За карантинний період багато чого змінилося, вимоги до працівників у тому числі, тому HR експерти розповіли, які навички вони цінують найбільше і без яких не візьмуть на роботу.
Ханна Янкіна, HR Manager в DataArt
За останні шість років я наймала людей в п’яти різних країнах у найрізноманітніші компанії. Серед них – великі корпорації, продуктові та аутсорсингові фірми, невеликі стартапи.
Очікування щодо навичок залежать від багатьох факторів, щонайменше від сфери діяльності. От наприклад, для вакансій в банках, великих фінансових корпораціях потрібні сумлінні та неконфліктні кандидати; для аутсорсингових фірм – кмітливі, здатні швидко адаптуватися до нових умов, проєктів, вимог люди; а в стартапах конче потрібні творчі та готові на повну віддаватись своїй роботі люди.
А якщо говорити про нашу компанію DataArt, то для нас важливо, щоб кандидати мали такі якості:
Здатність вивчати нове. Це дуже важливо, тому зі свого боку ми намагаємось надавати можливості підвищення рівня знань.
Відповідальність. Ми очікуємо, що кожен буде відповідати за свій результат.
Толерантність. Ми шукаємо колег, які поважають один одного, незважаючи на розбіжності між ними, які завжди існують.
Ініціативність. У нас пласка структура та немає «наглядачів», зміни, ідеї ініціюються самими колегами. Ми вітаємо відкритий діалог, пропозиції та готовність їх реалізовувати.
Гнучкість — світ і ми постійно змінюємося, тому дуже важлива здатність швидко адаптуватися, постійно вчитися та експериментувати.
Алла Манько, провідний менеджер з підбору персоналу, департамент персоналу в Райффайзен Банк Аваль
Ми живемо у світі, де потрібно постійно адаптуватися, розвиватися і навчатися. Зараз майже всі бізнеси працюють дистанційно, а це потребує певних навичок.
Тому ми шукаємо майбутніх колег, які здатні самостійно та відповідально будувати свій робочий графік, демонструючи відмінні результати як в офісі, так і у віддаленому режимі роботи. Дуже цінуємо уміння швидко адаптуватися до ситуації, справлятися зі стресом. Відповідно, якщо є можливість і час «прокачати» чи рефрешити всі ці навички, то варто це зробити. Для нас також важливими є такі soft skills як комунікація, гнучкість мислення, креативність, емоційний інтелект, критичне мислення. Ну і не треба забувати про професійні знання.
Олена Іванчикова, кар’єрний консультант та автор телеграм каналу про кар’єру та професійний розвиток.
На своїх кар‘єрних консльтаціях я завжди акцентую увагу клієнтів на такі три навички, які, я вважаю, важливі для работодавців.
Перша така навичка – це проактивність та ініціативність. Це означає виходити за рамки своїх посадових обов’язків і залучатися до процесів компанії.
Друга навичка – це емпатія. Раніше я працювала на позиції HR Директора і спостерігала, як важливі і потрібні люди. Неможливо отримати результат без співробітників. Яким би не був талановитим керівник, він ніколи не зможе досягти видатних результатів на самоті. Тому слухати і чути своїх підлеглих і колег вкрай важливо.
І третя навичка – це гнучкість. Потрібно проявляти гнучкість і до людей, і до процесів. Наш світ постійно змінюється і тому ми маємо пристосовуватися, аби мати успіх.
Альона Степаненко, за матеріалами Студвей