- This topic is empty.
-
АвторЗаписи
-
-
Vitalina KorobkoХранитель
Шановні колеги, роботодавці освітньої програми 017 «Фізична культура і спорт».
Представляємо Вашій увазі проект освітньої програми 017 «Фізична культура і спорт» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Щиро запрошуємо Вас взяти активну участь в його обговоренні.
1) Яких, на Вашу думку, компетентностей не вистачає нашим здобувачам та випускникам у процесі працевлаштування та професійної діяльності в галузі фізичної культури і спорту?
2) Що, на Вашу думку, варто додати або змінити в системі практичної підготовки здобувачів освіти для кращого оволодіння фаховими навичками та адаптації до реальних умов професійної діяльності?
3) Чи відповідають цілі, мета та задачі освітньої програми, у тому числі предметне наповнення, сучасним вимогам професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту? Чи достатньо цього для підготовки конкурентоспроможного фахівця після завершення навчання?
4) Які, на Вашу думку, можливості подальшого вдосконалення освітньої програми? Наприклад, залучення додаткових науково-педагогічних працівників, спеціалістів-практиків, збільшення міжнародної співпраці, розширення вибіркових дисциплін, вдосконалення практичної підготовки тощо.
Чекаємо на ваші пропозиції та конструктивні зауваження.
З повагою та найкращими побажаннями, гарант освітньо-професійної програми, Антон ЯЛОВИК -
Ірина СтешицГість
Загалом освітня програма справляє позитивне враження — вона відповідає сучасним потребам галузі, забезпечує належну якість підготовки майбутніх фахівців і має високий потенціал для практичного застосування набутих знань і вмінь у різних напрямах фізичної культури та спорту.
Як керівник закладу освіти, щоденно переконуюсь у важливості формування здорового способу життя серед молоді. З огляду на актуальні тенденції розвитку фізичної культури, а також соціальні потреби українського суспільства, вважаю доцільним переглянути навчальний план у частині збільшення кредитного навантаження з дисципліни «Рекреаційні ігри».
Цей напрям має стратегічне значення, особливо в умовах післявоєнного відновлення країни, коли пріоритетними стають питання збереження здоров’я, психологічної реабілітації та соціальної адаптації. Рекреаційна діяльність сприяє не лише фізичному розвитку, а й зміцненню емоційного стану, що є надзвичайно актуальним для різних вікових і соціальних груп.
На моє переконання, розширення вивчення цієї дисципліни дозволить студентам ґрунтовніше оволодіти методиками організації рекреаційної активності, набути практичних навичок роботи з різними категоріями населення — не лише зі спортсменами, а й з тими, хто потребує оздоровлення та психосоціальної підтримки. Це, у свою чергу, підвищить якість фахової підготовки і зробить майбутніх випускників конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
-
-
АвторЗаписи