Приймальна комісія +38 073 432 54 33 Секретар ректора +38 097 818 13 37

Парасєй-Гочер Аліна Олександрівна

Парасєй-Гочер Аліна Олександрівна

Посада: старший викладач кафедри падагогіки та психології
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук

Освіта / Кваліфікація : Спеціаліст. Спеціальність «Практичний психолог». Миколаївський Державний Університет імені В.О. Сухомлинського. 2005 рік, номер диплому: МК №27700085.

Кандидат психологічних наук зі спеціальності «Педагогічна та вікова психологія». Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2019 рік, номер диплому: ДК №054527.

 

– статті опубліковані у виданнях включених до наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection.

  1. Bondarenko А., Fedko S., Volkova O., Parasiei-Hocher A., Kucherovska N., Korobanova O., Kychkyruk T. «The problem of anxiety among ukrainian students on remote learning during covid-19 pandemic». Memory of dr. Władysław Biegański, Official journal of the Polish Medical Association, Volume LXXV, ISSUE 8 Part 1, August 2022.
  2. Fedko S., Kurbatova A., Remesnyk N., Matviienko I., Parasiei-Hocher A., Kryvda N., Fatma Elzahraa Hussin. «Cultural awareness in contemporary mental health practice». Memory of dr. Władysław Biegański, Official journal of the Polish Medical Association, Volume LXXIV, ISSUE 11 Part 1, November 2021.
  3. Доц. Парасей-Гочер А.О., Корчук О.С., Лакатош Є.І. Альтернатива вирішення міжособистісних конфліктів принципу «око за око». Східноєвропейський журнал внутрішньої та сімейної медицини. 2023. №1. С. 39-44.

– статті опубліковані у виданнях включених до переліку фахових видань України.

  1. Парасєй-Гочер А., Костюк Д. «Дошлюбно-різностатеві стосунки крізь призму християнських цінностей згідно віровчення церкви адвентистів сьомого дня». Вісник Львівського університету. Серія філос.-політолог. студії. 2022. Випуск 43, c. 161–167.
  2. Парасєй-Гочер А. «До побудови психологічної моделі духовного розвитку підлітків-сиріт у закладах інтернатного типу». Науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал «Психологія особистості», 1(9), 2018. С 88-95.
  3. Парасєй-Гочер А. «Кінотренінг як метод духовного зростання підлітків, вихованців інтернатних закладів». Теорія і практика сучасної психології: Педагогічна та вікова психологія, 2, 2018. С. 24-31.
  4. Парасєй-Гочер А. «Results’ analysis of the implementation of the spiritual development program of orphan children in adults age». Науковий журнал: Молодий вчений, (66), 2019. С. 155-158.
  5. Парасєй-Гочер А. «The Dynamics the Spiritual Development’s Components of Orpahns Adolescence in Boarding School». European Humanities Studies: State and Society, 4 (ІІ), 2018. С. 83-96.
  6. Парасєй-Гочер А. «Діагностичні методи дослідження психологічних особливостей духовного розвитку підлітків – вихованців закладів інтернатного типу». Український психолого-педагогічний науковий збірник, 15 (15), 2018. С. 127-131.

– наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора).

 

Колективна монографія.

Parasiei-Hocher A. Podkopaieva Y. Features of Self-Realization of an Immigrant in Community Activities. Modern Aspects of Science 14-th volume of the international collective monograph, Svazek XІV mezinárodní kolektivní monografie, Česká republika. 2021. Р. 37-47.

– наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій.

– тези конференцій.

  1. Парасєй-Гочер А. Psychological aspect in reform of orphan institutions in Ukraine. Сучасний освітній простір: трансформація національних моделей в умовах інтеграції: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, Лейпциг, Німеччина, 25 жовтня, 2019. ГО «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій».
  2. Парасєй-Гочер А. Духовна складова наставництва в особистісному зростанні дітей та підлітків, вихованців інтернатів. «Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю, Вінниця, 19 червня, 2020. ДПН «Вінницька академія неперервної освіти».
  3. Парасєй-Гочер А. Когнітивно-поведінковий підхід в терапії подолання наслідків кризових станів особистості. Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації: ХV Міжнародна науково-практична конференція, Київ, 2020. «Український гуманітарний інститут». С. 75-80.
  4. Парасєй-Гочер А. Results’ analysis of the formation of moral qualities of leaders of public organizations. Фундаментальные и прикладные аспекты современных научных исследований: Міжнародна науково-практична конференція, Миколаїв, 29-30 квітня, 2021. Миколаїв: ГО «Гельветика».
  5. Парасєй-Гочер А. Особливості почуттєво-емоційної складової в розвитку духовності підлітків-сиріт. Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології: Міжнародна науково-практична конференція, Миколаїв, 09-10 листопада, 2018. Миколаїв: ГО «Інститут інноваційної освіти». С. 110-114.
  6. Парасєй-Гочер А. Наставництво для дітей сиріт – психологічний аспект. Modern methods, innovations and operational experience in the field of pshychology and pedagogics: International research and practice conference, Lublin, 20-21 оctober, 2017. Lublin: Izdevieciba «Baltija Publishing». Р. 195-197.
  7. Парасєй-Гочер А. Дослідження духовних цінностей підлітків – вихованців закладів інтернатного типу. Kluczowe problemy edukacja i nauka: perspektywy rozwoju dla Ukrainy i Polski: Międzynarodowa konferencja multidyscyplinarna, Stalowa Wola, 20-21 lipca, 2018. Stalowa Wola: Izdevieciba «Baltija Publishing». Р. 84-87.
  8. Парасєй-Гочер А. Особливості впровадження психолого-педагогічної програми духовного розвитку підлітків-сиріт у закладах інтернатного типу. Інноваційний розвиток науки нового тисячоліття, Хмельницький, 26-27 жовтня, 2018. Херсон: Гельветика. С. 21-24.

– досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності).

Музичний керівник у НВК «Зоря», м. Миколаїв, з 2008 по 2015 рік.

– Підвищення кваліфікації.

– Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації). MD №121-2022/UGI від 30 вересня 2022 року. «Домедична допомога в умовах бойових дій». Український гуманітарний інститут. (180 акад. год.).

– Міжнародні стажування.

– Свідоцтво про міжнародне підвищення кваліфікації. Період: 28.09.2020-02.10.2020. «Хмарні сервіси для онлайн-навчання на прикладі платформи Zoom».  Wyższa szkoła teologiczno-humanistyczna im. michała beliny-czechowskiego «Instytut nauk społecznych». Польща, Podkowa Leśna. (45 акад. год.).

– Свідоцтво про міжнародне підвищення кваліфікації «Integration of Ukrainian primary education into the European context: experience of universi-ties in Poland and Ukraine». EU№ 227/03-30/10/2022 від 31 жовтня 2022 ро-ку. Wyższa szkoła teologiczno-humanistyczna im. michała beliny-czechowskiego «Instytut nauk społecznych». Podkowa Leśna, Poland. (180 акад. год.).