Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search
Без категорії

Ти студент і ти втомився від того, що нічого не встигаєш і ти хочеш якось це змінити? Тобі сюди.

Як організувати себе та свій час, щоб все встигнути? Життя студентів схоже на киплячий вулкан – вирує і не зупиняється. Кожен день з’являється безліч справ, які потрібно вирішити.

Часто з вуст студента можна почути такі слова: «В мене курсова і наукова робота на «носі», а ще я на свою улюблену секцію хочу встигнути сходити, та ще й на відпрацювання треба, а ще я співаю в хорі, та мало того, я ще член студентської ради і як то все встигнути?»

Дефіцит часу – це одна з найбільших та найактуальніших проблем в житті молодих людей. Наявність батьків та відсутність різних побутових проблем нічого не змінює, хронічне невстигання залишається незмінною «студентською хворобою». Стільки справ, а нічого не встигаєш.

На сьогоднішній день найскладнішою перепоною для студентів є процес навчання. Тому, для того, щоб освіта стала приємнішою, легшою і давала можливість ще зайнятися улюбленою справою і відпочити, треба правильно розподілити свій час. І саме про це нам розповість та дасть поради кандидат псих наук доцент кафедри педагогіки та психології Катерина Божко:

«1. Перш за все, студент має чітко визначити мету своєї діяльності та має зрозуміти для себе: Хто я? Чого прагну? Де мрію опинитися через 3-5 років? Які мої пріоритети? Що я хочу покращити у моїй діяльності?

  1. Правильне розставлення пріоритетів. Студент повинен приділяти особливу увагу саме тим предметам, які відповідають його майбутнім цілям та які наближають до поставленої мети. Але варто зауважити, що тут і є небезпека, бо своєрідне нехтування «непотрібними» предметами призводить до немаленьких проблем.
  2. Розробляти прийоми, які покращують ваш ККД (коефіцієнт корисної дії). Постійно шукати ті варіанти, які для вас спрацьовують. От наприклад, для мене спрацьовує спільне навчання та взагалі спілкування з людиною, яка гарно навчається, працює та є прикладом для багатьох людей, мене це надихає.
  3. І ще варто правильно розподіляти час, дотримуватися певної системи та послідовності в роботі та не робити великих перерв у процесі розумової праці, оскільки після цього знову треба певний час, для того, щоб налаштуватися на роботу, а зазвичай це дуже важко зробити і тому студенти втрачають дуже багато дорогоцінного часу, який могли б присвятити плідній праці.
  4. А також, не менш важливим є чергування різних видів праці, тобто трішки позайматися розумовою роботою, а потім, для того, щоб мозок дещо перепочив, можна зайнятися й фізичною.»

Використовуючи ці нехитрі поради ми можемо навчитися більш ефективно розподіляти свій час.

Альона Терещук

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *