Приймальна комісія +38 (073) 432 54 33 vstup@ugi.edu.ua
Cекретар ректора +38 (097) 818 13 37 office@ugi.edu.ua

Search

Бурко Ольга Василівна

Бурко Ольга Василівна

Посада: доцент кафедри педагогіки і психології
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: доцент

Статті опубліковані у виданнях включених до наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection.

  1. Бурко О. «Методика навчання українських народних загадок на матеріалі підручників Бориса Грінченка та записів Надії Вархол (Methodology of studying ukrainian folk riddles on the material of textbooks by Boris Grinchenko and records by Nadia Varhol)». Sciences of Europe / ed. P. Bohacek. Praha, 2018. № 26. Vol. 26. P. 7–17.
  2. Бурко О. «Електронна газета як засіб формування лінгвокультурної компетентності інокомунікантів університету». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VІІІ (94) Issue: 236, 2020. С. 14–17.
  3. Бурко О., Барабаш С. «Борис Грінченко і Новий рік: філософсько-етична концептосфера». Moderní aspekty vědy: XІ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. str. 255–262.
  4. Бурко О., Барабаш С. «Постать Бориса Грінченка в лінгвістично-критичній оцінці Агатангела Кримського». Moderní aspekty vědy: XІІ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. str. 150–162.
  5. Бурко О., Барабаш С. «Культурна дипломатія – благодатний вогонь духу, прогресу, життя». Moderní aspekty vědy: XХ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. str. 128–146.
  6. Бурко О., Барабаш С. «Чесько-українські літературні зв’язки: 165-річчю з дня народження Франтішка Ржегоржа присвячується». Moderní aspekty vědy: XХV. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. str. 184–195.

– статті опубліковані у виданнях включених до переліку фахових видань України.

  1. Бурко О. «Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету». Освітологічний дискурс. 2019. № 1–2. С. 189 – 201.
  2. Бурко О., Василенко І. «Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі». Нова педагогічна думка. 2022. № 112. С. 56-61.
  3. Бурко О., Івончак Н. «Міжперсональні взаємодії в біографії Бориса Грінченка (на матеріалі його щоденників 1886 – 1887 рр., архівних матеріалів)». Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : філологія. 2022. Вип. 112. Т. 2.
  4. Бурко О., Барабаш С. «Популяризація «Енеїди Івана Котляревського: шляхи, полеміка на зламі ХІХ – ХХ століть». Закарпатські філологічні студії. № 58. Т. ІІ. 2022.
  5. Бурко О. «Шляхи Грінченка-журналіста: від «Каганця» до «Українського педагогічного журналу». Український педагогічний журнал. 2019. № 4. – С. 154 – 161.
  6. Бурко О., Барабаш С. «Трагізм долі українського Бальзака». Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: філологія. 2020. Вип. 45–1. С. 4–6.
  7. Бурко О., Барабаш С. «Діяльність Лесі Українки у Київській «Просвіті»: архівні джерела». Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : філологія. 2021. Вип. 49. Т. 2. С. 50–52.
  8. Бурко О., Барабаш С. «Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мови». Нова педагогічна думка. № 4 (108). 2021. С. 81–87.
  9. Бурко О., Барабаш С. «Дмитро Маркович, Борис Грінченко: життя на користь України. Закарпатські філологічні студії». № 20. Т. ІІ. 2021. С. 94–98.
  10. Бурко О., Барабаш С. «До 200-літнього ювілею від дня народження Опанаса Марковича: нове прочитання, архівні знахідки». Закарпатські філологічні студії. № 21. Т. ІІ. 2022. С. 258–262.
  11. Бурко О., Барабаш С. «Мовна позиція Б. Грінченка та Х. Алчевської: суголосся доби чи позиція?». Закарпатські філологічні студії. № 24. Т. ІІ. 2022. С. 165 – 168.

– наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії, в тому числі видані у співавторстві.

 

Електронний посібник

Українські народні загадки як методичний компонент підручників Бориса Грінченка та Марії Загірньої : електронний посібник. 2019. 68 с. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23872/  Свідоцтво на реєстрацію авторського права на твір № 79212 (21.05.2018).

 

– наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики.

  1. Бурко О. Організація дослідницької роботи молоді зі Сковородинознавства. Переяславські Сковородинівські студії: зб. наук. праць. Ніжин, 2019. Вип. 6. С. 280 – 289.
  2. Бурко О. Методичне забезпечення формування лінгвокультурної компетентності інокомунікантів. Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць, за заг. ред. Г.В. Межжеріної, О.Ю. Корчук; Інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. Київ, 2021. С. 58–64.
  3. Бурко О., Барабаш С. Невідоме про відомого: постать Григорія Сковороди крізь призму архівних документів. Переяславські Сковородинівські студії: Зб. наук. праць. Ніжин, 2021. Вип. 7. С. 271–280.
  4. Бурко О. Китайська народна казка у вимірах мовної підготовки іноземних громадян. Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць. Інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. Київ, 2022. С. 72–80.

 

– тези конференцій.

  1. Бурко О., Барабаш С. «Робота зі словом як творча реалізація: від Грінченка й дотепер». ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Innovations and prospects of world sciencе» (24 hours of Participation (0,8 ECTS credits)). 17–19 серпня, Ванкувер. 2022. С. 130–135.
  2. Бурко О., Барабаш С. Формування комунікативних навичок інокомунікантів на основі художніх текстів Бориса Грінченка та Марії Загірньої. VIII Міжнародна науково-практична конференція «Eurasian scientific discussions» (24 hours of Participation (0,8 ECTS credits)). 29–31 серпня, Барселона. 2022. С. 137–143.
  3. Бурко О. Вивчення байок Григорія Сковороди інокомунікантами. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Творча спадщина Григорія Сковороди: філософсько-педагогічний вимір». 28 жовтня, Переяслав. 2022. С. 7–11.
  4. Бурко О., Барабаш С. Вивчення постаті Григорія Сковороди засобами сучасного мистецтва на заняттях з української мови як іноземної. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Міжкультурна комунікація в контексті глобалізаційного діалогу: стратегії розвитку». Одеський національний морський університет. 25–26 листопада, Одеса. 2022. С. 291–295.
  5. Бурко О., Барабаш С. Галерея образів американських президентів у творчій спадщині Бориса та Марії Грінченків. ХV Міжнародна науково-практична конференція «Modern direction of scientific reseach development» (24 hours of Participation (0,8 ECTS credits)) 7–9 серпня. Чикаго, 2022. С. 302–307.
  6. Бурко О., Барабаш С. Формування професійних компетентностей іноземних громадян у процесі роботи з офіційними документами. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу» Інститут педагогіки НАПН України. 14–15 вересня, Київ, 2022. С. 19 –194.
  7. Бурко О., Барабаш С. Формування лінгвістичної компетентності інокомунікантів на основі посібника Івана Ющука. Актуальні проблеми сучасного перекладознавства: збірник ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Черкаси, 31 травня 2021 р., Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького. Черкаси, 2021. С. 13–17.
  8. Бурко О., Юйан Чжоу Вивчення та популяризація колекцій віртуальних музеїв університету інокомунікантами. Спадщина університетів: історія, культура, постаті: збірник тез науково-практичної конференції, 20–21 травня 2021 року. Упор. Ю. Курдина. Львів, 2021. С. 12–18.
  9. Бурко О. Методичний експеримент у системі навчання інокомунікантів української мови. Світові виміри освітніх тенценцій : науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян : Матеріали XІII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 24 квітня 2020 р. Національний авіаційний університет / за заг. ред. Г.В. Межжеріної, О.Ю. Корчук : тези доп. Київ : НАУ, 2020. С. 6–8.
  10. Бурко О., Барабаш С. Онтологія мислення Ігоря Костецького крізь призму його листування з Григорієм Кочуром. Літературні контексти  XX століття (у літературознавчому вимірі) – Ігор Костецький і доба : збірник VІI Всеукраїнської наукової онлайн-конференції з серії «ХХ століття: від модерності до традиції»,  м. Вінниця,  29 жовтня 2020 р.  Вінницький Державний  педагогічний  університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця.  2020. С. 12–26.
  11. Бурко О., Барабаш С.. Б. Грінченко, В. Корольов і Канада: маловідомі факти . World science: problems, prospects and innovatiovs: рroceedings of XII International Scientific and Practical Conference. Toronto, Canada, 1 –13 August 2021. С. 219–225.

– Підвищення кваліфікації.

– Свідоцтво про підвищення кваліфікації Серія 12СС №02125295/061881-21. Період з 08.02.2021 по 26.02.2021 «Інновації у навчанні української мови як іноземної». Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. (180 акад. год.).