
Студенти другого та третього курсу спеціальностей “Психологія” та “Початкова освіта” відвідали філію Ворзельської початкової школи Ворзельського ліцею №10. Там навчаються діти, які мають особливі освітні потреби. Зустріч відбулася 14 травня.
Здобувачі мали можливість долучитися до відкритого заняття, яке проподили спеціалісти нейропсихологи. В ліцей створена спеціальна розвантажувальна кімната, де діти можуть провести час в грі та спілкуванні з фахівцями.
Вʼячеслав та Олена, спеціалісти, які проводили заняття, розповіли про свій досвід роботи з дітьми. Вони працюють із різними станами, зокрема з розладами аутичного спектру (РАС). А також фахівці на практиці показали різні методи взаємодії з дітьми, застосували багато ігор та вправ, які студенти згодом також зможуть використовувати в своїй роботі.
“Особливо цікаво було спостерігати за реакцією діток. В кінці, коли ми обговорювали урок, то майже всі студенти помітили, як дітки підтримували один одного, вболівали під час ігор. Нас попередили, що серед діток є один хлопчик з РАС, але ми не одразу його помітили, він дуже гарно реагував і працював в команді”, – діляться учасники зустрічі.

Для студентів таке наочне заняття допомогло отримати інформацію щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Зокрема, одна зі студенток виділила важливість не тільки спілкування, а й дотримання дієти. Адже це неабияк впливає на дитину та її можливість сприймати матеріал.
Тому комплексний підхід – це те, що дуже важливо в побудові сучаної та дієвої системи освіти.
