Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search
Директорка ліцею “Академія мудрості” поділилася досвідом із філологами
Філологія

Директорка ліцею “Академія Мудрості» і стейкхолдерка Кафедри германської філології Ірина Стешиц проведела відкриту лекцію для студентів третього та четвертого курсів, які скоро потраплять на навчальну та виробничу практики. Спілкування з пані Іриною стало нагодою для студентів подивитись очима вчителя і на практику, і на професію .  

На лекції «Педагогічне партнерство» розглянули критерії, яким має відповідати вчитель Нової української школи. Адже концепція НУШ базується на повазі до особистості та вірі в потенціал людини як невід’ємну частину побудови взаємодії із батьками та дітьми.

Також студенти на лекції дізналися про:

  • Особливості функціонування мозку дитини та що треба враховувати під час проходження практики.
  • Необхідність діалогу та відкритості як фактор будування стосунків довіри.
  • Те, що сучасний вчитель має бути менеджером та партнером. Крім того вчитель – це тренер, при необхідності репетитор та ментор.
  • Те, що дитині варто дати можливість проявити себе. Надавати право вибору та можливість нести відповідальність.

На завершення лекції пані Ірина звернулася до студентів: «ви – ті, хто змінює світ. І сьогодні ви потрібні цьому світу більше, ніж будь-коли».

Відгуки від студентів про лекцію

“Було цікаво почути про “Ефект Розенталя”, що думка вчителя про дитину впливає на її здібності. Працює в обох напрямках”, — студент 3 курсу.

“Дуже запам’яталося, що кожна дитина формує свій мозок поступово. Активність дитини — це цілком природна частина її розвитку та пізнання світу. Тому варто реагувати на це спокійно, підтримуючи та спрямовуючи її енергію у правильне русло”, — студентка 3 курсу.

«Особисто для мене було важливим почути, що вчитель для дитини є лідером, а не другом. Лідер — людина, на яку дитина може рівнятися та знати, що біля неї є вчитель, якому вона може повністю довіритися. І ще це порівняння для мене трішки асоціюється з Богом, що Він добрий, і ми можемо брати з Нього приклад та довірити Йому всі проблеми. Однак у той час Бог суворий, і його суворість проявляється лише в тих випадках, коли ми цього заслуговуємо!» Вікторія — студентка 4 курсу

“Новим було також почути, що потрібно нагадувати молодшим учням для чого їм перерва (туалет, відновити водний баланс). Сама до цього прийшла б лише з досвідом”, — студентка 4 курсу.

“Дуже дякую за дуже змістовну лекцію! Думки, які мені сподобалися: 

  • Вчитель – лідер, а не друг.
  • Щоб щось пояснити – потрібно дитину заспокоїти.
  • Не педагогіка вимог, а педагогіка відносин. Діти будуть за вами йти. Не командувати, а організовувати. Не обмежувати, а давати свободу вибору.
  • Перевіряти завдання, які ви даєте, якщо ви хочете щоб діти були відповідальні”, — студентка 3 курсу.

“Найбільше мені запамʼяталося те, що перш за все вчитель має бути лідером. Бути другом — це чудово, але в такому випадку важко втримати взаємодію з дитиною. Адже можна втратити авторитет. Тому лідер — це найкраща позиція”, — студентка 4 курсу.

“Досвід Ірини Стешиц заспокоїв мене перед роботою з дітьми. Це надихає та показує усю владу й відповідальність над дітьми, оскільки ми можемо впливати на їхню особистість та робити кращим їхнє майбутнє. “Ви ніколи не зрозумієте чи ваше призначення бути вчителем, доки не попрацюєте кілька місяців”, – це теж був інсайт для мене”, — студентка 4 курсу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *