В Українському гуманітарному інституті 29 листопада відбулося відкрите семінарське заняття, присвячене інтеграції інноваційних методик викладання іноземної мови та зарубіжної літератури. Семінар-тренінг провели старша викладачка Кафедри германської філології, докторка філософії Ірина Вакулова та викладачка кафедри Ірина Василенко.
У ході семінару-тренінгу було проведено підсумкове практичне заняття з узагальнення інноваційних методів навчання; визначено спільні інноваційні технології та методичні прийоми у викладанні іноземних мов та зарубіжної літератури; змодельовано структуру заняття відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови та зарубіжної літератури в школі; зорієнтовано методи навчання на майбутню педагогічну практику.
Викладачі виступили в ролі фасилітаторів та спрямовували навчальний процес. Студенти продемонстрували високий рівень теоретичної підготовки та практичних навичок у впровадженні інноваційних методів викладання, зокрема: «Кола Вена» для прорівняльного аналізу методик; «Кроссенс» для розвитку дивергентного мислення; «Cinquain» та технологія «Six Action Shoes» для розвитку критичного мислення, «Running dictation» тощо для формування комунікативних навичок і ефективної кооперації. Студенти також представили корисні актуальні цифрові ресурси для вчителів іноземної мови та зарубіжної літератури, зокрема Comic Strips, Diffit, WordWall.
В рамках самостійного опрацювання набутих знань студенти, отримавши доступ до платформи Symballo з добіркою методичних матеріалів із півсотні сайтів вчителів-практиків, одержали завдання обрати та проаналізувати навчальні матеріали відповідно до місії УГІ: формування цілісної особистості на основі християнських цінностей і відповідальності перед Богом і суспільством.
Особливо цікавим став метод «Шість пар взуття способу дії» від оксфордського професора Едварда де Боно, який презентовали на занятті маленькими різнокольоровими черевичками, що повністю відповідали логіці авторської методики. Родзинкою заходу стали несподівані творчі знахідки студентів. Приміром, одна зі студенток винахідливо зашифрувала в цифровій програмі жарти, відомі лише дівчаткам. Дружний дзвінкий сміх, яким супроводжувалося їх розкодування, демонстрував неабияку згуртованість та взаєморозуміння у групі.
Неможливо було не помітити, як емоційно реагували присутні: глядачі підказували, долучалися до практичних завдань. Особливе захоплення викликав інтерактивний прийом «Попкорн» – студенти отримали справжній попкорн після успішного виконання всіх завдань. Завершився захід спільним чаюванням, в яке органфзатори також вклали певний сенс.
Захід викликав жвавий інтерес серед здобувачів, які, попри проблеми з електроенергією, активно співпрацювали та демонстрували високу мотивацію до професійного розвитку.