3475 – Тренер з виду спорту (федерації, збірної чи клубної команди, спортивної школи тощо);
3475 – Тренер-викладач з виду спорту (спортивної школи, секції);
3475 – Інструктор-методист спортивної школи;
3475 – Інструктор з аеробіки;
3475 – Інструктор-методист тренажерного комплексу (залу);
3475 – Фітнес-тренер;
3475 – Інструктор із стройової та фізичної підготовки;
3475 – Інструктор-методист з фізичної культури та спорту;
3475 – Інструктор-методист з виробничої гімнастики.
Фізична культура і спорт — сфера життєдіяльності людини, яка пов’язана з розвитком фізичної досконалості особистості, є важливим чинником підтримки й укріплення здоров’я людини, удосконалення її культури, способом спілкування, активного дозвілля, альтернативного шкідливим звичкам і пристрастям. Фізична культура і спорт інтенсивно впливають на всі сфери суспільного буття та сприяють мінімізації економічних витрат, є чинниками збільшення працездатного віку людини.
Рецензія від Діхтяренко З.М. 2018
Рецензія від Діхтяренко З.М. 2021
Рецензія від Малинського І.Й 2021
Лист відділу освіти УУК 2018
Лист відділу здоров’я УУК 2018
Рецензія-відгук Майстер спорту Олександр ЛАВРЕНТЬЄВ
Рецензія-відгук “Дитячо-юнацька спортивна школа”
Рецензія-відгук ректор ХНПУ Ю.Д. Бойчук
Рецензія Лаврентьєв 2023
Рецензія Іващенко 2023
Рецензія Малинський 2023
Рецензія Бучанський Ліцей №4 – 2024
Рецензія Запорізький національний університет – 2024
Рецензія Національного університету Запорізька політехніка – 2024
Рецензій відгук Державний податковий університет – 2024
Рецензія Державний податковий університет – 2024
Рецензія Національний Олімпійський комітет – 2024
Рецензія відгук Об’єднання педагогів і науковців України – 2024
Меморандум про співпрапю між БО БФ«Клан»
Меморандум про співпрацю між ГОСК «Клан»
Меморандум про співпрацю між Комунальним закладом Таращанської міської рали Київської області “Дитячо-юнацька спортивна школа”
Меморандум про співпрацю між Відділом здоровʼя УУК та ПВНЗ «УГІ»
Угода про співпрацю з Відділенням Національного олімпійського комітету
Про залучення стейкхолдерів
Стандарт вищої освти України 017 Фізична культура і спорт
Мемомрандум про взаєморозуміння між ПВНЗ «Укрїнський гуманiтарний
Договір про співробітництво з Вищою Гуманітарно Теологічною Школою
Договір з Університетом державної фіскальної служби
Договір з НПУ ім.М.П. Драгоманова
Меморандум Монтеморелос
Договір МК Столиця+
Договір про співробітництво МК Столиця+
Меморандум про взаємовідносини щодо розвитку баскетболу з Федерацією баскетболу Київщини
Меморандум про співпрацю з Громадською спілкою Спортивно-оздоровчий табір “Твій Табір”
ОК 1 Історія та культура України
ОК 2 Філософія
ОК 3 БЖД, ЦЗ, ОП
ОК 4 Іноземна мова за професійним спрямуванням
ОК 5 Долікарська медична допомога і спорт docx
ОК 6 Основи креаціонізму
ОК 7 Основи психології
ОК 8 Основи педагогіки
ОК 9 Формування особистості фахівця
ОК 10 Основи наукових досліджень
ОК 11 Інформатика
ОК 12 Українська мова за професійним спрямуванням
ОК 13 Анатомія людини
ОК 14 Фізіологія людини
ОК 15 Спортивна фізіологія
ОК 16 Спортивна медицина
ОК 17 Педагогічна майстерність у сфері фізичного виховання
ОК 18 Психологія фізичного виховання
ОК 19 Історія фізичної культури і спорту
ОК 20 Професійна діяльність та методи дослідження у сфері
ОК 21 Теорія та методика фізичного виховання і спорту
ОК 22 Біохімічні основи спорту
ОК 23 Метрологічний контроль у фізичному вихованні та спорті
ОК 24 Лікувальна фізична культура
ОК 25 Теорія і методика адаптивної фізичної культури
ОК 26 Гімнастика та методика її викладання
ОК 27 Рекреаційні ігри
ОК 28 Легка атлетика та методика її викладання
ОК 29 Ігрові види спорту та методика їх викладання
ОК 30 Олімпійський та професійний спорт
ОК 31 Фізична реабілітація у спорті
ОК 32 Масаж
ОК 33 Спортивний туризм
ОК 34 Курсова робота 1
ОК 35 Курсова робота 2
ОК 36 Психофізіологія рухової активності
ОК 37 Загальна теорія підготовки спортсмена
ОК 38 Інноваційні технології у фізичному вихованні та спорті
ОК 39 Теорія та технології оздоровчо рекреаційної рухової
ОК 40 Теорія та методика викладання фітнесу
ВК. Вікова фізіологія
ВК. Біблійна археологія
ВК. Біблія і художня культура
ВК. Гігієна
ВК. Діагностика і моніторинг стану здоров’я спортсменів
ВК. Домедична допомога в бойових умовах
ВК. Інклюзивне фізичне виховання
ВК. Конфліктологія
ВК. Основи медичних знань
ВК. Основи здорового способу життя
ВК. Основи християнського лідерства
ВК Професійна етика фізичного виховання та спорту
ВК. Стройова підготовка з гімнастики
ВК. Технологія рекреаційно-оздоровчої діяльності в туризмі
ВК. Футбол
РП Ознайомчої практики
РП Практики за профілем майбутньої роботи
РП Педагогічної практики в ЗОШ
РП Польова практика
РП Польова практика (Комплексна)
РП Педагогічна практика ЗЗСО
РП Тренерська ознайомча з обраного виду спорту
РП Тренерська ознайомча фітнес
РП Ознайомча практика ЗЗСО
РП Тренерська практика з обраного виду спорту
РП Тренерська практика з обраного виду фітнесу
Наскрізна програма практик
РП ОК 1 Історія та культура України
РП ОК 2 Філософія
РП ОК 3 БЖД, ЦЗ, ОП
РП ОК 4 Іноземна мова за професійним спрямуванням
РП ОК 5 Долікарська медична допомога і спорт
РП ОК 6 Основи креаціонізму
РП ОК 7 Основи психології
РП ОК 8 Основи педагогіки
РП ОК 9 Формування особистості фахівця
РП ОК 10 Основи наукових досліджень
РП ОК 11 Інформатика
РП ОК 12 Українська мова за професійним спрямуванням
РП ОК 13 Анатомія людини
РП ОК 14 Фізіологія людини
РП ОК 15 Спортивна фізіологія
РП ОК 16 Спортивна медицина
РП ОК 17 Педагогічна майстерність у сфері фізичного виховання і
РП ОК 18 Психологія фізичного виховання
РП ОК 19 Історія фізичної культури і спорту
РП ОК 20 Професійна діяльність та методи дослідження у сфері фізичної
РП ОК 21 Теорія та методика фізичного виховання і спорту
РП ОК 22 Біохімічні основи спорту
РП ОК 23 Метрологічний контроль у фізичному вихованні та спорті
РП ОК 24 Лікувальна фізична культура
РП ОК 25 Теорія і методика адаптивної фізичної культури
РП ОК 26 Гімнастика та методика її викладання
РП ОК 27 Рекреаційні ігри
РП ОК 28 Легка атлетика та методика її викладання
РП ОК 29 Ігрові види спорту та методика їх викладання
РП ОК 30 Олімпійський та професійний спорт
РП ОК 31 Фізична реабілітація у спорті
РП ОК 32 Масаж
РП ОК 33 Спортивний туризм
РП ОК 36 Психофізіологія рухової активності
РП ОК 37 Загальна теорія підготовки спортсмена
РП ОК 38 Інноваційні технології у фізичному вихованні та спорті
РП ОК 39 Теорія та технології оздоровчо рекреаційної рухової активності
РП ОК 40 Теорія та методика викладання фітнесу
РП ОК 41 Ознайомча практика в ЗЗСО
РП ОК 42 Ознайомча тренерська практика з обраного виду спорту та
РП ОК 43 Польова практика комплексна
РП ОК 44 Тренерська практика з обраного виду спорту та фітнесу
Відомості про самооцінювання освітньої програми 2022
Наказ про призначення експертної групи 2022
Звіт про результати акредитаційної експертизи – Фізична культура і спорт 2022
Експертний висновок Фізична культура і спорт 2022
Відомості про самооцінювання освітньої програми 2023
Заява про акредитацію освітньої програми – 2023
Наказ про призначення експертної групи 2023
Програма заходів експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи – 2023
В 2013 році Український гуманітарний інститут розпочав підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра за професійним спрямуванням «Фізична культура і спорт».
Керівництво кафедрою очолював професор, кандидат педагогічних наук, Заслужений працівник фізичнох культури і спорту України, Заслужений тренер України, відмінник освіти України, майстер спорту з легкої атлетики – Терещенко Валерій Іванович.
Наразі кафедру очолює доктор медичних наук, професор Опарін О.А.
Здоров’я людини – це життєва цінність, яка займає найвищий щабель в системі якісних проявів кожної особистості: інтереси, ідеали, гармонія, краса, сутність життя, досконалість, щастя, любов, творча праця. Іншими словами стан здоров’я людини впливає і одночасно обумовлює всі сторони і сфери життєдіяльності особистості з біологічного, духовного і соціального погляду.
Навчальним планом підготовки бакалаврів з напряму «Фізична культура і спорт» передбачена ґрунтовна професійна підготовка.
Фізичне виховання є головним напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання, покликану забезпечувати розвиток фізичних, морально-вольових, розумових здібностей та професійно-прикладних навичок людини.