У середу 27 березня представники студентської ради провели тренінг для усіх охочих знати секрети Google. Тренінг проходив в кафетерії в невимушеній атмосфері на нових м’яких пуфиках.
Розпочала зустріч спікер Олена Скрипкар, яка розповіла про «Google класи».
«Google Клас – це веб-сервіс, який можуть використовувати вчителі і не тільки. Це зручно для них, оскільки не забирає час на паперову роботу. Існує платформа Moodle, якою користується наш інститут, і ми скидаємо туди наші завдання, але ми вже подали ідею: замінити Moodle на Google Клас, тому що це набагато зручніше і зрозуміліше», сказала – Олена.
Google Клас – це безкоштовний сервіс для навчальних закладів, некомерційних організацій та користувачів особистих аккаунтів Google. Сервіс знаходиться в меню Google, там можна створити клас і залити/записати туди завдання і відкрити доступ для тих, кому ви створили клас.
Після Google Класів спікери змінили на правлення на Google Фото, його специфіку розкрив Данік Абрамюк.
«Google Фото – це нескінчена хмара, тобто нескінченна кількість терабайтів місця для фото», наголосив – Данік.
Для того, щоб зберігати свої фотографії на цій хмарі, потрібно мати акаунт в Google, після чого туди можна викладати фото або синхронізувати знімки зі свого смартфону з Google, який автоматично буде заливати туди фотографії.
Там є розділи: альбом, асистент, фотокниги та спільні альбоми. Розділ альбом розділений на папки з темами, куди можна завантажувати фотографії, наприклад, квіти в папку з квітами і т.д. Асистент – тут можна надати сторонній доступ або доступ члену сім’ї. В розділі «спільні альбоми» можна синхронізуватися з альбомом іншого пристрою.
Завершенням тренінгу доповідь про критичне мислення Богдана Шумчука.
Серед основних правил критичного мислення можна виділити такі:
- сформулювати питання: Що ти шукаєш?
- збирати інформацію
- застосовувати цю інформацію (чи знайдена інформація звучить логічно)
- подумати про наслідки
- дізнатися про інші погляди.
«Перш за все потрібно дізнатися, чи та інформація, яку ти маєш, достовірна, потім проаналізувати джерело інформації. Третім етапом є перевірка змісту на суперечливість, а далі йде облік позитивних чи негативних наслідків від того, що ви дізналися», – розповідав Богдан Шумчук.
Вікторія Півень