- This topic is empty.
-
АвторЗаписи
-
-
Vitalina KorobkoХранитель
Шановні роботодавці освітньої програми 035 «Філологія»!
Пропонуємо до Вашої уваги проект освітньої програми: 035 «Філологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Кваліфікація: Бакалавр філології (англійська і німецька мови та література).
Щиро запрошуємо Вас взяти активну участь в обговоренні ОПП – 035 «Філологія».
- Яких компетентностей, на Вашу думку, не вистачає нашим здобувачам та випускникам?
- Що, на Вашу думку, слід додати або вилучити з усіх видів практик, які студенти проходять у школах під час навчання на освітній програмі?
- Чи вважаєте Ви, що мета, завдання та зміст освітньої програми, зокрема предметне наповнення, забезпечують досягнення компетентностей та програмних результатів навчання, визначених у стандарті вищої освіти за спеціальністю 035 «Філологія»? Чи достатньо цього для того, щоб після закінчення навчання стати висококваліфікованим учителем англійської та німецької мов і зарубіжної літератури?
- Які, на вашу думку, існують можливості для подальшого вдосконалення освітньої програми?
Наприклад, залучення додаткових науково-педагогічних працівників, різнопланових викладачів від стейкхолдерів, покращення міжнародної та академічної мобільності, збільшення видів практик для студентів під час навчання тощо.
Чекаємо на ваші пропозиції та слушні зауваження.
З повагою, Ірина ВАКУЛОВА, координатор програми.
-
Булатов Валерій АнатолійовичГість
Освітня програма «Англійська (перша) і німецька (друга) мови та література» має всі необхідні компоненти для підготовки високо кваліфікованих вчителів-мовників. Але недостатньо представлені цифрові засоби навчання мови. Впевнена, що викладачі користуються інтернет ресурсами, особливо під час викладання практики мови. Але програма не має достатніх підтверджень тому, що це робиться на постійній основі. Радимо звернути на це увагу.
-
Остащук Іван Богданович, начальник відділу забезпечення якості освітиГість
Як працівник загальноосвітнього учбового закладу, відзначу, що освітня програма 035 «Філологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, яка обговорюється, є логічно структурованою, запропонована в ній інформація ретельно відібрана, що робить теоретичну підготовку майбутніх вчителів ґрунтовною. Але об’єм практичної підготовки рекомендую збільшити. Знаю з власного педагогічного досвіду, що три тижні викладацької практики – не достатньо як для того, щоб почуватись впевнено і комфортно в класі, так і для того, аби зрозуміти, чи є робота з дітьми твоїм покликанням у майбутній професійній діяльності.
-
Костянтин КампенГість
Як координатор відділу освіти в церкві хочу зазначити, що фокус на інтеграцію ціннісної та особистісної складових у професійну підготовку вчителя-мовника не тільки робить програму, що обговорюється актуальною для християнської освіти, але й сприяє реалізації сучасних вимог щодо академічної доброчесності та протидії корупції, які останнім часом набувають все більшої актуальності у нашому суспільстві.
Щодо покращення програми, пропоную розглянути можливість збільшення годин практичної підготовки на 3 та 4 курсах. Вважаю, що крім проведення уроків студенти повинні брати участь у виховних шкільних заходах, розробити й апробувати на заняттях нові вправи, вчитись використовувати нові методики. А на це потрібно більше часу -
Ірина СтешицГість
Освітньо-професійна програма “Англійська (перша) і німецька (друга) мови та література” відповідає сучасним вимогам філологічної освіти та потребам ринку праці у сфері лінгвістики, перекладу та викладання іноземних мов. Рекомендуємо включити до переліку професійних вибіркових дисциплін предмети, які б сприяли процесу оволодіння сучасними методами та техніками викладання іноземних мов, були пов’язані з впровадженням інноваційних технологій в процес навчання. Володіння такими знаннями та навичками сприятиме більшій відповідності нашої освіти сучасним стандартам і вимогам часу.
-
Анна ШубертГість
Рецензована освітньо-професійна програма «Англійська (перша) і німецька (друга) мови та література» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти чітко структурована, і забезпечує ґрунтовну філологічну підготовку студентів, а також дає необхідні знання з гуманітарних дисциплін, які дозволяють цілісно осмислювати сучасну динаміку лінгвістичної та літературознавчої науки. Адже, комп’ютерна епоха, в яку ми живемо та працюємо, пропонує все більше новітніх підходів і технологій навчання. Освітній програмі необхідно відповідати високим, сучасним запитам та пропонувати здобувачам освіти інноваційні напрацювання (комп’ютерні, мультимедійні, тренінгові, тестові, методики технології дистанційного навчання, інтеграційні підходи, ігрові технології тощо) як у сфері педагогіки, так і методики викладання іноземних мов.
-
-
АвторЗаписи