Унікальність освітньої програми полягає в тому, що вона заснована за запитом представників мережі християнських шкіл України, що обумовлює підвищені вимоги до професійної підготовки майбутніх випускників, які мають відповідати не лише нормативним вимогам до вчителя початкових класів (заданих професійним Стандартом), а й реалізовувати у своїй професійній діяльності високі духовно-моральні цінності, здоровий спосіб життя та постійно підвищувати свій професійний рівень. Реалізація цього досягається за рахунок інтеграції фахової підготовки в галузі початкової освіти з морально-етичною складовою професійного розвитку. Інваріантна й варіативна частини програми доповнюються науково-дослідною роботою студентів і їх комплексною практичною підготовкою (в ході пропедевтичної, виховної, двох навчальних практик та повноцінної виробничої педагогічної практики). Поглиблене вивчення іноземної мови та фізкультурно-оздоровчої роботи зі студентами (в межах факультативних занять протягом усього періоду навчання), а також різнопланове застосування ІКТ в освітньому процесі, сприяє розвитку академічної мобільності та багатогранному особистісно-професійному зростанню студентів.
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі початкової освіти з розумінням відповідальності за свої дії.
ЗК-1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК-2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК-3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК-4. Здатність працювати в команді.
ЗК-5. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК-6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК-7. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
ЗК-8. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
ЗК-9. Здатність діяти у професійній діяльності та міжособистісних стосунках на основі християнських цінностей, усвідомлюючи відповідальність перед Богом та суспільством.
СК-1. Здатність спілкуватися державною та іноземною мовами як усно, так і письмово.
СК-2. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, використовувати відкриті ресурси, інформаційнокомунікаційні та цифрові технології, оперувати ними в професійній діяльності.
СК-3. Здатність до інтеграції та реалізації предметних знань як основи змісту освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти: мовно-літературної, математичної, природничої, технологічної, інформатичної, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької, фізкультурної.
СК-4. Здатність управляти власними емоційними станами, налагоджувати конструктивну та партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу, формувати мотивацію здобувачів початкової освіти до навчання та організовувати їхню пізнавальну діяльність.
СК-5. Здатність до проєктування осередків навчання, виховання й розвитку здобувачів початкової освіти.
СК-6. Здатність до організації освітнього процесу в початковій школі з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів, розвитку в них критичного мислення та формування ціннісних орієнтацій.
СК-7. Здатність до моделювання змісту відповідно до очікуваних результатів навчання, добору оптимальних форм, методів, технологій та засобів формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти: мовно-літературної, математичної, природничої, технологічної, інформатичної, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької, фізкультурної.
СК-8. Здатність до збору, інтерпретації та застосування даних у сфері початкової освіти із використанням методів наукової діяльності до формування суджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
СК-9. Здатність до різних видів оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.
СК-10. Здатність до професійно-педагогічної діяльності в інклюзивному середовищі з різними категоріями дітей з особливими освітніми потребами.
СК-11. Здатність до здійснення профілактичних заходів щодо збереження життя та здоров’я учнів початкової школи, до надання їм домедичної допомоги, до протидії та попередження булінгу, різних проявів насильства.
СК-12. Здатність доносити до фахівців і нефахівців інформацію, ідеї, проблеми, рішення, власний досвід та аргументувати їх на засадах партнерської взаємодії в умовах початкової школи.
СК-13. Здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку.
Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання (Програмні результати навчання)
ПР-01 Організовувати монологічну, діалогічну та полілогічну форми спілкування з молодшими школярами, іншими учасниками освітнього процесу, представниками громади, поважаючи права людини та суспільні цінності; формувати судження, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
ПР-02 Управляти складною професійною діяльністю та проєктами в умовах початкової школи, виробляти та ухвалювати рішення в непередбачуваних робочих та навчальних контекстах.
ПР-03 Критично оцінювати достовірність та надійність інформаційних джерел, дотримуватися юридичних і етичних вимог щодо використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій у перебігу педагогічної діяльності в початковій школі.
ПР-04 Спілкуватися із професійних питань засобами державної та іноземної мов в усній та письмовій формах, застосовувати в освітньому процесі прийоми збагачення усного й писемного мовлення молодших школярів.
ПР-05 Організовувати освітній процес із використанням цифрових технологій та технологій дистанційного навчання молодших школярів, розвивати в учнів навички безпечного використання цифрових технологій та сервісів.
ПР-06 Інтегрувати та використовувати академічні предметні знання як основу змісту освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти (мовнолітературної, математичної, природничої, технологічної, інформатичної, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької, фізкультурної) та трансформувати їх у різні форми.
ПР-07 Планувати й здійснювати освітній процес з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів, забезпечувати розвиток пізнавальної діяльності учнів, формувати в них мотивацію до навчання.
ПР-08 Організовувати конструктивну та партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу початкової школи, використовувати практики
самозбереження психічного здоров’я, усвідомленого емоційного реагування.
ПР-09 Планувати та організовувати освітній процес у початковій школі, позаурочні й позашкільні заняття та заходи, використовуючи різні організаційні форми навчання та типи занять, із дотриманням принципу науковості та вимог нормативних документів початкової школи.
ПР-10 Використовувати в освітній практиці різні прийоми формувального, поточного і підсумкового оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової освіти, прийоми диференційованого оцінювання дітей з особливими освітніми потребами.
ПР-11 Збирати, інтерпретувати та застосовувати дані у сфері початкової освіти із використанням методів наукової діяльності.
ПР-12 Застосовувати методи та прийоми навчання, інновації, міжпредметні зв’язки та інтегрувати зміст різних освітніх галузей в стандартних і нестандартних ситуаціях професійної діяльності в початковій школі, оцінювати результативність їх застосування.
ПР-13 Організовувати освітній простір з дотриманням принципів універсального дизайну, безпечно, проєктувати навчальні осередки у класі спільно з молодшими школярами з урахуванням їхніх вікових особливостей, інтересів і потреб, забезпечувати дотримання вимог безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни, створювати психологічно комфортні умови освітнього процесу.
ПР-14 Забезпечувати індивідуальний і диференційований розвиток здобувачів початкової освіти з особливими освітніми потребами відповідно до їхніх можливостей.
ПР-15 Здійснювати профілактичні заходи щодо збереження життя та фізичного й психічного здоров’я здобувачів початкової освіти, надавати їм домедичну допомогу (за потреби), планувати та реалізовувати заходи щодо попередження і протидії булінгу та різних проявів насильства чи будь-якої з форм дискримінації серед учнів початкової школи й інших учасників освітнього процесу.
ПР-16 Використовувати основні техніки спілкування з дорослими людьми, різні форми та засоби комунікації з батьками, колегами, іншими фахівцями з метою підтримки здобувачів у освітньому процесі початкової школи, керувати педагогічним і професійним розвитком осіб та груп.
ПР-17 Демонстрування ціннісно-орієнтованої позиції, усвідомленого активного служіння Богу та суспільству шляхом реалізації своїх особистісних та професійних якостей. Здійснення постійного духовного зростання, гармонійних міжособистісних відносин, вміння працювати в команді з дотриманням християнських етичних норм і цінностей, реалізації переваг
активної життєвої позиції та принципів здорового способу життя.
Силабус ОК1 Історія та культура України
Силабус ОК2 Іноземна мова
Силабус ОК3 Філософія
Силабус ОК4 БЖД, ЦЗ, ОП
Силабус ОК5 Фізичне виховання
Силабус ОК6 Основи креаціонізму
Силабус ОК7 Формування особистості фахівця
Силабус ОК8 Інформатика
Силабус ОК9 Основи наукових досліджень
Силабус ОК10 Анатомія і фізіологія дітей з основами медичних знань
Силабус ОК11 Теоретичні основи математики
Силабус ОК12 Основи природознавства з практикумом
Силабус ОК13 Українська мова за професійним спрямуванням
Силабус ОК14 Основи психології
Силабус ОК15 Вікова та педагогічна психологія з основами психодіагностики
Силабус ОК16 Вступ до спеціальності з основами педагогіки
Силабус ОК17 Історія педагогіки
Силабус ОК18 Дидактика
Силабус ОК19 Теорія та методика виховання
Силабус ОК20 Організація та управління в початковій школі
Силабус ОК21 Педадогічна майстерність
Силабус ОК22 Педагогічні технології в початковій школі
Силабус ОК23 Корекційна педагогіка з основами інклюзивного навчання
Силабус ОК24 Педагогіка партнерства
Силабус ОК25 Методика викладання мовно літературної̈ освітньої галузі
Силабус ОК26 Методика викладання іноземної мови в початкових класах
Силабус ОК27 Методика викладання математичної освітньої галузі
Силабус ОК28 Методика викладання природничої і громадянської та
Силабус ОК29 Методика викладання фізкультурної і соціальної та
Силабус ОК30 Методика викладання технологічної освітньої галузі
Силабус ОК31 Методика викладання інформатичної освітньої галузі
Силабус ОК32 Методика викладання мистецької освітньої галузі
Силабус ОК33 Методика викладання інтегрованого курсу “Я досліджую”
Наскрізна програма практик
РП ОК 36 Пропедевтична педагогічна практика
РП ОК 37 Виховна практика
РП ОК 38 Навчальна практика Перші дні дитини в школі
РП ОК 39 Навчальна практика методична поурочна
РП ОК 40 Виробнича педагогічна практика
МР Навчальна практика Перші дні дитини в школі
МР Навчальна практика методична поурочна
МР Виховна практика
МР Виробнича педагогічна практика
МР Пропедевтична педагогічна практика
Договір 1 Приватний ліцей “Щасливе місто”
Договір 2 ПП ЗО “Джерело мудрості”
Договір 3 Ільницька приватна початкова школа “Джерело знань”
Договір 4 Приватний заклад Білоцерківський ліцей “Перлина знань”
Договір 5 Бучанська гімназія №2
Договір 6 Бучанський ліцей №3
Договір 7 ПЗ Чернівецький ліцей Соломон
Договір 8 ПЗО Сумська початкова школа Clever school
Договір 9 ПЗЗСО Луцька гімназія Місто надії
Відомості про самооцінювання освітньої програми 2023
Програма візиту експертної групи із використанням технічних засобів відеозв’язку під час проведення дистанційної акредитаційної експертизи освітньої програми першого рівня вищої освіти «Початкова освіта» 2023
Заява про акредитацію освітньої програми 2023
Відомості про самооцінювання освітньої програми 2024
Програма візиту експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи «Початкова освіта» 2024
Експертний висновок галузевої експертної ради щодо можливості акредитації освітньої програми 2023
Рішення за наслідками розгляду акредитаційної справи 2023
Експертний висновок галузевої експертної ради щодо можливості акредитації освітньої програми 2024
Початкова освіта забезпечує загальний розвиток дитини, вміння впевнено читати, знати основи арифметики; набуття первинних навичок користування книжкою та іншими джерелами інформації; формування загальних уявлень про навколишній світ, засвоєння норм загальнолюдської моралі та особистісного спілкування, основ гігієни, вироблення перших трудових навичок.
Професія вчителя одна з найшанованіших, найпочесніших і відповідальних професій. Можна сказати, що вчитель створює майбутнє країни, тому від його праці багато в чому залежить різнобічність розвитку знань молодого покоління, його переконання, світогляд, моральні якості.
Педагогічна діяльність вимагає особливого покликання. Вихованням і навчанням можуть займатися люди зі схильністю і любов’ю до цієї справи. Учитель повинен любити і передавати свої знання іншим, захоплюватися самим процесом навчання і виховання людини. Успіх педагогічної діяльності багато в чому залежить від комунікативних здібностей вчителя, від його вміння налагодити правильні взаємини з дітьми. Робота вчителя пред’являє великі вимоги до його уваги. Учитель працює з усім класом, і йому необхідно тримати в полі зору багатьох учнів. Він повинен уміти помічати всі зміни в їхній поведінці.
Таким чином, спостережливість, розподілення уваги, його переключення є професійно важливими якостями вчителя. Педагогічна діяльність вимагає від людини і певних вольових якостей: витримки, терпіння, послідовності, наполегливості, самовладання. Він зобов’язаний контролювати свою поведінку, керувати ним. Дуже важлива в професії вчителя мова, яка повинна відрізнятися виразністю, емоційністю, переконливістю.