• This topic has 20 відповідей, 1 учасник, and was last updated прямо зараз by Ruben Holdorf.
Перегляд 20 гілок відповідей
  • Автор
    Записи
    • #34513 Відповісти
      Vitalina Pavlenko
      Хранитель

      Обговорення кафедри журналістики

    • #34544 Відповісти
      Олександр
      Гість

      Цікаво на якому рівні викладається журналістам Web-дизайн та Web-програмування? Це ж велика база знань! Дуже круто, що є телевиробництво.

    • #34545 Відповісти
      Alex
      Гість

      Мені, як підприємцю в медійній сфері, цікаво щоб випускники мали широкий набір сучасних інструментів для роботи в медіа-сфері. Звичайно, вони мають вміти писати тексти в різних стилях, та висвітлювати різні події, але зараз бажано, щоб вони вміли працювати з фотографіями, відео та звуком. Мали розуміння принципів роботи різних CMS для викладання свого матеріалу на сайт. Розумілися на сучасних принципах поширення інформації, її впливу.
      Так само, або навіть перш за все, у випускників хотілося б бачити таки особисті якості як: здатність самостійно приймати рішення, робити не тільки те що просять, але й трошки більше, вміти працювати в команді, якісно висловлювати свою думку, оцінювати події, аналітично та логічно мислити.

    • #34578 Відповісти
      Людмила Штанько
      Гість

      Дуже цінною є соціальна орієнтація програми, можливість обрати безліч тематичних напрямів з соціальним аспектом проблеми.
      Також хотілось би, щоб програма охоплювала більший спект абітурієнтів, які орієнтовані не на вузько професійну журналістську теми, а бажають оволодіти навичками сучасної комунікації, медіа-засобами тощо.

    • #34579 Відповісти
      Артем Стельмашов
      Гість

      Програма актуальна, враховує сучасні тенденції

    • #34580 Відповісти
      Максим
      Гість

      Для нас дуже важливо що програма включає в себе крім класичних підходів, ознайомлення студентів з сучасними трендами і новелами, новими методами, які використовують найновіший інструментарій. Ми як роботодавці дуже високо оцінюємо випускників, які зможуть швидко зорієнтуватися в конкурентному середовищі. Також для нашої організації надзвичайно важливе вміння випускників працювати в сфері соціальної журналістики і нам подобається що програма включає знання в цій сфері.

    • #34581 Відповісти
      Анатолій
      Гість

      Сьогодні медіа сфера дуже потребує спеціалістів, які швидко орієнтуються в сучасних тенденціях і володіють необхідними навичками. При достатній практичності заявленої програми, ми отримаємо саме таких спеціалістів.

    • #34582 Відповісти
      Артур
      Гість

      Мне приходилось работать со студентами и предоставлять им возможность проходить практику, и отметил для себя, что студенты имеют высокий уровень торитических знаний, мотивацию к обучению, и высокий нравственно-моральный уровень поведения. Я уверен, что за этими студентами большое будущее, а фундамент этому закладывает как раз учебное заведение. Поэтому, я бы рекомендовал это учебное заведения, для будущих журналистов.

    • #34583 Відповісти
      Віталій
      Гість

      Важливе практичне спрямування освітньої програми. Також подобається, що враховуються потреби сфери радіо, ТВ медіа та інтернету. Враховуючі відтік молоді за кордон, мені, як роботодавцю, важливо знати, що є теоретично-практична база для підготовки спеціалістів в цій сфері.

    • #34598 Відповісти
      Сергій
      Гість

      Обов’язковою умовою для сучасного журналіста має бути вміння монтувати відео. Журналісти, які можуть не тільки грамотно написати сценарій для сюжету, підказати оператору, що і як знімати, і ще такі, які вміють потім змонтувати це все, цінуються роботодавцями в рази вище.
      Ну й звичайно, я б більше звернув уваги на вивчення української мови. Обов’язково – ділова українська мова, та й банально грамотність. Журналіст має бути грамотним. Ну й, звичайно, правильна вимова, наголоси і т.ін. – це те, що просто необхідне в журналістській діяльності.
      Можливо, навіть етикет, адже журналіст постійно серед людей, запрошує гостей на зйомки, має вміти культурно це робити, адже його манера поведінки створює імідж для організації, яку він представляє.

    • #34602 Відповісти
      Тетяна
      Гість

      Програма приваблива і враховує потреби медіа. Чудово, що глибоко вивчатимуться сторітелінг, візуальна журналістика (і, сподіваюсь, інфографіка!). Отримані навички є актуальними у практичному житті. Добре, що у студентів буде можливість обрати спеціалізацію і розвиватися у певному напрямку. Бажаю успіхів в реалізації поставлених цілей!

    • #34603 Відповісти
      Bohdan N
      Гість

      Враховуючи сучасні тенденції розвитку медіасфери, дуже доцільним є акцент на предметах, що стосуються social media, медіапідприємництва, медіаграмотності тощо. І саме практичний нахил є дуже великим плюсом в ефективності навчального процесу та пошуку творчого напряму кожного майбутнього фахівця. Безперечно чудово, що кафедра журналістики даного ВНЗ рухається в цьому напрямку.

    • #34604 Відповісти
      Аня
      Гість

      Абсолютно підтримую нову освітню програму: нововведення актуальні з врахуванням усіх сучасних тенденцій. Згідна з тим, що практичні зайняття несуть набагато більше користі, аніж теоретичні і є важливою підготовкою для подальшої роботи у сфері журналістики. Також, досить вдалою є ідея зворотнього зв’язку зі студентами та усіма зацікавленими особами, врахування їхніх ідей та побажань щодо освітнього процесу.
      В загальному, дуже конструктивні та потрібні зміни.

