Василенко Ірина Ігорівна
Посада: викладач кафедри педагогіки і психології
Посада: викладачка кафедри германської філології
E–mail (робочий): i.vasylenko@ugi.edu.ua
Освіта / кваліфікація:
- Магістр. Спеціальність «Початкова освіта». Криворізький національний університет, 2012 рік. Номер диплому: НР 43764360.
- Магістр. Спеціальність «Філологія», Освітня програма «Англійська мова і література (друга мова – німецька)». ПАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна академія управління персоналом», 2024 рік. Номер диплому: М24 087130.
- Аспірантка 2 року навчання, спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки, Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих імені Івана Зязюна.
Досвід роботи: вчителька ліцею «Академія мудрості», місто Буча, Київська область, 2012 – 2019 рр.
Викладацький досвід: 4 роки
Наукові та інші професійні інтереси: методика викладання іноземної мови, «Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у коледжах та університетах США» – дисертаційний проєкт з 2023 – 2027 рр.
Публікації (за останні 5 років):
Фахові публікації:
- Василенко І., Балабан К. Гра як важливий аспект методики вивчення іноземної мови на початковому етапі. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип.41. Том 1. С. 190-195.
- Поліна Г., Василенко І., Черенко К. Особливості використання сленгових скорочень. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Том 32 (71) № 6, 2021. С. 236-241.
- Бурко О., Василенко І. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду вправ у початковій школі. Нова педагогічна думка, 2022. №4 (112).
- Василенко І.І. Тенденції професійної підготовки вчителів початкових класів у США. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава; Київ, 2024. Вип. 29. С. 251-262
- Бурко О., Василенко І. Робота з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2023. Ч. 39 (1), С. 67-72
- Василенко І. Москалюк Д. Порівняння онлайн та офлайн навчання: переваги та недоліки. Актуальні питання гуманітарних наук № 77. 2024.
Матеріали конференцій:
- Василенко І. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів в умовах дистанційної освіти. Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації : Матеріали XVІI міжнар. науково-практ. конф., Буча. Київ: Міленіум, 2022. С. 19-22.
- Василенко І. Підготовки майбутніх вчителів до викладання іноземної мови у початкових класах. Актуальні проблеми соціальних та економічних процесів в умовах трансформації українського суспільства : матеріали XIV Міжнародної студентської науково-практичної конференції. 21 квітня 2020 року, Буча. 2020 р. С. 14-16.
- Василенко І. Переваги і недоліки змішаного навчання у закладах вищої освіти. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції, м. Одеса, 10 вересня 2021 року. МЦНД. Вінниця : Європейська наукова платформа, 2021. С.167-169.
- Vasylenko I. Effectiveness of game methods during learning of English. Збірник наукових праць ХVІ Міжнародної наукової конференції, м. Нетанія, Ізраїль, 1 листопада 2021 р. С. 34-36.
- Василенко І. Більше, ніж просто викладач: якості педагога для впровадження змішаного навчання. Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації: Матеріали XIX Міжнародної науково-практичної конференції, Буча, 2024 р.: Тези доп.: Київ: Міленіум, 2024. С. 33-36.
- Василенко І. Сучасні тенденції в системі підготовки вчителів початкових класів в умовах змішаного навчання. Мережева взаємодія Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та закладів освіти України і зарубіжжя: матеріали Звітної науково-практичної конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України (25 березня 2024 р.) // Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ: ТОВ «Талком», 2024. С. 46-49.
Розділ монографії:
Рідей Н.М., Василенко І.І. Формування іншомовних компетентностей у вчителів початкових класів для педагогічної діяльності в умовах змішаного навчання. Методологія неперервної освіти та наукового дослідження: монографія; за заг.ред. Н.М. Рідей, Е.В. Лузік. Київ, 2020. – С.143-151.
Підвищення кваліфікації:
– Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 19-25/132 від 21 червня 2024 року. «Інновації у навчанні романо-германських мов». Навчально-науковий інститут перепідготовки, підвищення кваліфікації та до університетської підготовки. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. (180 акад. год.).
– Certificate of participation EUN 226/20/06/2024. May 1 to June 20, 2024. «Germanic languages and literatures: theory and practice of translation». The skills improvement program (webinar) is made up of 6 ECTS credits (180 hours).
– Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації). MD №122-2022/UGI від 30 вересня 2022 року. «Домедична допомога в умовах бойових дій». Український гуманітарний інститут. (180 акад. год.).
– Сертифікат від 27.09.2022 про курс «Дошка Miro від А до Я».
– Сертифікат від 26.06.2022 про завершення онлайн-курсу «#blend_IT: опануємо змішане навчання» для викладачів, керівників та працівників адміністрації закладів вищої освіти, 90 годин / 3 кредити ECTS.
– Сертифікат від 31.07.2022 про підвищення кваліфікації за видом «онлайн-курс»: «Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників шкіл (50 акад. год.).
– Свідоцтво про підвищення кваліфікації у Сумському державному університеті «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди». Період: з 06.06.2022 по 10.06.2022 (30 акад. год.).
– Certificate of completion of course: Personal development in the teaching profession from 24 to 30 July 2022 (40 teaching hours).
– Свідоцтво №OK41-717546 про підвищення кваліфікації на курсі «TeachingLanguagеSkills to Teenager» за напрямами «Іноземна мова», «Предметне навчання», «НУШ» (тривалість 30 годин / 1 кредит ЄКТС)
– Свідоцтво про міжнародне підвищення кваліфікації «Integration of Ukrainian primary education into the European context: experience of universities in Poland and Ukraine». EU№ 229/03-30/10/2022 від 31 жовтня 2022 року. Wyższa szkoła teologiczno-humanistyczna im. michała beliny-czechowskiego «Instytut nauk społecznych». Podkowa Leśna, Poland (180 акад. год.).