Сервіс “Promokod.com.ua” по пошуку промокодів, знижок, акцій та розпродажів від популярних онлайн-магазинів в Україні та світі запускає грантову програму на кращі статті. Участь можуть прийняти студенти та викладачі навчальних закладів України за спеціальностями економіки, маркетингу, бізнесу та підприємництва.
Для участі необхідно написати статтю на тему “Психологія споживача: як промокоди стимулюють покупки” та відправити на електронну пошту компанії konkurs@promokod.com.ua до 25.05.2024. [a]
Вимоги до статті: кількість знаків довільна, головне – щоб тема статті була розкрита.
Також у листі необхідно вказати наступні дані: ваші прізвище та ім’я, інститут та кафедру, а також курс, на якому навчаєтеся.
Кожен учасник може надіслати тільки 1 статтю (з урахуванням статей, написаних в співавторстві). У випадках, коли перемагає стаття, написана в співавторстві, то грошовий приз розділяється між всіма авторами.
Розіграш призів буде проходити в 2 етапи:
1 етап
02.06.2024 [b]року журі сервісу серед усіх статей буде обрано 3 найкращі та опубліковано на сайті сервісу https://promokod.com.ua/. Переможці отримають грошові призи:
1 місце – 7000 грн
2 місце – 6000 грн
3 місце – 5000 грн
2 етап
10.06.2024[c] року серед усіх учасників (окрім переможців першого етапу) через програму рандомайзер буде розіграно 5 призів по 1000 грн.
Обов’язкові умови для отримання призів:
– умови конкурсу мають бути опубліковані на сайті навчального закладу;
-студент або студентка, що надіслали статтю мають навчатися на перелічених вище кафедрах;
– стаття має бути написана на задану тему.
Чекаємо на ваші роботи.
З повагою, команда Promokod.com.ua