.14.12, In book: E-learning in the Transformation of Education in Digital Society, L L Khoruzha, L. Hrynevych, D. Bodnenko, V. Proshkin, I. Vakulova

Фахові публікації:

  1. Вакулова, І. ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ УЧЕНИХ. Освітологічний дискурс. Вип. 35 (4). С. 118–140.
  2. «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД» DOI https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.3.26 Культурологічний альманах. Вип. 3, 2022.

 

Підвищення кваліфікації, стажування, участь у тренінгах, наукових проєктах:

  1. 2019 року стала методистом Міжнародного альянсу для розвитку християнської освіти – МАРХО,  програма «Навчання по-християнськи 4+».
  2. У 2020 році отримала педагогічне звання «Вчитель-методист». Внесена до реєстру київських вчителів-інноваторів.

Вебінари та курси на освітніх платформах: 

  1. Академічна доброчесність в університеті, National University of Kyiv-Mohyla Academy, Цифрова безпека та комунікація в онлайні, ВУМ online
  2. Вебінар «Референс-менеджер EndNote: оформлення публікації за форматом видання», від Clarivate Web of Science, 6 квітня 2021 року
  3. Вебінар «Відповідальна наукометрія» від Clarivate Web of Science, 5 квітня 2021 року
  4. Вебінар «Як опублікуватися в міжнародному виданні?» Clarivate Web of Science, 11 червня 2021 року
  5. Вебінар «Цитування та їхній аналіз» Clarivate. 10.03.2022.
  6. Вебінар «Хижацькі видання: розпізнати та уникнути» Clarivate. 7.04.2022
  7. Вебінар «Можливості аналітичного інструменту  InCites для науковця та адміністратора» Clarivate. 12.05.2022
  8. Вебінар «Нове про ідентифікатори автора» Г.В.Тимофєєва 11.05 2022
  9. Семінар-тренінг (онлайн) «Навчання і викладання на основі досліджень» (у рамках Фестивалю Науки – 2022) 18.05.2022
  10. Наукова цукерня – 2022 (Київський університет ім. Б.Грінченка) 13.05.2022
  11. Онлайн-вебінар «Сучасні ресурси для перевірки наукових робіт на плагіат»  (у рамках Школи академічної доброчесності за підтримки Наукового товариства Університету Грінченка), 08 грудня 2020 року.

Курси на Coursera:

–         Academic English: Writing, Coursera

     The Pronunciation of American English. Coursera

–         Teach English Now! Foundational Principles  (Coursera) ‘Arizona State University TESOL’;

–         Teach English Now! Theories of Second Language Acquisition, (Coursera) ‘Arizona State University TESOL’;

–         Teach English Now! Lesson Design and Assessment, (Coursera) ‘Arizona State University TESOL’;

–         курс «Personal development in the teaching profession»; освітня програма – the number MSMT-14926/2019-2-526 – ( from24 to 30 July 2022). Malenovice, Czech Republic. Сертифікат.

–         Perfect Tenses and Modals (Coursera)

–         Getting Started with Essay Writing, University of California, Irvine

–         Grammar and Punctuation, University of California, Irvine

–         Advanced Writing, University of California, Irvine

–         Introduction to Research for Essay Writing, University of California, Irvine

–         How to Write and Publish a Scientific Paper (Project-Centered Course)

 

Участь в конференціях: 

  • Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ» 26 листопада 2021 року
  • VI Міжнародна Грінченківська наукова онлайн-школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів у галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» 10-14 травня 2021р. (участь у дебатах із зарубіжними молодими вченими)
  • Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації» 19 березня 2021 року
  • ІI Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» Київ, 18 листопада 2020 року
  • Онлайн-вебінар «Сучасні ресурси для перевірки наукових робіт на плагіат» (у рамках Школи академічної доброчесності за підтримки Наукового товариства Університету Грінченка) 08 грудня 2020 року
  • 14-а щорічна міжнародна науково-практична конференція DLCC2022 “Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання”: E-learning in the Transformation of Education in Digital Society, що проходила з 17 по 18 жовтня 2022 року на факультеті мистецтв і наук про освіту в Цєшині Сілезького університету в Катовіце (Польща), до якої долучилася з лекцією “ОНЛАЙН
    • ОСВІТА В СУЧАСНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ”. Сертифікат.
    • ІV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» 16 листопада 2022 року, м. Київ. Тема доповіді: Інноваційні виклики підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
    • VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки» з 14 по 18 листопада 2022 року. Сертифікат.
    • Україно-польський науковий дискурс на тему «Педагогічна наука: коли змінюється світ». Тема доповіді: Innovative Challenges of Training Future Foreign Language Teachers: Social Aspect. Сертифікат.

     

    Інше: Волонтерська діяльність (2005 – 2017 рр.):

    • організація літніх та зимових таборів (Чернівецька обл.) “Юність”, “ЧП+”, “YourCamp”;
    • організація благодійних акцій для малозабезпечених та багатодітних сімей, благодійна організація ADRA International. 
    • Освітньо-просвітницька діяльність, КЗ КОР “Васильківська спеціальна школа І-ІІІ ступенів”, робота з дітьми з важкими порушеннями мовлення, 2017-2019 рр.
    • Проведення семінарів-практикумів для вчителів ПНВК, спрямованих на впровадження інноваційних технологій у педагогічній діяльності (Чернівці, Вінниця, Буча, Київ), 2015-2020 рр.:
    • семінари-практикуми для вчителів ПНВК, спрямовані на впровадження інноваційних технологій у педагогічну діяльність. Теми: «Розвиток критичного мислення як виклик сьогодення», «Методика розвитку дивергентного мислення», «Інтерактивне навчання: інструменти та технології», «Дисципліна – запорука успіху», «Портрет ідеального вчителя-християнина», «НУШ – нові стандарти освіти», «Профілактика булінгу», тощо. А також неодноразово проводила семінари-зустрічі з батьками підлітків та дітей молодшого шкільного віку.

    Семінари 2022-2023:

    1. Семінар “Освітні цифрові тренди онлайн-навчання” (УГІ)
    2. Вебінар “”Дивергентне, латеральне, критичне мислення як складові творчого напряму розумового процесу людини” (провела в університеті ім.Б.Грінченка в рамках пед-методол.практики)
    3. Семінар-тренінг для вчителів приватних шкіл “«Сучасні освітні тренди: педагогічні інновації» (Чернівці)
    4. Семінар-тренінг для вчителів приватних шкіл “Самоосвіта як професійно-особистісний розвиток вчителя” (Чернівці)