- This topic is empty.
-
АвторЗаписи
-
-
Vitalina KorobkoХранитель
-
Людмила МоскаленкоГість
Визначені цілі освітньої програми (ОП) та програмні результати навчання (ПРН) відповідають сучасним тенденціям розвитку спеціальності, ринку праці, галузевого та регіонального контексту, а також досвіду аналогічних вітчизняних та іноземних освітніх програм.
ОП відповідає вимогам ринку праці.
Простежується взаємозв’язок цілей ОП з місією та стратегією ПВНЗ «УГІ», зокрема щодо підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі початкової освіти, здатних до успішного виконання своєї професійної діяльності на засадах реалізації загальнолюдських моральних цінностей, здорового способу життя та гуманного ставлення до дітей, а також щодо становлення студентів як педагогів-професіоналів і громадян з високим рівнем духовності та моральності.
Структура та зміст ОП дозволяють досягти результатів навчання, визначених стандартом вищої освіти за спеціальністю “Початкова освіта” бакалаврського рівня вищої освіти. Окремо слід відзначити наскрізну програму з п’яти практик загальним обсягом 36 кредитів, що сприяє формуванню ІК, ЗК, СК та ПР.
Структура ОП надає можливість для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір здобувачами вищої освіти навчальних дисциплін, серед яких є дисципліни загальної підготовки (гуманітарної підготовки, широкої спеціалізації, духовного компоненту) та професійної підготовки. Слід відзначити актуальність блоку вибіркових дисциплін професійної підготовки з проблем нейропсихології дитячого віку.
ОП передбачає набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (soft skills), що відповідають заявленим цілям, зокрема слід відзначити такі обов’язкові компоненти ОП як “Формування особистості фахівця”, “Педагогіка партнерства” ін., вибіркову дисципліну “Основи професійно-педагогічного самовдосконалення” та ін. Обсяг (виражений в кредитах) ОП та окремих освітніх компонентів є достатнім для досягнення цілей та ПР.
Пропозиції:
Додати СК та ПР, які б відображали унікальність ОП, а не лише розкривали зміст освітнього стандарту зі спеціальності.
Розглянути можливості внесення вибіркової дисципліни “Змішане та дистанційне навчання в початковій школі” до обов’язкового компоненту ОП, враховуючи актуальність проблеми дистанційного навчання в сучасних реаліях України і складнощі з його організацією саме в початковій школі. -
Кампен К.С., керівник відділу освіти церкви Адвентистів Сьомого ДняГість
Більшість студентів, які зараз навчаються на програмі «Початкова освіта» були направлені на навчання через відділ освіти церкви Адвентистів Сьомого Дня для того, щоб після закінчення працювати в школах, відкритими адвентистською церквою.
Є світова практика підготовки вчителя для роботи в адвентистській школі. Кожен кандидат перед тим, як починати роботу, повинен опанувати наступні предмети:1.Принципи формування духовної особистості учня і служіння дітям
2.Служіння Еллен Уайт та її роль в становленні та розвитку адвентистської освіти
3.Історія церкви Адвентистів Сьомого дня
4.Основи віровчення церкви Адвентистів Сьомого дня
5.Філософія та історія адвентистської освіти
6.Інтеграція віри в освітній процес
7.Основи біблійного креаціонізму
8.Принципи здорового способу життяСильна сторона програми в тому, що частина предметів вже є в програмі. Саме тому відділ освіти адвентистської церкви розглядає УГІ, як найкращий заклад для підготовки вчителів для адвентистських шкіл.
Деяких предметів з вищенаведеного переліку не має в програмі:
1.Принципи формування духовної особистості учня («Дитяче служіння)
2.Служіння Еллен Уайт та її роль в становленні та розвитку адвентистської освіти
3.Історія церкви Адвентистів Сьомого дня
4.Основи віровчення церкви Адвентистів Сьомого дня
Ці предмети вже викладаються в УГІ, але на інших факультетах. Прохання передбачити можливість, щоб студенти могли засвоїти ці предмети протягом навчання. Ці предмети можуть бути в блоці вибіркових дисциплін. -
Кампен К.С., керівник відділу освіти церкви Адвентистів Сьомого ДняГість
Пропозиція додати до компетентностей ще одну: Здатність сприяти розвитку духовної складової учня
-
ОленаГість
Як випускниця цього прекпасного інституту спеціальності “Початкова освіта” хочу щоб розглянули пропозицію внести в програму предмети по підготовці учнів до школи ( на що звернути увагу, що дитина повина знати до 1 класу з освітньої програми “НУШ” або “Інтелект України” та інших програм), які використовувати краще посібники або зошити для підготовки учня до школи, одним словом репетиторство з підготовки до школи. Також хочеться щоб розглянули предмет в якому б розглядалось питання документації: як заповнювати журнали, особові справи і вся документація яка потрібна в ПШ і яку потрібно заповняти вчителю. Також є пропозиція розглянути питання щоб студентів вчили не тільки на основі НУШ, а може розглядати інші програми (Інтелект України, Росток, На крилах успіху та інші) та їх + і -, щоб знати до чого готуватись і як. Пропозиція розглянути питання якихось поїздок (бажано щоб це було в Україні або з перекладом) більше з цілю практики або семінарів, конгресів для ПО. Стосовно пар: хотілось би більше практики було).
Дякую! з повагою випускниця УГІ Олена Ігнатенко
-
Альона Олегівна Столяренко, випускницяГість
В проєкті ОПП для спеціальності 013″Початкова освіта” внесено значні зміни. Позитивним моментом є внесення дисципліни “Педагогіка партнерства” в обов’язкові компоненти.
Прохання звернути увагу й додати або дисципліну, або два-три модулі особливості педагагічних досліджень, оскільки це педагогічний напрямок і має свої методики, структуру, методи дослідження і т.д.
Як випускниця можу сказати що велика кількість практик є перевагою, однак
методичну поурочну практику може включати в себе виробнича, в той час як виховну можна було б розділити на дві окремі: ГПД та літня виховна практика в таборах відпочинку щоб студенти мали більш різноманітну професійну підготовку.
-
-
АвторЗаписи