– статті опубліковані у виданнях включених до наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection.
- Teletska L., Kryshtanovych M., Nevmerzhytska O., Yankovska I. ., Shosh K. «Professional competence of future primary school teachers in the context of the covid19 pandemic». 2021. Laplage in Journal, 7(3A), p.463-469.
- Dienichieva O.I., Komogorova M.I., Lukianchuk S.F., Teletska L.I., Yankovska I.M. «From Reflection to Self-Assessment: Methods of Developing Critical Thinking in Students». International Journal of Education and Information Technologies. 2021.Vol. 15. P. 227–236.
- Koval T., Hryhorenko V., Sebalo L., Sevastiuk M., Teletska L., Yankovska I. «Training Future Primary School Teachers for Purposes of the New Ukrainian School in the Postmodern Era». 2022. Postmodern Openings, 13(3), 41-55.
– статті опубліковані у виданнях включених до переліку фахових видань України.
- Телецька Л,. Куліш О. «Підготовка майбутніх учителів до формування екологічноі компетентності молодших школярів». «Освітньо-науковий простір» «Educational Scientifіc Space» (ESS): науковий журнал. Вип. 1 (1 – 2021)/ Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ: Видавництво Ліра-К, 2021. С.15-20.
- Васютіна Т., Телецька Л. «Реалізація концепції розвитку громадянської освіти в Україні у підготовці майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності». Освітній простір України. 2019. № 4. С.25-32.
- Васютіна Т., Телецька Л. «Напрями підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» до формування в учнів основ громадянської компетентності». Науковий часопис. Серія 17. Випуск 31. 2019. С. 40-45.
– наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора).
– Васютіна Т.М., Телецька Л.І. Зошит з методики навчання освітньої галузі «Природознавство» у початковій школі: Навч. пос. для студ-в спец-ті «Поч. освіта» ОКР «Бакалавр» (4 роки навч.). За ред. Т.М.Васютіної. 3-тє вид., перероб. і доп. Івано-Франківськ: НАІР, 2018. 98 с.
– Васютіна Т.М., Телецька Л.І. Зошит з методики навчання природничої освітньої галузі у початковій школі. Навч. пос. для студ-в спец-ті «Поч. освіта» ОС «Бакалавр» (3.10 роки навч.). За ред. Т.М.Васютіної. 6-те вид., перероб. і доп. Івано-Франківськ, НАІР. 2020. 86 с.
– Васютіна Т.М., Телецька Л.І. Зошит з методики навчання освітньої галузі «Природнича»: Навч. пос. для студ-в спец-ті «Поч. освіта» ОС «Бакалавр» (1.10 роки навч.). За ред. Т.М.Васютіної. 4-тє вид., перероб. і доп. Івано-Франківськ: НАІР, 2020. 35 с.
– наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування.
– Телецька Л., Янковська І. Особливості інтегрованого підходу до викладання змісту природничої та мистецької освітніх галузей у Новій українській школі. Навчально-методичний посібник. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2021. 62 с.
– робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю).
– Експерт освітніх програм повної загальної середньої освіти Державної служби якості освіти (липень, 2020);
– Здійснювала експертизу підручників 1-4-й клас та навчально-методичної літератури початкової школи з надання Гриф МОН;
– Здійснювала експертизу освітніх програм ,що відповідають державному стандарту початкової школи МОН (2021).
– участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання «суддя міжнародної категорії».
– Міжнародний проєкт (Норвегія, Україна, Палестина) «Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Україні, Норвегії та Палестині» та «Впровадження демократичних цінностей в процес підготовки вчителя початкової школи в Україні та Норвегії». Період: 2018-2021 рр. (150 акад. год.).
– Міжнародний проєкт «Розвиток громадянських і соціальних компетентностей у системі підготовки вчителів в Україні», що реалізується у рамках Програми Європейського центру ім. Вергеланда «Демократична школа: підтримка освітніх реформ в Україні у 2018-2021рр.» (150 акад. год).
– Міжнародний проєкт «Фінська підтримка реформи української школи», який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС; участь у навчальному тренінгу «Педагогіка початкової школи: фінський досвід» (вересень, 2019).
– Швейцарсько-український проєкт «Розвиток громадянських компетентостей в Україні – DOCCU» (Україна). Період: 14.03.2018 – 22.05.2018 р. Україна (150 акад. год.).
– наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій.
– Телецька Л., Нерух Т. Формування громадянської компетентності учнів 4-го класу засобами технології «Інтелект України». Науковий простір студента: пошуки та знахідки. За загал. ред. Акад. Бондаря В.І. Івано-Франківськ: «НАІР». 2019. С. 41-44
– Телецька Л., Мацкевич Г. Підготовка майбутніх вчителів до формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інтерактивного навчання. Зб. Освіта та наука, Київ, 2020. С. 31-34
– тези конференцій.
- Телецька Л. Готовність майбутніх учителів до формування екологічної культури молодших школярів. Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення Нової української школи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (2 грудня 2018 року м. Київ). Київ: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2018. С. 185-188.
- Телецька Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до інтегрування змісту природничої освітньої галузі в курсі «Я досліджую світ». Міжвузівський науковий семінар-практикум «Інтегрований контекст навчання: теорія та практика, 20 жовтня 2018, НПУ ім. М.П. Драгоманова.
- Телецька Л. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до краєзнавчої роботи. Матер. наук-прак. конф. «Вища школа в контексті євроінтеграційних процесів». Черкаси: ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 26-27 квітня 2018. С.89-92
- Телецька Л. Модернізація змістово-технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх вчителів початкової школи до реалізації змісту освітньої галузі «Природознавство». Матеріали 11 Міжнар. наук.-прак. конф «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін». Суми: Вид-но Сум ДПУ ім. М.С. Макаренка, 2019. С.124-132.
- Телецька Л. «Формування у молодших школярів навичок спостереження за об’єктами природи в інтегрованому курсі «Я досліджую світ». Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції «Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації» Буча. 2022. С. 150-153.
- Телецька Л. Особливості формування спостережливості за об’єктами природи у молодших школярів. Збірн. матер Всеукраїн. науково-практичної конф». Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти». Київ, 2022. С.371-376.
– керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу.
– Участь в робочій групі по складанню Свідоцтва досягнень для учнів 1 та 2 класів НУШ
– Голова конкурсної комісії по відбору Експертів підручників для учнів 1-го класу Нової української школи ( конкурс підручників, 2018)
– Голова конкурсної комісії по відбору Експертів підручників для учнів 2-го класу Нової української школи ( конкурс підручників, 2019)
– Участь в робочій нараді з розроблення проєкту професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (листопад,2019)
– Голова журі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель Року» номінація «Початкова освіта» (квітень, 2020)
– Експерт освітніх програм повної загальної середньої освіти Державної служби якості освіти (липень, 2020)
– Участь у конкурсній комісії Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН Украіни щодо проведення конкурсного відбору підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (3 клас), 30 січня – березень 2020 р.
– Участь (голова комісії) у конкурсному відборі підручників інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 4 клас Державної наукової установи «Інституту модернізації змісту освіти». МОН Украіни 30 січня – березень 2021 р.
Керівництво проблемною групою студентів: «Формування екологічної компетентності молодших школярів в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»»
– Підвищення кваліфікації.
– Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації). MD №123-2022/UGI від 30 вересня 2022 року. «Домедична допомога в умовах бойових дій». Український гуманітарний інститут. (180 акад. год.).
– Міжнародні стажування.
– Свідоцтво про міжнародне підвищення кваліфікації «Integration of Ukrainian primary education into the European context: experience of universi-ties in Poland and Ukraine». EU№ 230/03-30/10/2022 від 31 жовтня 2022 року. Wyższa szkoła teologiczno-humanistyczna im. michała beliny-czechowskiego «Instytut nauk społecznych». Podkowa Leśna, Poland (180 акад. год.).