Джон С. Максвелл, Джим Дорнан.
Книга яку важливо прочитати журналістам (і не тільки).
Журналіст – це не просто працівник, який пише статті для газети, шукає можливості для інтерв’ю, створює репортаж для новин, або як детектив веде розслідування. Журналіст, у першу чергу, – це медійник, який має чималий вплив.
Якщо бажаєте створити свій бізнес, або зміцнити відносини з сім’єю, на роботі або впливати на людей – досягти цього цілком реально, якщо навчитися інвестувати в людей, описаними рекомендаціями. Автори цієї книги з ентузіазмом та добрим гумором розкажуть про десять взаємопов’язаних ключиків, які відчинять двері довіри людей. Ця книга варта того, щоб стати вашим радником в оновленні відносин чи побудові нових.
Вона відкриває секрет як стати цілісною особистістю, і як це сильно відбивається на вплив інших людей. Турбота про людей, віра в успіхи людей, делегування, уміння слухати та розуміти, наставництво, напрямок, налагодження стосунків.
Читаючи цю книгу, занурюєшся у світ ділових відносин, сімейних драм та бізнес-рішень. Тобі стає цікаво, бо всі ці події, ніби проносяться через тебе, твою свідомість, і стають частиною тебе.
Журналістові ця праця буде особливо корисною, тому що викладені поради зможуть допомогти ефективніше впливати на авдиторію.
Якщо ви вже досвідчений журналіст, або навчаєтеся журналістиці і мрієте про вміння впливати на людей – просто скористайтеся порадами з книги “Як стати людиною впливу”.
Павло Кузнєцов