ФК-1. Усвідомлення структури філологічної і педагогічної наук та їх теоретичних основ.
ФК-2. Здатність використовувати в професійній діяльності знання про мову як особливу знакову систему, її природу, функції, рівні.
ФК-3. Здатність використовувати в професійній діяльності знання з теорії та історії англійської та німецької мов.
ФК-4. Здатність аналізувати діалектні та соціальні різновиди мови, описувати соціолінгвальну ситуацію, використовувати знання культури, історії і традицій народів мов, які вивчаються.
ФК-5. Здатність використовувати в професійній діяльності системні знання про основні періоди розвитку літератури, що вивчається, від давнини до ХХІ століття, еволюцію напрямів, жанрів і стилів, чільних представників та художні явища, а також знання про тенденції розвитку світового літературного процесу та української літератури.
ФК-6. Здатність вільно, гнучко й ефективно використовувати англійську та німецьку мови, в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.
ФК-7. Здатність до збирання й аналізу, систематизації та інтерпретації мовних, літературних, фольклорних фактів, інтерпретації та перекладу текстів англійською та німецькою мовами.
ФК-8. Здатність вільно оперувати спеціальною термінологією для розв’язання професійних завдань.
ФК-9. Усвідомлення засад і технологій створення текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними (англійською та німецькою) мовами.
ФК-10. Здатність здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
ФК-11. Здатність до надання консультацій з дотримання норм літературної мови та культури мовлення.
ФК-12. Здатність до організації ділової та міжкультурної комунікації на основі концептуальних наукових і практичних знань традиційних і новітніх теорій, принципів, напрямків, підходів, методів і технологій в галузях філології, педагогіки, психології та методики викладання іноземних мов та зарубіжної літератури.
ФК-13. Здатність планувати, організовувати та проводити уроки і освітні заходи з англійської і німецької мов та зарубіжної літератури, здійснювати комунікативно-педагогічну взаємодію з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів, зокрема впроваджувати інтерактивні методи навчання в освітньому процесі, а також об’єктивно оцінювати навчальні досягнення учнів.
ФК-14. Здатність ефективно застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у професійній діяльності, зокрема для роботи з мережевими ресурсами, системами автоматизованого перекладу, лінгвістичними корпусами, електронними лексикографічними джерелами, базами даних та інноваційними цифровими освітніми інструментами.
-Фундаментальна підготовка з англійської та німецької мов.
-Комбіновані заняття з викладачами зі США, Великобританії, Німеччини, Австрії.
-Підготовка висококваліфікованих фахівців.
-Ефективна реалізація навчального та наукового потенціалу для здійснення гнучкої динамічної ступеневої підготовки фахівців.
-Встановлення міжнародних зв’язків.
-Наукове стажування професорсько-викладацького складу у провідних вищих навчальних закладах США, Англії, Німеччини, Австрії, Польщі.
Рецензія від Волинського національного університету імені Лесі Українки
Рецензія від Керівника відділу освіти Української уніонної конференції
Рецензія від Національного технічного університету України «Київський
Рецензія від стейкхолдера директорки ПЗ «Чернівецький ліцей «Соломон»
Рецензія від стейкхолдера директорки Приватного ліцею “Академія мудрості”
Рецензія від Центру наукових досліджень та викладання іноземних
Рецензія від стейкхолдера директорки ПЗО КЛ “Досвітня Зоря”
Рецензія від стейкхолдера директорки Бучанського ліцею 4
Рецензія від ІДГУ
ОК 12 Вступ до спеціальності
ОК 13 Перша іноземна мова
ОК 14 Лінгвокраїнознавство
ОК 15 Історія зарубіжної літератури
ОК 16 Друга іноземна мова
ОК 17 Теоретичний курс іноземної мови
ОК 18 Стилістика
ОК 19 Теорія та практика перекладу
ОК 20 Методика викладання
ОК 21 Курсова робота з зарубіжної літератури
ОК 22 Курсова робота з лінгвістичних дисциплін
ОК 23 Виробнича практика
ОК 24 Педагогічна практика
РП ОК 1 Філософія
РП ОК 2 Історія та культура України
РП ОК 3 Українська мова за професійним спрямуванням
РП ОК 4 Інформатика
РП ОК 5 Основи психології
РП ОК 6 Основи педагогіки
РП ОК 7 БЖД, ЦЗ, ОП
РП ОК 8 Фізичне виховання
РП ОК 9 Основи наукових досліджень
РП ОК 10 Формування особистості фахівця
РП ОК 11 Основи креаціонізму
РП ОК 12 Вступ до спеціальності
РП ОК 13 Перша іноземна мова
РП ОК 14 Лінгвокраїнознавство
РП ОК 15 Історія зарубіжної літератури
РП ОК 16 Друга іноземна мова
РП ОК 17 Теоретичний курс іноземної мови
РП ОК 18 Стилістика
РП ОК 19 Теорія та практика перекладу
РП ОК 20 Методика викладання іноземної мови та зарубіжної літератури
РП ОК 21 Курсова робота з зарубіжної літератури
РП ОК 22 Курсова робота з лінгвістичних дисциплін
РП ОК 23 Виробнича практика
РП ОК 24 Педагогічна практика
1. Теорія ділової комунікації англійська мова
2. Теорія ділової комунікації німецька мова
3. Сучасна англійська мова
4. Сучасна німецька мова
5. Практика перекладу з англійської мови
6. Практика перекладу з німецької мови
7. Лінгвістика ділового спілкування
8. Основи теорії мовної комунікації
9. Цифрові ресурси для вивчення іноземних мов
10. Культура англомовних ділових відносин
11. Актуальні питання проф діяльності учителя іноземної мови
12. Перекладацька майстерність
13. Інноваційні технології викладання іноземних мов
14. Педагогічна майстерність у викладанні
15. Етичні норми та цінності у світовому літературному дискурсі
16. Гендерні аспекти літературної творчості
1 РП Теорія ділової комунікації англійська мова
2 РП Теорія ділової комунікації німецька мова
3 РП Сучасна англійська мова
4 РП Сучасна німецька мова
5 РП Практика перекладу з англійської мови
6 РП Практика перекладу з німецької мови
7 РП Лінгвістика ділового спілкування
8 РП Основи теорії мовної комунікації
9 РП Цифрові ресурси для вивчення іноземних мов
10 РП Культура англомовних ділових відносин
11 РП Актуальні питання проф діяльності учителя іноземної мови
12 РП Перекладацька майстерність
13 РП Інноваційні технології викладання іноземних мов
14 РП Педагогічна майстерність у викладанні
15 РП Етичні норми та цінності у світовому літературному дискурсі
16 РП Гендерні аспекти літературної творчості
Відкрита зустріч з експертами: ID 51765 ОП “Англійська (перша) і німецька (друга) мови та література”, ПВНЗ “Український гуманітарний інститут”
Час: 12 березня 2025 15:00
Підключитись до конференції Zoom: https://us04web.zoom.us/j/71930269380?pwd=Gbg7Vpibm8PE3FcqXKlYw8cYVdNMsY.1
Ідентифікатор конференції: 719 3026 9380
Пароль: 2025
З 1999 р. Український гуманітарний інститут розпочав підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» спеціальності «Філологія».
Всього на випусковій кафедрі працює 15 викладачів. Навчальний процес забезпечують 6 кандидатів філологічних наук.
Вивчення іноземних мов – це вікно у світ, розвиток, самоствердження, пізнання нового, дотик до іноземної культури, можливість подорожувати та спілкуватися з іншими людьми, а також широкі професійні можливості.