    • #34605 Відповісти
      Ruben Holdorf
      Гість

      Journalism is not only information, interpretation, opinion and entertainment as some people deem. It’s much more than that. It is the privilege of participating with society as a beacon of collective and individual liberties, the foundation of democracy. It is a great responsibility. The public – readers, viewers, radio listeners, followers – are observing us, demanding action, courage, clarity, objectivity, coherence, in order to make us worthy of credibility. Finally, without this, there is no journalism, democracy melts and by extension we lose the right to freedoms. The opinion of Alex and Sergii are right. First of all, mastery the language; second: curiosity; third, humility.

    • #34606 Відповісти
      Лариса
      Гість

      Программа очень понравилось, но возникло несколько мыслей. Среди перечня программ я не увидела предмета, который направил бы студентов на изучение (чтение) литературы. В моем понимании журналистика это мастерство слова. К большому сожалению сейчас молодые люди практически перестали читать художественную литературу. А ведь именно она расширяет кругозор и обогащает нашу речь, делая ее более выразительной и интересной. Статья может быть написана идеально грамматически, но быть сухой и не выразительной. И если уж в программу входит изучение истории, философии, культуры, то в этот важный список можно было бы добавить и литературу…

    • #34607 Відповісти
      Ruben Holdorf
      Гість

      Other suggestions: the program can’t leave to have school subjects in Corporate Communication or Communication Advisory (the majority of graduates will go to work in publics and privates corporations), Digital Media, Specialized Journalism (such as Political, Economic, Sporty, Agribusiness, Scientific, Tourism, Literary, Educational, Religious, Opinion, International), Contemporary Theory of Journalism and Communication, International Geopolitics. The current world demands a “glocal” knowledge. The students can’t to forget the history yourself, but needs interact with the world, too. The course needs to offer professional practice labs (can be integrated writeroom for press, webradio, tv, social media and scientific magazine), because it helps in building of the portfolio. The Journalism Course needs to have a Researches Group because contributes to the improvement of undergraduate students learning, contributes to the quality of the teaching-learning process, according to theoretical foundation determined, and improves the students training process aiming at understanding. Важливо знати: In mid-therm, the world trend is everything became in Communication Course, adding elements of advertising and marketing, audiovisual production, cinematographic production, book publishing and public relations.

    • #34608 Відповісти
      Ruben Holdorf
      Гість

      Other importants points: Data Journalism and infographics (Piktochart, Canva, Easelly, Infogram, Murally, Venngage, Manyeyes, Powtown); Graphic Planning (InDesign, QuarkXPress, Hérmès, Corel Ventura, PageMaker, Pages, Ilustrator, Photoshop); Podcast Production; Video and Photo Production (mobile phone, iphone, tv and photo camera). Suggestion of projects: Organize a multimedia writeroom (news online; scientific magazine online; webradio; tv online); Structure research groups; Promote events: conference, colloquy, symposium, practical journeys, exhibitions of photo, documentary, reports, workshops, researches; Visits to mass media; Journalism Week Congress with speakers, university lectures, debates, round tables; Business incubator to new entrepeneurs; Participate in national and international conferences of Journalism; Create a story books group; Keep in touch with other adventists university; Promote the exchange of students and professors; Establish a news agency to serve the Seventh-Day Adventist Church and others higher education institutions by newsletters.

    • #34609 Відповісти
      Ruben Holdorf
      Гість

      Errata (Spell check/Перевірка орфографії): instead of “writeroom”, the correct is “newsroom”.

    • #34631 Відповісти
      Ruben Holdorf
      Гість

      In relation to Journalistic Genres, I think don’t be required a school subject in Journalism of News Agencies. It was embedded in the genres studies: informative, interpretative, opinion, diversional or entertainment, and others, such as analytical, emotional, literary (report-book). Investigative Journalism is redundant, because the journalism always investigates. I advise Data Journalism, how to work, to file, to interpret, to select the publishable informations (gatekeeper function), and it’s already in the curriculum. The undergraduate project it’s ok, very complete. In the course menu of Public Relations or Corporate Communication (Communication Advisory) is important to insert “crisis management”. Always is good to be sure if the course has university professors for school subjects. The professors can be trained inside of the institution itself, by colleagues themselves, painless for UGI. The program update all faculty, avoiding problems with the curriculum.

    • #34632 Відповісти
      Людмила
      Гість

      Діюча освітня програма з кожним днем стає менш актуальною. Щоб “іти в ногу з часом”, необхідні радикальні зміни в навчальному процесі. Тому я повністю підтримую нову програму. 60%-70% практичних занять – це основа, на якій і має будуватися навчання. Мені ніколи не подобався “підхід” до будь-якого навчання під гаслом: “Вступив до інституту – забудь те, що вчив у школі. Пішов на роботу – забудь те, що вчив в інституті”. Тож сподіваюся, що вже в наступні роки студенти матимуть змогу втілювати “в життя” свої теоретичні знання.

    • #34633 Відповісти
      Ruben Holdorf
      Гість

      The observation of the Dr. Lyudmila is very important. The education one of the bastions of the democracy, and by extension, of the our freedoms. The education received in UGI must be appreciated students, professors, staff, students’ families and society (in Ukraine and in the world). The adventist education for must prepare for more than a lifetime, good citizens, good professionals, good journalists, good ukrainians, but above all excellent people for eternity.

Перегляд 20 гілок відповідей
Відповідь у темі: Обговорення кафедри журналістики
Ваша інформація: