
Студенти четвертого курсу Кафедри германської філології відвідали театр на Подолі, де переглянули виставу «1984» за мотивами роману-антиутопії Джорджа Орвелла. Постановка, створена за п’єсою Майкла Джина Саллівана, розкрила тематику тоталітаризму, що резонувала із текстом англійського письменника.



Обговорити отримані знання студенти змогли під час відкритої лекції Ірини Вакулової, докторки філософії, доценткм кафедри. Пані Ірина торкнулася теми: «Архітектура тоталітаризму: лінгвістичні та психологічні інструменти знеособлення». Разом із присутніми вона дослідила механізми морального пригнічення особистості в умовах репресивної системи, змальованої у романі Джорджа Орвелла.
Особливу увагу приділили аналізу лінгвістичних інструментів, таких як «новомова», що обмежує можливість критичного мислення та інакомислення через спрощення й деструкцію мови. Філологи дослідили концепцію маніпуляції мовою як інструменту контролю свідомості, провівши паралелі між мовними експериментами Орвелла та сучасними практиками інформаційного впливу. На завершення зустрічі студенти написали у майбутнє листи самим собі. Таким чином вони змогли переосмислити значення свободи, мови й особистості у сучасному світі.
