Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search
Перегляд 10 гілок відповідей
  • Автор
    Записи
    • #69131 Відповісти
      Vitalina Korobko
      Хранитель

      Обговорення Освітньо-професійної программи “Фізична культура і спорт”

    • #69182 Відповісти
      Зоя
      Гість

      ОП «Фізична культура та спорт» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура та спорт» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» – авторська програма, яка має право на існування та впроваджуватися в навчальний процес УГІ.

      Звернемо увагу, що розкриті питання:

      1) Чи визначаються цілі освітньої програми (ОП) та програмні результати навчання (ПРН) з урахуванням тенденцій розвитку спеціальності, ринку праці, галузевого та регіонального контексту, а також досвіду аналогічних вітчизняних та іноземних освітніх програм?

      2) Які, на Вашу думку, корективи необхідно внести для того, щоб наблизити ОП до потреб ринку праці?

      3) Чи є чіткими цілі ОП та чи простежується взаємозв’язок цілей ОП з місією та стратегією ПВНЗ «УГІ»?

      4) На яких особливостях цієї програми (унікальності), на Вашу думку, слід акцентувати увагу? Як їх визначити цілями ОП?

      5) Просимо Вас проаналізувати структуру та зміст ОП. Чи дозволяє структура та зміст ОП досягти результатів навчання, визначених стандартом вищої освіти за відповідною спеціальністю та рівнем вищої освіти?

      6) Чи передбачає структура ОП можливість для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір здобувачами вищої освіти навчальних дисциплін у обсязі, передбаченому законодавством ?

      7) На Вашу думку, чи передбачає ОП набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (soft skills), що відповідають заявленим цілям?

      8) Чи відбиває обсяг ОП та окремих освітніх компонентів (у кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи) фактичне навантаження здобувачів, є відповідним для досягнення цілей та ПРН?

      9) Які, на Вашу думку, можливості подальшого вдосконалення ОП та/або спеціальності?

      10) Просимо допомогти робочій групі виявити слабкі сторони ОП.

      Дякую за оригінальність!

    • #69380 Відповісти
      Валентина
      Гість

      Вітаю! Ознайомилася із ОП «Фізичне виховання» на сторінці кафедри. Зацікавив блок вибіркових дисциплін, однак на мою думку в блоці професійних вибіркових дисциплін бажано додати предмети практичного характеру. Наприклад, окрім теорії додати уроки плавання в басейні, заняття на іподромі, декілька практичних відвідувань спортивних гуртків та шкіл по різним видам единоборств і т.п. Якщо інститут готує фахівців для різних видів фізичних занять із дітьми та дорослими розширення кругозору студентів цієї програми допоможе набути їм практичні навички.

    • #69381 Відповісти
      Валентина
      Гість

      Вітаю! Ознайомилася із ОП «Фізичне виховання» на сторінці кафедри. Зацікавив блок вибіркових дисциплін, однак на мою думку в блоці професійних вибіркових дисциплін бажано додати предмети практичного характеру. Наприклад, окрім теорії додати уроки плавання в басейні, заняття на іподромі, декілька практичних відвідувань спортивних гуртків та шкіл по різним видам единоборств і т.п. Якщо інститут готує фахівців для різних видів фізичних занять із дітьми та дорослими розширення кругозору студентів цієї програми допоможе набути їм практичні навички.

    • #69382 Відповісти
      Федір
      Гість

      Добрий вечір! Ознайомився із ОП «Фізичне виховання» на сторінці кафедри. Зацікавив блок вибіркових дисциплін. З блоку вибіркових гуманітарних дисциплін бажано надати студентам можливість вивчати історію різних видів спорту та історію діяльності молодіжних спортивних організацій на території України в різні її історичні періоди. Серед вибіркових фахових дисциплін слід звернути значну увагу плаванню. Майбутній викладач зобов’язаний відчувати себе впевнено не лише на суші, але і в водній стихії. Він повинен навчити впевнено триматися на воді і своїх учнів, а також вміти надати їм при потребі кваліфіковану допомогу.

    • #69383 Відповісти
      Олег
      Гість

      Добрий день!
      Ознайомився із ОП «Фізичне виховання» на сторінці кафедри.
      Позитивним моментом в програмі є те, що в ній відображені важливі для сучасного фахівця компетентності з soft skills, а саме:
      ЗК 4 Здатність працювати в команді.
      ЗК 5 Здатність планувати та управляти часом.
      Оскільки програма фокусується на формуванні навичок організації спортивно-масової роботи та оздоровчої фізичної активності, то доцільно було б ввести компетентність, пов’язану з навичками організації власного бізнесу у сфері фізичного виховання

    • #69384 Відповісти
      Людмила
      Гість

      Дана програма має практичне спрямування, що є дуже цінним. Достатня увага приділяється практиці та практичним заняттям дисциплін. Цікавим є підхід до вибіркового компоненту. Є декілька різноманітних блоків дисциплін на вибір та банки дисциплін.
      Також програма враховує сучасні тенденції на ринку праці. А також є гнучкою та адаптивною.
      Цілі програми зрозумілі. В УГІ досить унікальна місія, що робить акцент на цілісному розвитку особистості, формуванні християнських принципів. Цілі ОП відповідають місії закладу, що робить програму унікальною. В цьому контексті важливим є акцент програми на формування soft skills, що досягається також через спеціальний блок дисциплін так званого духовного компоненту.
      Дякуємо закладу за запропоновану актуальну унікальну програму.

    • #69385 Відповісти
      Ганна
      Гість

      Цілі ОПП досить чіткі, зрозумілі та відповідають загальній місії та стратегії навчального закладу, а також вимогам стандарту.
      Структура ОПП дозволяє індивідуально обирати певний перелік вибіркових дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством. Вибіркові дисципліни підібрані дуже вдало та необхідні для професійного зросту фахівця. Але хочеться винести на розгляд кафедри можливість введення вибіркових дисциплін, пов’язаних із двома глобальними тенденціями сучасного суспільства: дистанційний формат навчання (методика фізичного виховання в умовах дистанційного навчання) та загальне старіння населення планети (методика фітнес тренувань для людей старшого віку).

    • #69403 Відповісти
      Галина
      Гість

      Після прочитання цієї освітньо-професійної програми «Фізична культура та спорт»- 2021 можу зробити наступні висновки. Текст програми добре структурований, містить структурно-логічну схему, що покращує сприйняття всієї програми в цілому. Вважаю доцільним і важливим таку особливість освітньої програми, як забезпечення «засвоєння здобувачами системи теоретичних знань та практичних умінь і навичок». Зміст програми, перелік дисциплін свідчать про те, що розробники програми прагнули віднайти розумний баланс між теорією та практикою в навчанні.
      У програмі поданий чіткий перелік методів навчання: «пасивні (пояснювально-ілюстративні), активні (проблемні, ігрові, інтерактивні, проєктні, саморозвиваючі); методи педагогічних спостережень, аналітичні методи; методи педагогічного тестування та визначення функціонального стану організму».
      Серед результатів навчання звернула увагу на РН 16 («Надавати долікарняну медичну допомогу при невідкладних станах та патологічних процесах в організмі людини») та РН 22 («Демонстрування ціннісно-орієнтованої позиції, усвідомленого активного служіння Богу та суспільству шляхом реалізації своїх особистісних та професійних якостей. Здійснення постійного духовного зростання, гармонійних міжособистісних відносин, вміння працювати в команді з дотриманням християнсько-етичних норм і цінностей, реалізації переваг активної життєвої позиції та принципів здорового способу життя». Вважаю, що як раз таких результатів навчання бракує сучасним молодим людям і такі знання необхідно прищеплювати їм задля зростання не тільки професіоналів, але й одночасно високоморальних особистостей.
      Окрасою програми є наявність у банку вибіркових дисциплін широкої спеціалізації таких предметів, як PR, риторика, фотожурналістика. Хоча, на перший погляд, комусь це може здаватися недоцільним (мовляв, який зв’язок між фізичним вихованням і риторикою або фотожурналістикою). Проте вміння робити якісні світлини, наприклад, знімати фоторепортаж, впевнено і переконливо виступати перед публікою, розумітися на PR-технологіях, створенні іміджу професійного спортсмена чи спортивної організації буде в майбутньому для здобувача цінним та корисним за сучасних умов.
      На мою думку, є дискусійним питання необхідності дисципліни «туризм» для обов’язкового вивчення у межах такої освітньої програми. Проте знання цієї сфери діяльності також не будуть зайвими для фахівців із фізичного виховання та спорту.

    • #69404 Відповісти
      Лариса
      Гість

      Ознайомилась із ОП «Фізична культура та спорт» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура та спорт» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка». Цілі ОП досить чіткі, зрозумілі. відповідають вимогам стандарту.
      Програма має практичне спрямування. Достатня увага приділяється практичним заняттям дисциплін ОП. Програма враховує сучасні тенденції на ринку праці. Вдало сформовано вибіркові дисципліни. що необхідно для професійного зростання фахівця. Структура та зміст ОП «Фізична культура та спорт» дозволяє досягти результатів навчання, визначених стандартом вищої освіти за відповідною спеціальністю та рівнем вищої освіти.

    • #69561 Відповісти
      Ігор
      Гість

      Для мене навчання і в УГІ на кафедрі Фізичного виховання є доволі цікавим і різностороннім. Вдячний викладачам, та завідуючому кафедри за баланс між практичними та теоретичними заняттями. Такий розподіл занять дає мені змогу більш ефективніше навчатися за рахунок того, що в мене є можливість працювати в сфері свого навчання, як інтелектуально так і фізично, за рахунок чого в свою чергу в мене не має перевтомлення в обох аспектах, як результат це позитивно відображається як на самому навчанні, так і на прагненні до нього. Кафедра надає можливість спортивно розвиватися у поза навчальний час. Це виражається у наявності ряду секцій, маючи досягнення в яких є можливість стати відповідальним за одну з цих секцій, до прикладу це : волейбол, футбол, фітнес. Також я задоволений тим, як поставлено питання проходження практики. Студентам видаються направлення на проходження практики в різних школах. Також є можливість пройти практику у місцевій школі, що знаходиться на території інституту. Дуже вдячний кафедрі за надання можливості вибору місця проходження практики

Перегляд 10 гілок відповідей
Відповідь у темі: Обговорення ОПП “Фізична культура і спорт” 2022
Ваша інформація: