Цикл дисциплін професійної підготовки
| Дисципліна 1 | 6 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 2 | 7 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 3 | 8 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Назва дисципліни | Кафедра | Викладач |
| Теорія ділової комунікації (англійська мова) | ГФ | |
| Теорія ділової комунікації (німецька мова) | ГФ | |
| Сучасна англійська мова | ГФ | Поліна Ганна Володимирівна |
| Сучасна німецька мова | ГФ | Грузенська А |
| Практика перекладу з англійської мови | ГФ | Клімук Ольга Сергіївна |
| Практика перекладу з німецької мови | ГФ | Палій Олександр Анатолійович |
| Лінгвістика ділового спілкування | ГФ | |
| Основи теорії мовної комунікації | ГФ | Поліна Ганна Володимирівна |
| Цифрові ресурси для вивчення іноземних мов | ГФ | |
| Культура англомовних ділових відносин | ГФ | |
| Актуальні питання професійної діяльності учителя іноземної мови | ГФ | |
| Перекладацька майстерність | ГФ | |
| Інноваційні технології викладання іноземних мов | ГФ | Вакулова Ірина Василівна |
| Педагогічна майстерність у викладанні Іноземних мов та зарубіжної літератури | ГФ | Вакулова Ірина Василівна |
| Етичні норми та цінності в світовому літературному дискурсі | ГФ | |
| Гендерні аспекти літературної творчості | ГФ | |
| Сучасні технології поліграфічних виробництв | ДЗ | Булатов Валерій Анатолійович |
| Дизайн-проєктування: – фірмовий стиль | ДЗ | Булатов Валерій Анатолійович |
| Знакові системи в дизайні | ДЗ | Босий Олександр Георгійович |
| Орнаментика та етнодизайн | ДЗ | Босий Олександр Георгійович |
| Ергономіка у графічному дизайні | ДЗ | Булатов Валерій Анатолійович |
| Проєктування середовища | ДЗ | Дударець Володимир Миколайович |
| Векторний онлайн-сервіс ”Figma” | ДЗ | Куцій Уляна |
| Інформаційна війна в релігійній площині | ЖР | Синчак Богдан Анатолійович |
| Наукові тексти: специфіка, підготовка та презентація | ЖР | Синчак Богдан Анатолійович |
| Деонтологія журналістської діяльності | ЖР | Синчак Богдан Анатолійович |
| Медицина і здоров’я в ЗМІ | ЖР | Кушнір Галина Олександрівна |
| Культура наукової мови | ЖР | Романчук Світлана Миколаївна |
| Стилістика наукового тексту | ЖР | Романчук Світлана Миколаївна |
| Журналістика в умовах війни | ЖР | Ковальова М.М. |
| Правосуддя і права людини в ЗМІ | ЖР | Хоменко Світлана Анатоліївна |
| Трудове законодавство та обовязкове державне страхування | ІСТФМ | Середа Катерина Олексіївна |
| Фінансовий менеджмент базовий рівень (прийняття рішень) | ІСТФМ | Пернарівський Олександр Васильович |
| PR-маркетинг та фандрайзинг | ІСТФМ | Токарєва Дар’я Ігорівна |
| Внутріфірмове планування та бюджетування | ІСТФМ | Остапенко Яна Олександрівна |
| Управління проєктами | ІСТФМ | Аровіна Марина Павлівна |
| Історія створення кібернетики | ІСТФМ | Терещенко Лариса Олександрівна |
| Стратегічне управління підприємством | ІСТФМ | Штанько Людмила Олександрівна |
| Податкова система | ІСТФМ | |
| Банківська справа | ІСТФМ | Пернарівський Олександр Васильович |
| Логістика | ІСТФМ, МТ | |
| Створення та розвиток ІТ-продуктів | КН | Куренчук Олександр |
| Квантове моделювання та програмування | КН | Бурлєєв Олег Леонідович |
| Автоматизація бізнес-процесів | КН | Бурлєєв Олег Леонідович |
| HR-рекрутинг та фріланс в ІТ | КН | |
| Цифрові датчики | КН | Бурлєєв Олег Леонідович |
| Програмування на платформі .Net/.NetFramework | КН | Співак Андрій |
| Поведінкова економіка | МТ | |
| Економіка праці та СТВ | МТ | |
| Економічна кібернетика | МТ | Петренко Людмила Миколаївна |
| Фінансовий аналіз | МТ | |
| Ризикологія | МТ | Пернарівський Олександр Васильович |
| Психологія праці | МТ | Парасєй-Гочер Аліна Олександрівна |
| Івент-менеджмент | МТ | Аровіна Марина Павлівна |
| Створення власного ІТ-бізнесу | МТ | Терещенко Лариса Олександрівна |
| Антикризовий менеджмент | МТ | Аровіна Марина Павлівна |
| Міжнародний менеджмент | МТ | Аровіна Марина Павлівна |
| Організаційна культура | МТ | |
| Інвестицийний менеджмент | МТ | Пернарівський Олександр Васильович |
| Ситуаційний менеджмент | МТ | Аровіна Марина Павлівна |
| Фінансовий менеджмент, поглиблений рівень 2 | МТ | Пернарівський Олександр Васильович |
| Web-дизайн | МТ, КН | Куцій Уляна |
| Як розвинути власну справу | МТ, КН | Штанько Людмила Олександрівна |
| Проєктна діяльність у початкових класах | ПП, ПО | Літкевич Алла Миколаївна |
| Педагогіка партнерства | ПП, ПО | Стешиц Ірина Вікторівна |
| Святе письмо в житті і творчості українських письменників | ПП, ПО | Бурко Ольга Василівна |
| Інноваційна методика позакласного читання | ПП, ПО | Бурко Ольга Василівна |
| Естетотерапія в освітньому просторі НУШ | ПП, ПО | Янковська Інна Миколаївна |
| Освітні новації в НУШ | ПП, ПО | Янковська Інна Миколаївна |
| Інтеграція християнського світогляду | ПП, ПО | Шевчук Андрій Васильович |
| Філософія освіти | ПП, ПО | Шевчук Андрій Васильович |
| Прикладний транзакційний аналіз | ПП, ПС | Яворський Максим Васильович |
| Основи гештальт терапії | ПП, ПС | Миронюк Інна Анатоліївна |
| Основи економічної психології | ПП, ПС | Яворський Максим Васильович |
| Психологія бізнес структур | ПП, ПС | Яворський Максим Васильович |
| Психологія важковиховуваних дітей | ПП, ПС | Парасєй-Гочер Аліна Олександрівна |
| Основи когнітивно-поведінкової терапія | ПП, ПС | Парасєй-Гочер Аліна Олександрівна |
| Теорія і практика психотерапевтичних підходів | ПП, ПС | Миронюк Інна Анатоліївна |
| Психологія контакту та міжособистісної взаємодії | ПП, ПС | Миронюк Інна Анатоліївна |
| Психолог у проектній діяльності | ПП, ПС | Катерина Чернова |
| Атлетична гімнастика | ТЕФ | Костенко Віталій Станіславович |
| Екологія | ТЕФ | Мичак Надія Григорівна |
| Основи медичних знань | ТЕФ | Лівак Петро Євгенович |
| Великий теніс | ТЕФ | Стешиц Андрій Володимирович |
| Практикум з волейболу | ТЕФ | Костенко Станіслав Володимирович |
| Арт-терапія у фізичному вихованні та спорті | ТЕФ | Петренко Наталія Борисівна |
| Біблійна медицина | ТЕФ | Опарін Олексій Анатолійович |
| Практикум з футболу | ТЕФ | Кльопка Іван Сергійович |
Цикл ціннісно-орієнтованих дисциплін
| Дисципліна | Семестр | Кількість кредитів | Кількість годин | Вид контролю |
| Дисципліна 1 | 2 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 2 | 3 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 3 | 4 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 4 | 5 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 5 | 6 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 6 | 7 | 3 | 90 | диференційний залік |
Академічна доброчесність із ШІ
Викладач: Загреба Валентин Анатолійович
Курс про відповідальне використання штучного інтелекту у навчанні та дослідженнях.
Ми розглянемо, як уникати неправомірної допомоги й маніпуляцій із текстами, створеними ШІ. Особлива увага приділяється тому, як правильно посилатися на використані інструменти та інтегрувати їх у власні дослідження. Студенти отримають практичні навички критичного мислення та вміння відрізняти допоміжне використання ШІ від порушень академічної доброчесності.
Курс допоможе зрозуміти, як уникати плагіату, цитувати цифрові інструменти та зберігати власний стиль у наукових працях. Це практичний путівник для тих, хто хоче бути сучасним, але водночас відповідальним студентом і дослідником.
Біблійна археологія
Викладач: Куриляк Валентина Василівна
Опис: Археологія біблійна – міждисциплінарна галузь знань (виділяють як галузь біблеїстики, або археології), яка досліджує науково-археологічними методами історичне середовище й загальнокультурний контекст, в якому укладалася Біблія (переважно Старий Завіт). Серед завдань біблійної археології – реконструювання подій священної історії; вивчення старожитностей близькосхідного регіону, віднайдення і дослідження нових пам’яток матеріальної культури біблійних часів (зокрема і писемних джерел); глибше розуміння змісту біблійних книг та їхнього історичного/міфологічного підґрунтя; уточнення хронології й датування подій і текстів. Визначення об’єкта, предмета, завдань біблійної археології різняться залежно від обраного дисциплінарного підходу (релігієзнавчого, богословського, історико-археологічного) і світоглядної позиції дослідника (школи).
Вступ в Старий Заповіт
Викладач: Куриляк Ігор Іванович
Герменевтика
Викладач: Остащук Іван Богданович
Опис: Герменевтика (від грец. έρμηνεύω – пояснюю) – теорії та філософії, призначені полегшувати розуміння й інтерпретацію текстів та інших виявів людського життя. Слово «герменевтика» споріднене з назвою бога Гермеса (за легендою він передавав і пояснював людям повідомлення богів). Терміни «розуміння» та «інтерпретація» є центральними в герменевтиці. Слово «розуміння» використовується у різних значеннях, зокрема слова-відповідники до українського «розуміння» мають різні смисли, відтінки у різних національних мовах. Терміном «інтерпретація» у герменевтиці переважно позначають усно чи письмово викладене (артикульоване) розуміння. Науковець чи інтелектуал, який прагне зрозуміти певний текст і висловлює своє розуміння у вигляді усного чи письмового тексту-інтерпретації, є суб’єктом розуміння, який має спиратися на вже нагромаджені знання та досвід.
Гомілетика
Викладач: Корещук Ігор Ілліч
Опис: Гомілетика – це наука, що має найближче відношення до пастирського служіння. У колишні часи, коли ще не був досить ясно встановлений обсяг науки пастирського богослов’я і коли вважали, що пастирство – це не більше як сукупність відомого роду прав та обов’язків, багато хто висловлював думку, що пастирське богослов’я не може вважатися наукою та вивчення пастирського богослов’я як науки має бути замінено просто видачею особливої посадової інструкції пастирям, яку кожен пастир отримує при вступі на посаду. Серед пастирських обов’язків знаходиться обов’язок вчити своїх парафіян, наставляти і затверджувати їх в істинах св. Христової віри. Ось цей учительський обов’язок пастиря і є предметом науки гомілетики. Таким чином, гомілетика – це є наука про церковне красномовство, чи проповідництво. Для того щоб проповідь була сильною і дієвою, потрібно, по-перше, щоб вона не була для пастиря службовим обов’язком, що механічно виконується, а випливала б з глибини серця, сповненого духом пастирської любові до своєї пастви, а по-друге, щоб підготовляючи свою проповідь для проголошення, пастир не уникав би дійсності в абстрактні сфери буття, але завжди б узгоджувався з цілою низкою умов, які б зробили його проповідь не мертвим абстрактним міркуванням, далеким від дійсного життя, але живим і дієвим словом. Викласти всі ці умови, які роблять проповідь живим і дієвим словом, і навчити проповідника, як і коли, за яких обставин застосовувати ці умови, розумно користуватися ними, щоб проповідь досягала свого призначення, – це і є головним завданням нашої науки, яка називається гомілетикою.
Етика сімейних стосунків
Викладач: Корчук Олена Степанівна
Опис: Актуальність цілеспрямованої підготовки молоді до сімейного життя обумовлена суспільною потребою в більш глибокому і систематичному вихованні майбутніх батьків і матерів. Сім’я є одним з найважливіших соціальних інститутів, що вимагає постійного наукового вивчення. Це допомагає, по-перше, мати уявлення про реально існуючий стан внутрішньо-сімейного життя і його зовнішні зв’язки, по-друге, прогнозувати його розвиток, надавати необхідну допомогу, координувати його взаємодію з іншими соціальними структурами держави. Воєнний стан в Україні неминуче позначається і на сучасній сім’ї.
Здоровий спосіб життя
Викладач: Опарін Олексій Анатолійович
Опис: Під час курсу сформуються первинні знання та навички про здоровий спосіб життя, розкриваються знання про профілактику захворювань методами нетрадиційної медицини, про збереження гармонії і єднання людини з природою. Курс створює мотивації учнів щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я, вдосконалення фізичної, соціальної, психічної і духовної складових здоров’я. Дозволяє усвідомити учнями цінності життя і здоров’я, значущості здорового і безпечного способу життя. Збагачує власний досвід студентів щодо збереження здоров’я. Ціль курсу довідатись про те, що таке здорове харчування і зрозуміти як саме і які саме навіть незначні зміни у раціоні можуть змінити якість нашого життя; розвінчати стереотрипи і упередження щодо їжі, тренувань і здорового способу життя загалом. Курс рекомендується тим, хто хоче покращити якість свого життя за рахунок невеликих, але усвідомлених і поступових змін раціону, проведення часу і загалом способу мислення.
Історія музичного мистецтва
Викладач: Котляров П.М.
Опис дисципліни: Музика виникла дуже давно. Існують різні погляди на її зародження. Деякі вчені вважають, що музика з’явилася з інтонації збудженого мовлення або співу птахів та голосових звуків тварин, від ритмів роботи первісних людей, їхніх звукових сигналів або магічних заклинань. У міфах багатьох народів музика – могутня сила, яка здатна керувати природою, приборкувати тварин та зцілювати людей. Ще Піфагор застосовував музику для лікування хворих, а Платон та Аристотель побудували цілу систему музичного виховання. Люди з давніх часів створювали різні музичні інструменти. В Африці, Південній Америці, Азії декілька сторіч тому корпусом для струнних інструментів був звичайний гарбуз, а в арабському інструменті ребабі – панцир черепахи. Стародавні рибалки випь товляли інструменти з мушель, а гончарі – з глиняних горщиків. Приблизно п’ять тисяч років тому ассирійці та вавилоняни створили чотириструнний інструмент із дерев’яним корпусом – перший зразок знаменитої багатострунної лютні… Музичне мистецтво пройшло великий історичний шлях свого розвитку – від найдавніших часів до наших днів. Це цілі епохи, які мали свої напрями та стилі: від музики стародавнього світу, епох Середньовіччя та Відродження, бароко, класицизму, романтизму, модернізму до сучасної електронної та естрадної музики.
Історія протестантизму
Викладач: Нероба В.В.
Опис дисципліни: Протестантизм як ідеологія і міжнародна історична сила оформився в XVI столітті, коли Мартін Лютер і Жан Кальвін очолили масовий рух проти духовної монополії католицизму. Однак Історія протестантизму простежується в більш ранні століття, ідеалом руху було повернення до раннього християнства. Протягом багатьох століть живильним ґрунтом для антикатолицьких настроїв в Європі були претензії папства на світську владу і занепад моралі римської курії. З початком Реформації протестантизм став одним з визначальних духовних і політичних рухів спочатку в Європі, а потім і в світі. Різні протестантські конфесії протягом століть пропонували свої варіанти вирішення духовних проблем та забезпечення релігійних потреб віруючих. Кількість протестантів в світі до початку XXI століття оцінюється приблизно в 600-800 млн чоловік. Запрошую усіх бажаючих відвідати курс історію протестантизму та детальніше познайомитися із третьою гілкою християнства.
Історія Реформації
Викладач: Котляров Петро Миколайович
Опис дисципліни:
Реформація XVI століття стала однією з найважливіших подій в історії християнства та Європи. Її започаткували постаті, такі як Мартін Лютер і Жан Кальвін, які виступили проти духовної монополії та зловживань католицької церкви, закликаючи повернутися до витоків раннього християнства. Витоки реформаторських ідей простежуються ще в попередніх століттях, коли в Європі назрівало невдоволення претензіями папства на світську владу та моральним занепадом римської курії.
Курс Історія Реформації досліджує передумови, ключові постаті, основні події та наслідки цього руху, який не лише дав початок новим християнським конфесіям, але й суттєво вплинув на політичний, культурний та соціальний розвиток Європи й світу. Студенти зможуть глибше зрозуміти, як ідеї Реформації сформували духовну карту сучасності та продовжують впливати на суспільство й сьогодні.
Запрошую всіх, хто прагне пізнати витоки третьої гілки християнства та зрозуміти її історичне значення, на захопливий курс з історії Реформації.
Історія християнства
Викладач: Корчук Вячеслав Іванович
Зміст дисципліни: Метою викладання навчальної дисципліни “Історія християнства” є послідовне вивчення виникнення та розвитку християнства та його впливу на розвиток світової цивілізації (в контексті державно-політичного, соціально-економічного, духовного, етнічного, культурного впливу).
Менеджмент дитячо-молодіжних проєктів
Викладач: Буга Максим Павлович
Опис: Менеджмент дитячо-молодіжних проєктів – це цікавий напрямок, що знайомить студентів із принципами планування, організації та реалізації християнських програм і проєктів, спрямованих на духовний, соціальний і особистісний розвиток дітей та молоді. Курс охоплює сучасні підходи до виховання у світлі біблійних цінностей, методи вивчення потреб молодіжної спільноти, створення програм для зміцнення віри, соціалізації та формування активної громадянської позиції. Особлива увага приділяється командній роботі, взаємодії з батьками, церквами, громадськими організаціями та питанням інклюзії, щоб служіння було доступним для всіх. Дисципліна формує практичні навички служіння та менеджменту – від розробки місійної ідеї до оцінювання духовного та соціального впливу проєкту. Студенти навчаються складати бюджети, знаходити ресурси й партнерів, залучати волонтерів, організовувати табори, клуби, тренінги та благодійні ініціативи. Курс допомагає майбутнім служителям і керівникам упевнено вести дитячо-молодіжні програми, поєднуючи ефективність управління з покликанням до служіння та розвитку християнської спільноти.
Новий Заповіт
Викладач: Куриляк Богдан Іванович
Основи християнського лідерства
Викладач: Шевчук Андрій Васильович
Опис: Християнське лідерство є триєдиними і має свої три грані – свої дух, душу і тіло. Одна грань – належна професійна підготовка: знання, навики, досвід – будь найкращим у всьому заради Христа. Це так би мовити тіло лідерства. Друга грань – характер, який будується на Божих чеснотах. Це можна назвати душею лідерства. Згідно з Платоном основними людськими чеснотами є розсудливість, справедливість, мужність і виваженість. Амвросій Медіоланський іменував їх кардинальними. Слово «кардинальний» походить від латинського «cardo», що означає «стрижень». Всі інші чесноти опираються на кардинальні і будуються як похідні від них. Ці чесноти є в основному чеснотами розумі і волі – фундаментами лідерства. Запорошуємо вас пройти цей курс, де ви зможете дізнатися багато нового для себе.
Основи християнської філософії
Викладач: Щербанюк Артем Васильович.
Предмет: «Філософський камінь».
Офіційна назва: «Основи християнської філософії».
Опис предмету: Філософський камінь (також відомий як магістерій або Еліксир) — в уявленнях середньовічних алхіміків невідомий хімічний реактив, необхідний для успішного перетворення (так званої трансмутації) металів у золото або срібло. Одним із головних завдань алхіміків було добування двох таємничих речовин, за допомогою яких можна було б досягти перетворення (удосконалення) металів. Найважливіший із цих двох препаратів, що мав володіти властивістю перетворювати на золото не лише срібло, а й неблагородні (недосконалі) метали, наприклад, свинець, ртуть та інші, носив назву філософського каменю, великого еліксиру, магістеріуму, червоної тинктури, вважався панацеєю та еліксиром молодості. Цій речовині приписувалася могутня сила: вона повинна була не лише перетворювати метали, а й слугувати універсальними ліками. Розчин її, так званий золотий напій (лат. aurum potabile), вжитий у малих дозах, повинен був зцілювати всі хвороби, молодити старе тіло та подовжувати життя. Запрошуємо вас відвідати реально цікавий і крутий предмет.
П'ятикнижжя
Викладач: Куриляк Ігор Іванович
Психологія самореалізації
Викладач: Парасєй-Гочер А.О.
Опис предмету: Питання самореалізації (самоактуалізації) особистості традиційно пов’язуються з гуманістичною психологією, у якій даний термін є центральним. Звернімо увагу на представленість ідеї самореалізації у вітчизняній психологічній науці. Аналіз дає змогу відкрити глибокі й змістовні філософсько-психологічні підвалини даного явища. Єдине, що слід враховувати при цьому, достатньо нечасте вживання терміну «самореалізація». Таким чином, ми маємо справу із сутнісним, вихідним компонентом життя особистості, причому таким, що не може існувати в межах буття людини. Реалізувати вдалі прагнення можна лише вийшовши за ці межі, але «вихід за межі індивідуального буття для окремого індивіда – лише шляхом приєднання до чогось більшого, що не закінчить свого існування з фізичною смертю індивіду». Але що являє собою це «приєднання»? Особистість, якщо вона є, взагалі мислиться завжди і незмінно впливаючою і діючою». Отже, «особистість є завжди виявленням». При цьому вираження не є просто функцією особистості, а її необхідним базисним атрибутом.
Статеве виховання
Парасєй-Гочер А.О.
Опис дисципліни: Що таке сексуальність і навіщо про неї знати дітям? Коли починати сексуальне виховання і чи починати взагалі? Як говорити з дітьми про статеві стосунки? Сексуальність (від англ. sex – «стать») – це сукупність внутрішніх і зовнішніх ознак/проявів, які роблять одну людину привабливою для іншої. Що передбачає сексуальне виховання дитини. Як відповідати на «незручні» запитання та реагувати на «дивні» ігри. Як пояснити інтимну близькість батьків та яких помилок не можна допускати в жодному разі. І хто відповідає за статеве виховання дошкільника тощо. Ці та інші запитання поговоримо з вами в рамках цього курсу.
Теологія любові
Викладач: викладач – Шумчук Богдан Олександрович.
Предмет: «Теологія любові».
Опис: Богослов’я любові відрізняється від філософії любові перш за все тим, що акцент у першому випадку робиться на духовну, божественну любов – тобто таку, яка не має гріху і відповідає заповідям (як наприклад «любіть ближніх як самих себе»), тоді як філософія любові виходить з гуманістичних (матеріалістичних і навіть атеїстичних) міркувань, які можуть відкидати будь-яку релігію, Бога чи священні писання, урешті-решт, філософія любові зводиться просто до плотських утіх та порушення заповідей про необхідність ціломодрості, целібату, аскези навіть у шлюбі, не кажучи про заборону будь-яких статевих стосунків поза шлюбом. Деякі богослови тлумачать питання теології любові як таку що відкидає будь-які способи контрацепції (використання протизаплідних засобів, як презервативи) – навіть у шлюбі, оскільки сексуальні стосунки між чоловіком та жінкою можливі тільки для зачаття духовних дітей, але аж ніяк не заради просто сексу. Інші ж спростовують такі думки. Існує тонка грань між любов’ю духовною та любов’ю бездуховною, і врешті-решт ця грань зводиться до відмінності між теїзмом (духовністю, релігійністю) та атеїзмом (безбожжям). Власне на такі питання і намагаються дати відповіді філософи та теологи, адже любов – це протилежність ненависті, тобто любов – необхідна якість, і якщо її немає, її місце заповнить її протилежність – хіть, ненависть.
