Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search
УГІ проводить профорієнтаційну роботу
Новини

Розповідає керівниця відділу з реклами Українського гуманітарного інституту Наталія Красновид.

Яка основна мета профорієнтаційних заходів?

Ми їх проводимо для того, щоб більше розповісти про УГІ. Не завжди робимо прям профорієнтаційні заходи. Взагалі розповідаємо про УГІ, проводимо якийсь інтерактив, спілкуємося з учнями, щоб більше дізнатися про них і більше розповісти про нас.

Як учні шкіл реагують на такі зустрічі? Чи є зацікавленість?

На початку заходу вони не дуже розуміють, що саме буде відбуватись. А потім, коли починаємо спілкуватись, проводити інтерактив, вести комунікацію, то їх це вже зацікавлює, і вони вже більш готові з нами комунікувати, спілкуватись і щось здійснювати нове.

Які професії та спеціальності найчастіше викликають інтерес у школярів?

З приводу професій, які найчастіше викликають інтерес у школярів, точно не можу сказати, бо ми так прямо в них не питали. Але наскільки я помічала реакцію, коли ми розповідаємо про якісь спеціальності, то більшу зацікавленість викликає економічна кібернетика, менеджмент, журналістика. Філологія трошки теж, але не завжди це цікавить.

Як обираються школи для відвідування? Є якісь критерії?

Школи вибираються найближчі навколо нас, тобто із міст, які поруч із Бучею. Це заклади освіти Бучі, Ірпеня, Гостомеля, Києва. А також школи, які належать до Міжнародного альянсу для розвитку християнської освіти (МАРХО).

Потім критерієм для вибору є третій рівень акредитації. Тобто ті школи, де є старші класи.

Які основні питання найчастіше ставлять школярі студентам?

Зазвичай питань багато, але найбільше цікавить фінансова сторона освітнього процесу. Тобто чи є в УГІ бюджетна форма навчання або якісь стипендії.

Які труднощі виникають при організації таких поїздок?

До поїздок залучаємо студентів, і потрібно скомунікувати з ними правильно, щоб знайти час, коли вони можуть також поїхати. Тобто у всіх дуже різні графіки, і з цим виникають складнощі. А так, в принципі, це не прям дуже важко. Бувають складнощі із тим, щоб встановити контакт із адміністрацією школи, і через це виникають складнощі в комунікації.

Чи проводиться аналіз ефективності таких заходів? Якщо так, то які результати?

Проводимо порівняння з минулим роком. Загалом такі заходи є доволі ефективними, так як студенти навколо більше дізнаються про наш заклад, про наші можливості та їхні можливості УГІ. І це класно впливає, тому що потім вони вступають до нас. І якщо би ми відвідували школи, то відсоток вступу абітурієнтів із навколишніх міст був би значно менший.

Чи планується розширення цієї ініціативи на інші міста або регіони?

Представники УГІ відвідували Житомир, і Черкаси, Вінницю, Хмельницький. Тобто ми їздимо в різні регіони, але в більшості це християнські школи в різних регіонах. Якщо їдемо в християнську школу в якесь інше місто поза Київською областю, то і вже заїжджаємо до державних, де нас готові прийняти.

Питання – Максим Довгай  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *