Search
  • This topic is empty.
Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • #83005 Reply
      Ірина ВАКУЛОВА
      Guest

      Шановні науково-педагогічні працівники та вельмишановна академічна спільнота, фахівці у галузі освітньої програми 035 «Філологія»

      Пропонуємо до Вашої уваги проект освітньої програми: 035 «Філологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

      Кваліфікація: Бакалавр філології (англійська і німецька мови та література).

      Щиро запрошуємо Вас взяти активну участь в обговоренні ОПП – 035 «Філологія».

      Зверніть особливу увагу на такі важливі аспекти:

      1. Чи відповідають визначені цілі освітньої програми (ОПП) та програмні результати навчання (ПРН) сучасним тенденціям розвитку спеціальності, ринку праці, галузевому та регіональному контексту, а також досвіду аналогічних вітчизняних та зарубіжних освітніх програм?
      2. Як наблизити ОПП до потреб ринку праці?
      3. Чи простежується взаємозв’язок між цілями ОПП та місією і стратегією ПВНЗ “УГІ”?
      4. Просимо Вас проаналізувати структуру та зміст освітньої програми. Чи дозволяє структура та зміст ОП досягти результатів навчання, визначених стандартом вищої освіти за відповідною спеціальністю та рівнем вищої освіти?
      5. Чи передбачає структура ОП можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір здобувачами вищої освіти навчальних дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством?
      6. Чи передбачає ОПП набуття здобувачами вищої освіти соціально-психологічних навичок (soft skills), що відповідають заявленим цілям?
      7. Чи відповідає обсяг (виражений у кредитах) ОПП та окремих освітніх компонентів фактичному навчальному навантаженню здобувачів і чи є він достатнім для досягнення цілей та ПРН?
      8. Які, на вашу думку, існують можливості для подальшого вдосконалення ОПП?

       

      Чекаємо на Ваші пропозиції та слушні зауваження.

      З повагою, гарант освітньої програми Ірина ВАКУЛОВА.

    • #83153 Reply
      Володимир Клімук, старший викладач кафедри ГФ
      Guest

      Я викладаю практику мови в рамках цієї освітньої програми, що зараз оновлюється. На своїх заняттях люблю використовувати вправи на пер еклад, особливо усний, оскільки переконаний в ефективності цього методу активування та закріплення отриманих знань, не говорячи про набуття нових. Крім того, я завжди заохочую студентів до участі в заходах, де є потреба у допомозі перекладачів, тому що це дозволяє студентам отримувати культурний та професійний досвід. Хотів би бачити в оновленій програмі більше дисциплін, пов’язаних з перекладом

    • #83423 Reply
      Ганна Поліна, доцент кафедри ГФ
      Guest

      Оскільки програма має назву «Англійська (перша) і німецька (друга) мови та література», було б доцільно перерозподілити кредити, відведені на атестаційний екзамен. А саме, збільшити кількість кредитів, відведених на блок «Друга іноземна мова» і зменшити кредитну вагу модулю «Історія зарубіжної літератури». Спеціалісти з правом і можливістю викладання двох іноземних мов є більш конкурентно спроможними, так само як і сама програма.

    • #83015 Reply
      Богдан Синчак
      Guest

      ОПП дуже якісно підготовлена, працюємо поруч із кадерою ГФ. Однак, я б радив додати до банку вибіркових професійних дисциплін предмети із акцентом на побудову ділових відносин, оскільки ця «компетентість» для майбутніх фахівців філологів буде дороченою в подальшій професійній діяльності.

      З повагою,
      зав. каф. журналістики., доц.
      Богдан Синчак

    • #83016 Reply
      Валентина Куриляк
      Guest

      Ознайомилася із ОПП і НП спеціальності 035 Філологія. Подабається структура та зміст запропонованих предметів. На мій погляд потрібно поміняти місцями предмети. В перший семестр поставити предмет Історія та культура України, а в другий Філософія. Це буде доречна академічна надбудова в блоці загальних дисциплін. Зав.каф. ФТІЦ, доц. Валентина Куриляк.

Viewing 4 reply threads
Reply To: Обговорення ОПП 035 «Філологія» – науково-педагогічні працівники та академічна спільнота 2024
Your information: