У четвер 9 травня на території Українського гуманітарного інституту студентська рада провела всесвітньо відому гру «Fortboyard» у своїй інтерпретації.
На всій території студентського містечка були розташовані різноманітні станції, які згодом проходили команди. Умови перемоги були такі: «Команди повинні пройти гру найшвидше та прийти на фініш з усіма членами команди», – пояснив президент студради Богдан Шумчук.
Початком гри у всіх команд були різні станції під різними номерами; так задумали організатори для того щоб команди не зустрілися на одній станції одночасно і не гаяли час. Всього у грі «Fortboyard» взяли участь п’ять команд по шість гравців кожна.
На кожній станції гравці виконували усілякі завдання: розгадували загадки, хлопці віджималися, а дівчата присідали, шукали маленькі ключі, перед тим розв’язавши задачі і т.д. Не мало було ігор, пов’язаних з водою: гравець із заплющеними очима мав знайти у пляшці з водою ключ, яким потрібно було відімкнути в’язня. Були і страшні завдання, на кшталт пошуку чогось в ємності з равликами чи жабами.
Були станції, на яких команда вирішувала, кого саме вона обере для проходження завдання, а також кого вона віддасть в полон; якщо завдання залишалося невиконаним, на станції залишався полонений. Команда могла забрати свого гравця тільки після того як виконає завдання на іншій станції і прийде знову, щоб виконати його ще раз, але вже за більший термін. Всього ж станцій було 13.
Команди прийшли на фініш з різним часом, хтось все пройшов за 40 хвилин, а хтось за годину. Всі гравці були схожі за зовнішнім виглядом: змучені, мокрі, брудні та втомлені.
“Логіка, мислення, адреналін, огида (а що ще можуть викликати жаби і бридкі слимаки?!), напруження, уява, сміх—все це і багато інших емоцій викликала участь в захоплюючому квесті «Форт Буаяр». Найскладнішим і водночас найбільш важливим та вирішальним для перемоги було вміння грати в команді. Кожен із команди вчився прислухатися, підтримувати і відчувати один одного. Для мене—це ще раз стало наочним прикладом того, наскільки важливо вміти грати і організовано діяти в команді, причому не тільки в розважальній грі, але й у нашому повсякденному житті.,” – поділився своїми враженнями від гри Петро Остапчук.
Тож результати переможців такі:
1 місце – Фізруки
2 місце – Росомахи
3 місце – Шнуренки
Така гра проходила вперше на території студентського містечка.
«Усе це робилося для студентів, щоб їм було цікаво. Цей квест робився старою і новою студрадою. Взагалі, коли бігаєш у формі квеста, виконуєш різні завдання, класно проводиш час – це допомагає заспокоїтись, відпочити від сесії», – розповідає Олена Скрипкар, організатор та міністр студради.
Вікторія Півень