Християнські мас-медіа
Викладач: Загреба Валентин Анатолійович
Опис предмету: Україна належить до країн, де християнські традиції та культура впродовж віків відіграють важливу роль. Довгий період атеїстичного комуністичного режиму значно підірвав старі релігійно-соціальні засади суспільства. Проте ще до проголошення незалежності 1991 р. в Україні розпочинається процес релігійно-духовного відродження, який супроводжувався болісним процесом міжконфесійного протистояння. Протягом останнього десятиліття церковне життя в Україні набрало певних обертів, і неабияку роль у цьому відіграли релігійні засоби масової інформації, переважно газети і журнали. Загалом християнські ЗМІ представлені в Україні широким спектром різноманітних журналів, газет, бюлетенів. Більшість із них виходить раз на місяць і накладом декілька тисяч (стало нормою для видавців не вказувати наклад). В них переважають катехитично-повчальні, моралізаторські матеріали, проповіді, новини з життя Церкви; лише деякі віддають належну увагу суспільній тематиці.
Християнські принципи в управлінні бізнес проєктами
Викладач: Сич Костянтин Іванович
Опис предмету: В нашому курсі дамо відповідь на наступні запитання:
1.Християнство та бізнес – чи можна сумістити?
2.Бізнесмен-християнин – хто він?
3.Служіння чи/або бізнес?
4.З чого почати свою справу?
Цикл дисциплін широкої спеціалізації
| Дисципліна 1 | 3 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 2 | 4 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 3 / БЗВП (практика) | 5 | 3 | 90 | диференційний залік |
| Дисципліна 4 | 5 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 5 / БЗВП (практика) | 6 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 6 | 6 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 7 | 7 | 4 | 120 | диференційний залік |
| Дисципліна 8 | 8 | 4 | 120 | диференційний залік |
Гігієна
Викладач: Лівак П.Є.
Предмет вивчення навчальної дисципліни – індивідуальне здоров’я і резерви здоров’я людини, а також фактори оточуючого середовища та їх вплив на збереження здоров’я. Метою вивчення дисципліни є: теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців щодо створення безпечних умов діяльності і життя, опанування принципів гармонійного розвитку особистості засобами фізичної культури
Критичне мислення
Викладач: Куцепал Світлана Вікторівна.
Опис предмету: Навчальна дисципліна «критичне мислення» належить до циклу вибіркових дисциплін за вибором. Критичне мислення – це навчальна дисципліна, яка знайомить слухачів з основними закономірностями розвитку теоретичного мислення в філогенезі та онтогенезі, досвідом подолання догматичних підходів в мисленні, принципами формування скептичного, критичного та діалектичного мислення. В курсі викладаються головні принципи та закони критичного мислення, яке складає основу класичної європейської філософської традиції, а також лежить в основі фундаментальних теоретичних концепцій природничих та суспільних наук. Без здатності до критичного мислення неможливо сформувати сучасну наукову картину світу. Без навичок критичного мислення неможливо уявити собі сучасного вченого, інженера, просто культурну людину. Здатність критично сприймати та самостійно оцінювати інформацію лежить в основі правильного прийняття рішень та формування ефективних стратегій розвитку на всіх рівнях – від особистого до загальнодержавного і глобального.
Маркетинг 1
Викладач Аровіна Марина Павлівна
Хочете краще зрозуміти, чому ми купуємо саме цей смартфон, чому кав’ярні на різних вулицях приваблюють різних людей, або чому Netflix пропонує вам саме ті фільми? Відповідь криється у маркетингу!
Цей курс створений для студентів, які прагнуть отримати практичні знання та навички, корисні в будь-якій сфері діяльності ‒ від творчих індустрій і освіти до ІТ та науки.
Що на вас чекає?
- Функція маркетингу в сучасній організації: як компанії створюють цінність для клієнтів.
- Стратегічне планування: як визначити свій шлях на ринку.
- Маркетингові дослідження: зрозуміти споживача і його потреби.
- Споживчі ринки та поведінка покупців: чому ми робимо ті чи інші вибори.
- Сегментація ринку: як знаходити свою аудиторію.
- Стратегії маркетингу товарів і послуг: від ідеї до втілення.
- Життєвий цикл товару: чому новинки стають трендами, а потім зникають.
- Ціноутворення: мистецтво визначити «правильну ціну».
- Збутова політика: як товар чи послуга потрапляють до споживача.
- Маркетингові комунікації: реклама, PR, digital ‒ як говорити так, щоб вас почули.
Чому це цікаво?
Ви навчитеся бачити закономірності у щоденних речах ‒ від реклами у соцмережах до оформлення магазинів. Зрозумієте, як просувати власні ідеї, отримаєте інструменти, які стануть у нагоді незалежно від майбутньої професії.
Цей курс не лише про бізнес — він про людей, креативність та розуміння світу навколо нас.
Ораторське мистецтво
Клімук В.В.
«Мозок людини прекрасно працює рівно до тих пір, поки вона не виходить на публіку, щоб виступити з промовою» – сучасна народна мудрість
Чи знаєте ви, що об’єднує більшість людей на планеті?
Пісні? Любов до фільмів та серіалів? Хобі? Дійсно, саме так і є. Але ще більше людей об’єднує СТРАХ та НЕВМІННЯ виступати публічно. А що? Кому із нас незнайоме відчуття, коли все тіло тремтить, серце калатає, в голові пустота і все це тільки через те, що необхідно стати перед людьми і щось сказати?
Звичайно, говорити вміють всі, але не всіх цікаво слухати. Особливо, коли справа доходить до публічних виступів. На жаль, на сьогоднішній день є немало спікерів, виступами яких не насолоджуються, а по-культурному терплять.
Саме тому в рамках курсу «Ораторське мистецтво» у вас буде можливість вийти на новий рівень у сфері публічних виступів.
Цей курс для вас, якщо:
– ви маєте бажання позбутися страху публічних виступів та підвищити свою впевненість;
– ви маєте бажання виступати переконливо та красиво не тримаючи папірець в руках;
– вам цікаво впливати на емоції та рішення людей через публічні виступи.
– хочете, щоб ваші слова не були порожніми, а мали СИЛУ.
Тож, не змарнуйте свій ШАНС стати потужним спікером!
Обирайте Ораторське мистецтво та розпочніть зміни вже сьогодні!
Основи правознавства
Викладач: Лівак Петро Миколайович.
Опис предмету: Високий рівень правової культури суспільства є однією з важливих ознак правової держави, яка діє на засадах верховенства права, закону, поваги до основних прав свобод людини і громадянина, дотримання усіма членами суспільства вимог законодавства. Послідовне забезпечення основних прав і свобод людини і громадянина залежить, передусім, від рівня правової освідченості всіх членів суспільства. Вивчення курсу «Основи правознавства» дає можливість формувати у студентів не тільки знання найбільш загальних закономірностей виникнення, розвитку і функціонування держави та права, а також його провідних галузей, але й їх підготовці до сприйняття правових ідей і законів. У процесі вивчення даного курсу, студенти набувають умінь і навичок користуватися законом, аналізувати здобуті знання на певних етапах вивчення програмного матеріалу. Набуті правові знання формують правову культуру студентів і виховують непримиренне ставлення до правопорушників.
Фотожурналістика
Тайм менеджмент
Викладач: Васильченко Юрій Леонідович
Зміст дисципліни:
Мета курсу – дати студентам знання і практичні навички ТМ, а також навчити основним прийомам цілепокладання, планування, організації часу, формування корисних звичок.
Історія Візантії
Викладач: Опарін Олексій Анатолійович.
Зміст дисципліни: Візантійська культура – історичний етап розвитку європейської культури епохи Середньовіччя; оригінальна культура, що склалася після розпаду Римської імперії на Західну й Східну. Спадкоємиця культури Стародавньої Греції, що водночас увібрала в себе багато із культур східних народів, що населяли території Візантії, частиною цієї культури є українська держава.
Історія містичної медицини
Опарін О.А.
Опис дисципліни. У Ранньому Середньовіччі, після падіння Римської імперії, стандартні медичні знання базувалися головним чином на збережених грецьких і римських текстах, що збереглися в монастирях та інших місцях. Ідей щодо походження і лікування хвороби не було. Проте навіть суто світська медична думка ґрунтувалася на світогляді, згідно з яким і духовні чинники, (доля, гріх і астральні впливи) і фізичні причини відігравали значну роль у етіопатогенезі та лікуванні. Ефективність лікування так само пов’язана з переконаннями пацієнта і лікаря, а не з емпіричними даними, тому й виникла містична медицина.
Масаж
Викладач: Лівак Петро Євгенович
Мета курсу: Метою вивчення навчальної дисципліни «Масаж» є формування системи знань про масаж, розуміння концептуальних основ різних видів масажу, історії розвитку вчення про масажні техніки, спортивний масаж та самомасаж, набуття навичок самостійної роботи щодо засвоєння навчального матеріалу з застосування класичного лікувального, гігієнічного та спортивного видів масажу
Євангельські мотиви в світовій літературі
Викладач: Вакулова Ірина Василівна
Опис предмету: Біблійні сюжети й мотиви в українській та світовій літературі. Біблія – найвеличніша книга людства, яка містить заповіти Бога людям для усвідомлення їхньої гріховності та спасіння душі. До біблійних образів, мотивів і сюжетів в усі часи зверталися письменники різних країн. У XIII-XVIII століттях не було митця, який би у своїх творах не звертався до Біблії. Не втратила ця Книга книг свого значення і в пізніший період. Біблійні образи й мотиви живили творчість і надихали на нові твори Г. Сковороду і Т. Шевченка, Данте і Шекспіра, П. Куліша і Лесю Українку і Ч. Айтматова. Філософ і просвітитель Григорій Сковорода називав Біблію своєю «возлюбленою невісток» і зазначав, що саме в духовному шлюбі з Книгою книг народилися найкращі його твори. До Біблії звертався і Тарас Шевченко. З неї він брав вислови (як епіграфи до творів «Сон», «Єретик», «Великий льох»), мотиви, які по-своєму переробляв. Такої переробки зазнали десять псалмів Давидових.
Музичне мистецтво та вокал
Викладач: Доманська Дана
Лінгвокраїнознавство
Викладач: Євдокимова Лариса Володимирівна
ЛФК
Стешиц Андрій Володимирович
Мета курсу: формування у студентів знань про взаємозв’язок людини, суспільства та довкілля, вплив антропогенних факторів на природне середовище та його зворотний вплив на здоров’я людини. Курс також охоплює методи управління процесами відновлення та реабілітації, зокрема через застосування лікувальної фізичної культури в умовах воєнного часу.
Соціальна психологія
Викладач: Парасєй-Гочер Аліна Олександрівна
Психологія залежної поведінки
Корчук Олена Степанівна
Як почати власну справу
Штанько Людмила Олександрівна
Імпрес менеджемент
Аровіна Марина Павлівна
Інклюзивний дизайн
Булатов Валерій Анатолійович
Фейсбілдінг
Предмет: «Фейсбілдінг».
Викладач: Костянець Леся Олександрівна.
Опис: Фейс-білдінг, або гімнастика для м’язів обличчя, це сучасний напрям самоопіки, що об’єднує елементи анатомії, коррекційних методик та реабілітаційної практики. Дисципліна орієнтована на отримання теоретичних знань і практичних вмінь для підвищення тонусу та еластичності шкіри, укріплення овалу обличчя та запобігання віковим змінам.
Курс передбачає вивчення теоретичної частини (анатомія, фізіологія будови і функцій м’язів обличчя) та практичні заняття (виконання вправ) спрямовані на зміцнення мімічних та скелетних м’язів; покращення кровообігу та лімфотоку; стимуляцію вироблення колагену та еластину; зменшення глибини складок та зморшок; створення симетрії та профілю обличчя.
Мета курсу: надання здобувачам вищої освіти основ у засвоєнні обсягу знань з анатомії м’язів обличчя, набуття необхідних практичних навичок технічного виконання вправ для підтримання молодісті та здорового вигляду обличчя. При дотриманні правил та системності ця дисципліна може стати важливим елементом здорового способу життя.
Філософія освіти
Шевчук Андрій Васильович
Долікарська медична допомога
Лівак Петро Євгенович
Кольорознавство
Куцій Уляна
Це комплексна наукова дисципліна, що вивчає колір як явище, його фізичну природу, сприйняття людиною та застосування в різних галузях. Вона охоплює аспекти з фізики, фізіології, психології та естетики. Ця дисципліна не лише про те, як змішувати кольори, але й про те, як вони впливають на наше життя та емоції. Кольорознавство пояснює, що колір — це не властивість самого об’єкта, а лише результат взаємодії світла з цим об’єктом. Біле світло є сумішшю всіх кольорів видимого спектра. Коли світло потрапляє на поверхню, деякі довжини хвиль поглинаються, а інші відбиваються. Колір, який ми бачимо, — це відбиті довжини хвиль. Наприклад, листя здається зеленим, тому що воно поглинає всі кольори, крім зеленого, який воно відбиває.
Колір — це потужний інструмент, який ми використовуємо щодня, навіть не помічаючи цього. Вивчення дисципліни «Кольорознавства» дасть тобі унікальні знання, що допоможуть:
* розвинути творче мислення, тобто навчишся бачити світ у нових відтінках і створювати унікальні візуальні рішення;
* покращити професійні навички, тому що знання кольорознавства є ключовим для успіху в цих та багатьох інших професіях;
* зрозуміти психологію впливу, а саме дізнатися, чому червоний колір асоціюється з пристрастю, а синій — зі спокоєм
Фото і відео дизайн
Мєрєнков Гнат Анатолійович
Стилістика української мови (по семестрових модулях)
Романчук Світлана Миколаївна
Курс «Стилістика української мови» допоможе студентам краще зрозуміти, як працює мова і як за допомогою слів можна виражати думки більш яскраво й точно.
На заняттях ми:
* навчимося помічати різницю між словами й виразами у текстах різних стилів (наприклад, у художньому, науковому чи публіцистичному);
* будемо розбирати, як слова та фрази можуть підсилювати емоції або створювати певне враження;
* опануємо прийоми, які допомагають робити мову виразнішою, цікавішою й більш живою;
* дізнаємося, як правильно добирати слова залежно від ситуації чи жанру тексту.
Простіше кажучи, цей курс навчить не тільки знати мову, а й вміти красиво та влучно нею користуватися.
Маркетинг 2
Чекмарьов Євген
SMM-маркетинг
Корещук Анна
Стратегічний менеджмент
Штанько Людмила Олександрівна
Управлінська комунікація
Аровіна Марина Павлівна
Екологічна психологія
Корчук Олена Степанівна
Психологія спілкування
Лук’янчук Наталія Вадимівна
Гендерна психологія
Корчук Олена Степанівна
Рекреаційні ігри
Захаріна Аліса Геннадіївна
Створення власного ІТ-бізнесу
Терещенко Лариса Олександрівна
Кадрова політика та кадрове планування
Середа Катерина Олексіївна