Міжнародна науково-практична конференція «Початкова освіта в Україні в умовах воєнного часу: реалії та перспективи» відбулася в УГІ

Міжнародна науково-практична конференція «Початкова освіта в Україні в умовах воєнного часу: реалії та перспективи» відбулася в УГІ

Організаторами виступили Кафедра педагогіки та психології Українського гуманітарного інституту та Кафедра педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти Навчально-наукового інституту менеджменту та психології Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. Конференція відбулася 22 листопада 2023 року.

З вітальними словами до учасників конференції звернулася в.о. ректора УГІ, кандидатка економічних наук, професорка Людмила Штанько, M.Ed. EurECA Executive Secretary Liviu Căprar.

EurECA – це Міжнародна Асоціація, що об’єднує педагогів-християн всієї Європи. Асоціація проводить щорічні педагогічні конференції у різних європейських країнах. У 2020 році конференцію планували на території кампусу УГІ, але завадила пандемія Covid-19. УГІ є членом цієї Асоціації з 2019 року. 

Учасники конференції прослухали доповіді докторки педагогічних наук, професорки, віцепрезидентки Християнської академії педагогічних наук України Ірини Сіданіч, кандидатки педагогічних наук, доцентки кафедри педагогіки та психології ПВНЗ “УГІ”, гарантки освітньої програми 013 «Початкова освіта» Тетяни Шастакової; кандидатки педагогічних наук, доцентки, директорки Бучанського ліцею №4 Алли Літкевич; доктора наук із соціальних комунікацій, професора кафедри журналістики Українського гуманітарного інституту, запрошеного дослідника у відділенні журналістських студій Університету Шеффілда (Великобританія) Максима Балаклицького та студентки спеціальності 013 «Початкова освіта» ПВНЗ “УГІ” Лілії Стинавської.

Основними напрямками роботи конференції були:

Секція І: «Організація освітньої діяльності молодших школярів у сучасних суспільних реаліях»;

Секція ІІ: «Підготовка вчителів початкових класів в умовах трансформації освіти в Україні»;

Секція ІІІ: «Морально-ціннісні засади реалізації педагогіки партнерства в умовах розвитку НУШ».

Учасники конференції проаналізували основні проблеми та складнощі освітнього процесу, висвітлили особливості організації навчання та запропонували можливі варіанти вирішення викликів, які постали перед освітянами в умовах війни. Важливе місце під час роботи конференції було зосереджено на обговоренні проблем підготовки майбутніх вчителів початкових класів до реалізації концепції Нової української школи в сучасних умовах. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *